شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
اصغرزاده هم به وزارت کشور رفت
اصغرزاده هم به وزارت کشور رفت ابراهیم اصغرزاده برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد. به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛این فعال سیاسی صبح امروز در آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد تا مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهد. مشرق نوشت: وی در جمع خبرنگاران گفت: آمده‌ام که اصلاح‌طلبان را نمایندگی کنم و تابع پروتکلی هستم. اصغرزاده که با همراهی الیاس حضرتی به ستاد انتخابات آمده بود، به شوخی گفت: آمده ام که آقای حضرتی را راضی به کاندیداتوری در انتخابات کنم. این فعال اصلاح طلب در نشست خبری خود از کنایه زدن به دولت اجتناب نکرد و با بیان اینکه وضع امروز ناشی از مدیریت یک بچه لوس حاجی بازاری است! انتقادات خود به وضع موجود را مطرح کرد. بخش سیاست تبیان

پربازدیدها

پربحث‌ها