به گزارش تبیان به نقل از روزنامه حمایت، عباس حسینی پویا از پرداخت بخش عمدهای از معوقات کارگران مجتمع ملی فولاد اهواز تا پایان سال جاری خبر داد. وی افزود: موضوع گروه ملی در استانداری مطرح و تصویب شد که ۲ ماه از حقوق معوقه کارگران پرداخت شود. دادستان عمومی و انقلاب اهواز با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای گروه ملی گرفته شده است، اضافه کرد: برای پیگیری مشکلات شرکت و کارگران کمیتهای تشکیل شده است که افراد این کارگروه با حضور در شرکت و جلسه با نماینده کارگران این موضوع را مورد بررسی قرار دهند. حسینی پویا در ادامه گفت: کارگران، قشر زحمتکش جامعه هستند و حق دارند حقوق خود را پیگیری و مطالبه کنند و توصیه ما این است که از طرق قانونی و به نحوی باشد که به تولید کارخانه زیانی وارد نشود. وی خاطرنشان کرد: در خصوص تامین مواد اولیه برای خوراک کارخانه تصمیمات موثری اتخاذ شده است. منبع: روزنامه حمایت