انسان به طور فطری خواهان کمال و حق است و از نقص و باطل دوری می‌کند. ولی در مواقعی به دلایلی به سمت باطل گرایش پیدا می‌کند و از مسیر حق خارج و متاسفانه دچار آفاتی می‌شود.

مهری هدهدی
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
آفت و پیامدهای انحراف و گمراهی از حق

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها