یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
بازی گرگم به هوا
بازی گرگم به هوا نون و پنیر و پسته میخوام بگم یه قصه قصه و آواز و مثل شیرین تر از قند و عسل یادم میآد ، اون قدیما تو کوچه های شهر ما بچه های زبر و زرنگ با لباسای رنگارنگ با هم میخوردن کلوچه بازی می کردن تو کوچه کینه ها رو می روندن کنار هم میخوندن همه می گفتن ، یه صدا بازی گرگم به هوا. می خوند پسر بزرگه تا ببینن ، کی گرگه. یک ، دو ، سه ، پونزده هزار رو شصت و شونزده هرکی می گه شونزده نیست هیوده ، هیجده ، نوزده ، بیست یاد روزای رفته از دل ما نرفته بخش کودک و نوجوان تبیان منبع: وبلاگ بچه ها بچه ها مطالب مرتبط: گوجه فرنگی خندون روز خوب پیروزی سرود انقلاب محمد،گل پیغمبران به احترام بابا آکواریوم

پربازدیدها

پربحث‌ها