
ما شرایطی داریم که اگر با اسپانیا هم مساوی میکردیم، باید پرتغال را میبردیم. الان هم باید در بازی بعدی پرتغال را شکست دهیم.
وی درباره گلی که ایران در بازی با اسپانیا زد هم خاطرنشان کرد: گل ما آفساید بود، البته اگر ما از اسپانیا گل نمیخوردیم، آنها تا صبح هم نمیتوانستند به ما گل بزنند. ما روی یک حادثه گل خوردیم، اما همین مسئله انرژی دو برابری به ما داد.
دروازهبان تیم ملی کشورمان در خصوص بازی مقابل پرتغال هم خاطرنشان کرد: ما شرایطی داریم که اگر با اسپانیا هم مساوی میکردیم، باید پرتغال را میبردیم. الان هم باید در بازی بعدی پرتغال را شکست دهیم. چیزی از ارزشهای تیم ما کم نشده و با ریکاوری و ۵-۴ روز تمرین خوب آماده بازی بعد خواهیم شد.
منبع: خبرگزاری فارس


