وزارت ورزش و جوانان قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت.

یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

وزارت ورزش به پرسپولیس تبریک گفت

وزارت ورزش و جوانان قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت.

بخش ورزشی تبیان
پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ وزارت ورزش پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسولیس در شانزدهمین دوره لیگ برتر در پیامی این قهرمانی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: "قهرمانی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان این دوره لیگ برتر ایران که موجب شادی و نشاط جوانان و هواداران آن باشگاه و فوتبال ایران شد را تبریک گفته و با تقدیر از تلاش جوانان سربلند ایران در همه تیم های حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر، امیدوار است نمایندگان فوتبال ایران بتوانند با درخشش در رقابت‌های آسیایی از نام و کیان فوتبال ایران دفاع کنند و مایه مباهات، سربلندی، شادی و شعف همه ایرانیان به ویژه جامعه ورزش دوستان و ورزشکاران شوند."

تیم فوتبال پرسپولیس دیروز با پیروزی 2 بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز قهرمان زودهنگام لیگ برتر شد.


منبع : خبرگزاری صدا و سیما

پربازدیدها

پربحث‌ها