عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از پس گرفتن برخی امضاء های سوال از رئیس جمهور گفت: سوال از رئیس جمهور برای شفاف سازی است و قرار نیست اتفاقی بیفتد.

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
پس گرفتن امضاهای سئوال از رئیس جمهور شائبه ایجاد می کند
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی خطاب به نایب رئیس دوم مجلس اظهارداشت: دو سوالی که از رئیس جمهور مطرح شده برای شفاف سازی است و قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد، اما مرتب با این مسئله مواجهیم که تعداد امضاها کم و زیاد می شود. وی با بیان اینکه ابتدا نامه اول را ۱۸۰ نفر امضاء می کنند اما بعد تعداد امضاء ها به ۸۰ نفر می رسد، اظهار داشت: بازخورد این مسئله در بیرون از مجلس خیلی بد است. اگر کسی نامه را امضا می کند تا آخر باید بایستد و اگر نمی خواهد تا پایان بماند، امضاء نکند؛ کسانی که الان امضاءشان هست، شاید تا الان ۵ – ۶ بار امضاء کرده باشند و پس گرفته اند؛ این در بیرون از مجلس این شائبه را ایجاد می کند که آیا خرید و فروش امضا وجود دارد یا چیز دیگری. علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: گاهی نمایندگان از توضیحات نمایندگان رئیس جمهور قانع می شوند و امضاشان را پس می گیرند اما عده ای فکر می کنند که بده و بستانی صورت گرفته است. وی افزود: افراد حق دارند امضاشان را پس بگیرند و نمی توان کار نماینده را تقبیح کرد، اما اینکه کسی مطرح کند که بده و بستانی صورت می گیرد، این بد است. منبع: مهر

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها