چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۰
در ايران کسي محتاج نان شب نيست
در ايران کسي محتاج نان شب نيست رييس‌جمهور با تاکيد بر اين که نظام سلطه امروز از قدرت فرهنگي، مديريتي و تاريخ‌سازي ملت ايران هراسان است، گفت:‌ سلطه‌گران به خوبي مي‌دانند که اگر ملت ايران اراده کند تمام اهداف خود را محقق خواهند کرد. محمود احمدي‌نژاد عصر سه‌شنبه به وقت محلي در ديدار ايرانيان مقيم قزاقستان با اشاره به توطئه‌ها و طراحي‌هاي گوناگون دشمنان براي ضربه زدن به ملت ايران اظهار کرد: نظام سلطه و در راس آن آمريکا و متحدانش همواره به دنبال دشمني با ملت ايران هستند و همواره با توطئه‌ها و بهانه‌هاي گوناگون تلاش کردند که به ملت ايران ضربه زده و مانع پيشرفت و شکوفايي ايران شوند. گزيده سخنان وي به اين قرار است: امروز سلطه‌گران به خوبي مي‌دانند که ملت ايران از توانايي بالايي براي مديريت جهان برخوردار است و با توجه به شرايط کنوني جهان که در آن نظام مارکسيست به پايان رسيده و نظام سرمايه‌داري هم در همه عرصه‌ها به بن‌بست رسيده است و جهان نيازمند نظم و انديشه جديدي است، تنها ملتي که ظرفيت پاسخگويي به نيازهاي بشريت را دارد، انديشه و فرهنگ ملت ايران است. نظام سرمايه‌داري تا زماني که دلار در دنيا رايج است، تا حدودي مي‌تواند مشکلات خود را برطرف کند.از آن جايي که اقتصاد جهان ديگر گنجايش دارايي‌هاي کاغذي را ندارد به مرور زمان نظام سرمايه‌داري نيز مانند مارکسيست به پايان راه خواهد رسيد. اگر 30 سال پيش برخي از ملت‌ها و صاحب‌نظران در آرزوي رابطه با آمريکا بودند، امروز منفورترين اسم در تمام جهان نام سلطه آمريکا است. خودتان را خسته نکنيد هر کس در طول تاريخ با ملت ايران درافتاده است نتوانسته هيچ نتيجه‌اي بگيرد و دشمنان امروز کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند حريف ملت ايران شوند، چرا که 30 سال قبل زماني که غرب و شرق با هم عليه ملت ايران متحد بودند نتوانستند کاري از پيش ببرند دشمنان با توسل به اقداماتي مانند تحريم اقتصادي به دنبال آن بودند که مسير پيشرفت و شکوفايي ملت ايران را مسدود کنند، اما برخلاف تمام اقدامات و طراحي‌هاي آنان امروز ايران به لحاظ سرعت پيشرفت علمي در رده اول جهان قرار دارد. سلطه‌گران مي‌دانند که اگر ملت ايران تصميم بگيرد تا اقتصاد خود را شکوفا کند حتما اين کار را خواهند کرد. امروز همگان شاهدند با وجود تحريم‌هاي اقتصادي دشمنان، پيشرفت اقتصادي و عمران و آباداني در ايران مضاعف شده است. دشمنان مي‌دانند که اگر ملت ايران فرصتي پيدا کند الگويي به جهان ارائه خواهد کرد که باعث خواهد شد ديگر کسي از آنان در جهان تبعيت نکند و مناسبات ظالمانه جهان به طور کامل در هم خواهد شکست. آنان مي‌دانند که اگر موتور رشد ملت ايران با دور بالا به حرکت درآيد همه ظرفيت‌ها را در بر خواهد گرفت و ديگر آنان جايي براي عرض اندام نخواهند داشت. امروز مي‌توان ادعا کرد که در تمام ايران حتي يک نفر وجود ندارد که محتاج نان شب باشد و به فضل الهي در آينده‌اي نزديک اعلام خواهد شد که در سرتاسر ايران فقيري وجود ندارد. بهترين راه‌حل براي سلطه‌گران و کساني که به دنبال مقابله با ملت ايران هستند، دوستي با ملت بزرگ ايران است. خودتان را خسته نکنيد هر کس در طول تاريخ با ملت ايران درافتاده است نتوانسته هيچ نتيجه‌اي بگيرد و دشمنان امروز کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند حريف ملت ايران شوند، چرا که 30 سال قبل زماني که غرب و شرق با هم عليه ملت ايران متحد بودند نتوانستند کاري از پيش ببرند؛ اين در حالي است که در آن مقطع در اوج قدرت سياسي، اقتصادي و نظامي قرار داشتند و امروز وضعيت آن‌ها به مراتب بدتر از 30 سال قبل است. بهترين راه‌حل براي سلطه‌گران و کساني که به دنبال مقابله با ملت ايران هستند، دوستي با ملت بزرگ ايران است. بدون شک هيچ‌کس از دوستي با ما زيان نخواهد ديد، اما اگر کسي اين دوستي را نپذيرد و بخواهد با ملت ايران دشمني کند، ملت ايران نشان داده که ريشه همه دشمنان خود را خواهد کند. بخش سياست تبيان منبع:خبرآنلاين

پربازدیدها

پربحث‌ها