سیدعباس صالحی علاوه بر نمایشگاه لوور از نمایشگاه عکسهای زندهیاد عباس کیارستمی با عنوان «به من نگاه کن» و نمایشگاه هنرهای تجسمی کودکان با عنوان «لوور از نگاه من» بازدید کرد. صالحی این دو نمایشگاه را نیز حائز نکات بسیار ارزنده و ویژه دانست و ضمن قدردانی از این حرکت بزرگ فرهنگی در دفتر یادبود نمایشگاه نوشت: «به نام خداوند مهر و زیبایی، نمایه جذاب و دیدنی از تاریخ فرهنگ و هنر انسانی که خلاقیت بشر در درازنای زیست در کره خاکی را نشان می داد. بسیار می توان دید و دید و دید و لذت برد.» منبع : خبرگزاری ایلنا