
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، اعلام کرد که ولادیمیتر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به خاطر عملکرد تیم ملی این کشور، به این تیم افتخار میکند و وی در این باره گفت:پوتین بازی را تماشا کرد و او خیلی نگران تیم بود. ما در یک بازی فوق العاده و متعادل شکست خوردیم. آنها همچنان برای ما تیم فوق العادهای هستند؛ آنها قهرمانان ما هستند. آنها در زمین تمام تلاش شان را کردند و به آنها افتخار میکنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


