ماراتن دختران اسکیت برگزار شد
مسابقات انتخابی تیم ملی اسكیت ماراتن دختران ایران برای اعزام به رقابت های آسیایی امروز برگزار شد.
این رقابت ها با حضور 28 اسكیت باز رشته استقامت به مسافت 41 كیلومتر در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
نگین دادخواه ، برنده مدال برنز 200 متر آسیا به مقام نخست رسید و ماهرخ پدری ، محبوبه محبی تبار ، زهرا مظفریه ، نیلوفر مردانی و فتانه رضوانی دوم تا ششم شدند.
تیم شش نفره اسكیت ماراتن دختران ایران اوایل خرداد در تهران اردوی آماده سازی خود را آغاز می کنند و تیر آینده جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا عازم چین می شوند.
مطالب مرتبط
گفتگوبا معاون ورزش بانوان سازمان ورزش
نماینده سازمان ملل از ورزش بانوان در ایران حمایت كرد
معرفی مكانهای تحت پوشش ورزش بانوان استان تهران
ورزش بانوان ایران الگوی كشورهای اسلامی است
برگزاری اولین گردهمایی انجمن ورزش همگانی بانوان كشوردر سال 82
علیآبادی: ما برای بانوان خود جهانی فكر میكنیم



