نمایش "بانوی بینشان" در تالار وحدت نمایش "بانوی بینشان" نوشته سیدحسین فداییحسین و به كارگردانی كوروش زارعی از پنجشنبه 10 خردادماه در تالار وحدت روی صحنه میرود. به گزارش سایت ایران تئاتر،این نمایش كه به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه خواهدرفت، با نگاهی به "كشتی پهلوگرفته" اثر سیدمهدی شجاعی تهیه و تولید شده و كاری از گروه تئاتر آئین است. در این نمایش بازیگرانی چون جواد طاهری، كوروش زارعی، كاظم نظری، محمدرضا آزاد، مجید امیری، محمدرضا دوستمحمدی، حسن اردستانی، سیدحمید لاجوردی، مهدی نیكروش، جواد پیروزی، امیر بیطرفان، یلاسادات موسوی، وفا طرفه، هنگامه اسعدی، هانیه نجفی، فاطمه صفرپور، سارا صفرپور، حسنا زارعی، ثناء ماندنی و ... بازی دارند. در خلاصه قصه این نمایش آمده است: مادر یك شهید مفقودالاثر در سفر مدینه و در كنار قبرستان بقیع به حضرت زهرا(س) توسل میجوید و در این سفر با زنی به نام اسماء آشنا میشود كه از بانوی گمشدهای بیقبر و نشان میگوید. اسماء می خواهد قصه بانوی بینشان را بگوید تا شاید درمانی برای دردها بیابد. مادر شهید همراه اسماء به دل تاریخ سفر میكند و قصه زندگی حضرت زهرا(س) از زمان تولد تا شهادت را نظاره می كند. نمایش "بانوی بینشان" با حمایت مركز هنرهای نمایشی و بنیاد رودكی تا پایان خردادماه همه روزه بجز شنبهها از ساعت 18 در تالار وحدت روی صحنه خواهدبود. مطالب مرتبط: نمایشی درباره زندگی همسر امام حسین (ع)