سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
برگزاری دعای ندبه در هنرستان کوثر زارچ
برگزاری دعای ندبه در هنرستان کوثر زارچ در راستای طرح تربیت مهدوی (عج) و بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ،دعای ندبه در هنرستان کوثر زارچ استان یزد برگزار شد. این مراسم با حضور رئیس مرکز انجمن دوستی وزارت امور خارجه ، امام جمعه موقت زارچ ،معاونین پرورشی و پشتیبانی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش زارچ و دانش آموزان آموزشگاه در نماز خانه هنرستان کاردانش کوثر برگزار شد. در این مراسم امام جمعه موقت زارچ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به اینکه انواع حکومت شامل حکومت جنگل ، دیکتاتوری، دموکراسی ، ولایت فقیه و انبیاء می باشد گفت : حکومت حضرت مهدی(عج) از نوع حکومت انبیاء است. ما اعتقاد داریم که روزی حضرت مهدی(عج) می آید و ازآن روز جهان پر از عدل و داد می شود. حجت الاسلام حسن شریفی افزود: ما اعتقاد داریم که روزی حضرت مهدی(عج) می آید و ازآن روز جهان پر از عدل و داد می شود. وی گفت: اراده الهی بر این است که حکومت الهی بر جهان حاکم شود. شریفی در ادامه در خصوص چگونگی ظهور حضرت مهدی(عج) و رجعت مطالبی را برای دانش آموزان بیان نمود. منبع :خبرگزاری پانا بخش سفیران تبیان

پربازدیدها

پربحث‌ها