طالبی زندگی شهیدنواب صفوی را میسازد ابوالقاسم طالبی گفت:ساخت فیلم شهیدنواب صفوی هنوز مشخص نیست و منتظر پاسخ مسئولین برای ساخت این فیلم هستم. ابوالقاسم طالبی كارگردان در گفتوگو با خبرنگار سینمایی فارس بیان داشت: طی صحبتهایی كه با مسئولین فرهنگی و سینمایی صورت گرفت، قرار شد من فیلم زندگی شهیدنواب صفوی را بسازم اما هنوز اطلاعی در این زمینه به من ندادهاند و مشخص نیست كه ساخت این فیلم منتفی است یا قرار است بهوسیله كارگردان دیگری ساخته شود. بنا بر این گزارش، فیلمنامه زندگی و مبارزات شهید نواب صفوی را «مهدی سجادهچی» چند سال پیش نوشته است. طالبی همچنین درباره مجموعه تلویزیونی «طلاق» به فارس گفت: در حال بازنویسی فیلمنامه یك مجموعه تلویزیونی با نام «طلاق» هستم كه برای شبكه پنجم سیما تولید میشود. وی افزود: طرح این مجموعه را هشت سال پیش نوشته بودم كه توسط گروهی از نویسندگان گسترش یافت، اما در اجرا و دیالوگنویسی، ترجیح دادم كه خودم فیلمنامه آن را بنویسم. مطالب مرتبط: به یاد هنرمند فقید مهدی فتحی یك گام به پیش دست های خالی