
لوو پس از بازی به نقل از espn گفت:
بد بازی کردیم و نتوانستیم مثل همیشه کار کنیم. در نیمه اول خیلی بد بودیم و اصلا نتوانستیم به خوبی پاسکاری کنیم. از این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و باید این بازی را فراموش کنیم. در نیمه دوم بهتر کار کردیم و مکزیک عقب کشید اما بنظر می رسید ما را چشم زدند چون توپ وارد دروازه نمی شد. قرار نیست به خاطر یک شکست وحشت زده شویم و همه چیز را تغییر دهیم. دو بازی دیگر داریم و می توانیم این وضعیت را تغییر دهیم.
مطمئنم که به دور بعد صعود خواهیم کرد اما فعلا به حریف مان در مرحله یک هشتم فکر نمی کنم. وضعیت ناامید کننده ای است چون به باخت در نخستین بازی عادت نداریم اما باید شرایط را قبول کنیم. تجربه کافی برای کنار امدن با این شکست را داریم.
منبع: وبسایت نود


