حکم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص شیث رضایی صادر شد و این بازیکن .....

یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰

شیث نقره داغ شد

شیث نقره داغ شد

حکم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص شیث رضایی صادر شد و این بازیکن ضمن متحمل شدن جریمه 5 میلیون تومانی از همراهی این تیم در 2 بازی آینده محروم شد.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر روزشنبه تشکیل جلسه داد و در خصوص مصاحبه های شیث رضایی که باعث خدشه دار شدن موقعیت باشگاه در رسانه های عمومی شد رأی خود را صادر کرد.

براساس این حکم که پس از استماع گزارش ها و دفاعیات شیث رضایی صادر شد، این بازیکن به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت از دوبازی از تاریخ ابلاغ حکم محکوم شد.

به این ترتیب این بازیکن در بازی های هفته سیزدهم و چهاردهم تیم پرسپولیس برابر تیم های شیرین فراز و سایپا غایب خواهد بود.

پربازدیدها

پربحث‌ها