






ترس من از مرگ نیست و برعکس، شهادت شیرین است، فقط از نحوه مرگ میترسم. اینکه آدم چند شبانهروز زیر آوار بماند و خونریزی کند و کسی نتواند بیرونش بیاورد. خدایا همانطور که من در زندگی به اطرافیانم سخت نمیگرفتم و منعطف بودم مرگم را مرگی آسان و سریع و بدون درد قرار بده.






