ترس من از مرگ نیست و برعکس، شهادت شیرین است، فقط از نحوه مرگ می‌ترسم. اینکه آدم چند شبانه‌روز زیر آوار بماند و خونریزی کند و کسی نتواند بیرونش بیاورد. خدایا همانطور که من در زندگی به اطرافیانم سخت نمی‌گرفتم و منعطف بودم مرگم را مرگی آسان و سریع و بدون درد قرار بده.

شراره داودی
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
صدای ما را از غزه می شنوید

صدای ما را از غزه می شنوید

صدای ما را از غزه می شنوید

صدای ما را از غزه می شنوید

صدای ما را از غزه می شنوید

صدای ما را از غزه می شنوید

صدای ما را از غزه می شنوید

صدای ما را از غزه می شنوید

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها