معاون امور دریایی سازمان بنادر ودریایی گفت: با سرمایه گذاری‌های انجام شده ظرفیت بندر چابهار از ۲ ونیم میلیون تن به ۸ ونیم میلیون تن رسید.

یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
 افتتاح کامل حوضچه شماره ۲ بندر شهید رجایی
به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در طول ۴ سال گذشته حدود ۱ میلیارد دلار از منابع سازمان بنادر، صندوق توسعه ملی و فایناس چینی‌ها برای بندر چابهار سرمایه گذاری شده که با این اتفاق ظرفیت بندر مذکور از ۲ ونیم میلیون تن به ۸ ونیم میلیون تن ارتقا یافته است. وی با بیان اینکه بندر چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی کشور است افزود: عملیات پهلوگیری،تخلیه و بارگیری بزرگترین کشتی‌های دنیا در کنار این بندر انجام می‌شود. حق شناس با اشاره به ادامه دار بودن توسعه ظرفیت بندر چابهار در دولت دوازدهم ،بیان کرد:این بندر در بخش ترانزیت به عنوان کریدور شمالی و جنوبی کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است. معاون امور دریایی سازمان بنادر با اشاره به افتتاح کامل حوضچه شماره ۲ بندر شهید رجایی گفت: فاز ۲ تجهیزات این بندر به میزان ۱۰۰ میلیون یورو خریداری شده که بخشی از آن وارد و بخش دیگر هم به زودی وارد این بندر خواهد شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها