دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: بخش عمده‌ای از معوقات کارگران مجتمع ملی فولاد اهواز تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
پرداخت معوقات کارگران مجتمع ملی فولاد تا پایان سال
به گزارش تبیان به نقل از روزنامه حمایت، عباس حسینی پویا از پرداخت بخش عمده‌ای از معوقات کارگران مجتمع ملی فولاد اهواز تا پایان سال جاری خبر داد. وی افزود: موضوع گروه ملی در استانداری مطرح و تصویب شد که ۲ ماه از حقوق معوقه کارگران پرداخت شود. دادستان عمومی و انقلاب اهواز با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای گروه ملی گرفته شده است، اضافه کرد: برای پیگیری مشکلات شرکت و کارگران کمیته‌ای تشکیل شده است که افراد این کارگروه با حضور در شرکت و جلسه با نماینده کارگران این موضوع را مورد بررسی قرار دهند. حسینی پویا در ادامه گفت: کارگران، قشر زحمت‌کش جامعه هستند و حق دارند حقوق خود را پیگیری و مطالبه کنند و توصیه ما این است که از طرق قانونی و به نحوی باشد که به تولید کارخانه زیانی وارد نشود. وی خاطرنشان کرد: در خصوص تامین مواد اولیه برای خوراک کارخانه تصمیمات موثری اتخاذ شده است. منبع: روزنامه حمایت

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها