استاندار مازندران بر ایمن سازی زیرساخت های سایبری استان تاکید کرد.

یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
ایمن سازی زیرساخت های سایبری استان مازندران
ایمن سازی زیرساخت های سایبری استان مازندران استاندار مازندران بر ایمن سازی زیرساخت های سایبری استان تاکید کرد. پیشخوان خبر تبیان به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، ربیع فلاح جلودار در اولین جلسه مشترک شورای پدافندغیرعامل و قرارگاه پدافند زیستی استان از مشاركت حداكثری مردم مازندران در انتخابات تقدیر و تشكر کرد و گفت: آزاد سازی خرمشهر قهرمان هم با وحدت و انسجام همه نیروهای بسیجی، سپاهی و ارتشی محقق شده است. وی تصریح كرد: مردم به وظیفه خود در انتخابات به خوبی عمل كردند و امروز نوبت مسئولین و مدیران است كه به مطالبات مردم پاسخ دهند. فلاح خواستار حضور فعال همه مدیران در عرصه های كاری شد و گفت برنده اصلی انتخابات مردم بودند و همه مدیران باید فرصت خدمت را قدر بدانند و برای حل مشكلات مردم تلاش كنند. استاندار مازندران بر ایمن سازی زیرساخت های سایبری استان و جدی گرفتن هشدارها تاكید كرد و گفت: برای مسئولین IT دستگاه های اجرایی استان باید بسته های آموزشی مناسب تهیه و اجرایی شود و فناوری اطلاعات و پدافند غیرعامل در قالب یك كار مشترك در این زمینه گام بردارند. رئیس شورای پدافند غیر عامل استان به تقویت قرار گاه زیستی استان اشاره كرد و گفت: باید قرارگاه زیستی استان زیرساخت های مناسب را برای مقابله و مدیریت بحران فراهم کند. به گزارش ایسنا، مدیرکل فناروری اطلاعات و ارتباطات مازندران نیز در این جلسه درباره اقدامات انجام گرفته پیرامون باج افزار وانا کریپت ( WannaCrypt ) ، معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیركل دامپزشكی استان در زمینه راهکارهای پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد پیش بینی بودجه لازم جهت آغاز بکار اجرایی قرارگاه زیستی استان ارائه کردند. منبع : ایسنا

پربازدیدها

پربحث‌ها