شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
پزشکیان وارد وزارت کشور شد
پزشکیان وارد وزارت کشور شد مسعود پزشکیان دقایقی قبل برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در وزارت کشور حضور یافت. به گزارش تبیان به نقل از مشرق؛ پزشکیان سابقه وزارت و دو دور نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد. وی در جمع خبرنگاران گفت: اگر هاشمی بیاید به نفع او کنار می‌کشم. به گزارش خبرنگار اعزامی تبیان مستقر در وزارت کشور؛ نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگاران درباره احتمال حضور هاشمی رفسنجانی گفت: ما منتظر بودیم که ایشان بیایند ولی تابحال نیامده‌اند. پزشکیان در برابر این پرسش که "یا در صورت کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی کناره‌گیری می‌کنید؟" پاسخ داد: حتما کنار می‌کشم. وی در پاسخ به اینکه "یا به صورت مستقل مده‌اید؟" گفت: فعلا که همینطور مده‌ام. مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بعد از ثبت نام در لیست کاندیداهای ریاست‌جمهوری یازدهم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من همیشه مستقل بوده‌ام و بر مبنای اصولم معتقدم بدون اصلاح نمی‌توانیم به جایی برسیم. وی در پاسخ به اینکه آیا به نفع هاشمی و خاتمی کنار می‌رود یا خیر؟ ادامه داد: مملکت به افرادی نیاز دارد که تجربه و سابقه و شناخت داشته باشند. چون آنهایی که راه را رفته‌اند و یکبار اشتباه کرده‌اند اگر تجربه و علم داشته باشند می‌توانند راه درست‌تر را روند و می‌شود به نفع این افراد کنار رفت. وی در پاسخ به سوال دیگری گفت: همسرم در سال 73در یک تصادف فوت کرد، دیگر ازدواج نکردم و به جای آن بچه‌هایم را بزرگ کردم. پزشکیان در پاسخ به اینکه چرا پیش از این اعلام کاندیداتوری نکرده بود؟ اظهار داشت: تا امروز منتظر بودم کسانی که راه را رفته‌اند و تجربه دارند، وارد عرصه شوند اما وقتی دیدم کسانی که راه را طی نکرده‌ا‌ند می‌خواهند بیایند، من هم آمدم. بخش سیاست تبیان

پربازدیدها

پربحث‌ها