میلیاردها دلار را از خاورمیانه به آمریکا آوردم
رئیسجمهوری آمریکا در توئیتی که به نظر میرسد در اشاره به قرارداد تسلیحاتی اخیر با عربستان سعودی باشد، نوشت: صدها میلیارد دلار را از خاورمیانه به آمریکا بازگرداندیم و این یعنی ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر در این کشور.
پیشخوان خبر تبیان
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم ، «الشرق الاوسط»نوشت: «دونالد ترامپ» رئیسجمهوری آمریکا اعلام کرد که میلیاردها دلار را از خاورمیانه به ایالات متحده انتقال داده است.
ترامپ این پیام را پس از پایان سفر خود به خاورمیانه و اروپا، که 9 روز طول کشید، اعلام کرد. اقتصاد، مبارزه با تروریسم و پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از مهمترین محورهای این سفر بود.
تلویزیون «الحره» آمریکا، شب گذشته گزارش داد، ترامپ در صفحه کاربری خود در «توییتر» نوشت: سفرهای وی میلیاردها دلار را از خاورمیانه به ایالات متحده منتقل کرده است و این یعنی ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر در این کشور.
طبق این گزارش، ارزش قراردادهای تجاری، که در جریان سفر ترامپ به عربستان سعودی، میان ریاض و واشنگتن امضا شد، به بیش از 380 میلیارد دلار رسید. این قراردادها در حوزههای مختلفی از جمله اقتصادی، فناوری و تسلیحاتی میان دو طرف به امضاء درآمده است.
منبع: خبرگزاری تسنیم