
ساوت گیت، سرمربی انگلیس پس از برتری مقابل کلمبیا و راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی گفت: بازی خیلی خوب بود. به نظرم ما شایسته این برد بودیم. ما در 90 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم و موفق شدیم پس از ناکامی بزرگ بعد از دریافت گل تساوی در دقایق پایانی خودمان را کنترل کنیم و با آرامش به کارمان ادامه دادیم.
وی افزود: ما پیش از این درباره سختی کارمان و زدن ضربات پنالتی صحبت کردیم. ما تلاش کردیم تا آرامش خودمان را حفظ کنیم. بازیکنان با آرامش کار کردند و این لحظه ای خاص برای ماست. این امری خوب است که ما به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردیم ولی ما می خواهیم به مراحل بالاتر صعود کنیم. سوئد تیم دیگری است که ما کارنامه بدی مقابل این تیم داریم.
منبع:فارس


