ظهر دیروز در نشست ستاد ملی کرونا مصوب شد که بازی بعدی تیم ملی ایران و امارات در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر برگزار شود. همچنین سفرهای استانی دولت نیز لغو شد.

یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
بازی بعدی تیم ملی بدون تماشاگر شد! مقصر کیست؟
درحالی که برخی این ممنوعیت را به حضور زنان در ورزشگاه مرتبط می‌دانند پیگیری های ما نشان می دهد که این تصمیم با فشار وزارت بهداشت اتخاذ شده است. هرچند که آمارهای تصاعدی مبتلایان از آغاز پیک جدید کرونا در کشور خبر می‌دهد؛ اما در روزهای آتی، جشنواره‌ی فجر در سالن‌های سینما، کلاس‌های درس در مدارس و دانشگاه‌ها برقرار خواهد بود. همین مساله منجر به اعتراض وزارت ورزش و جوانان شده و رایزنی‌ها برای تامین نظر وزارت بهداشت و کسب مجوزهای ستاد کرونا آغاز شده است. روز پنجشنبه مسابقه تیم های ملی ایران و عراق در حضور تماشاگران زن و مرد ایرانی برگزار شد و حاشیه خاصی به دنبال نداشت. وزارت ورزش و جوانان و معاونت زنان و خانواده نیز از روند بازی رضایت داشتند و قرار بود بازی های بعدی نیز به همین روش برگزار شود. بسیاری از رسانه‌های جریان اصولگرا نیز به صورت ویژه به بازتاب حضور زنان در ورزشگاه پرداخته بودند.

پربازدیدها

پربحث‌ها