رئیس سازمان سینمایی درباره بازگشت برخی از سینماگران از شبکه های ماهواره ای به ایران اعلام کرد که حدود 40 نفر از هنرمندانی که فریب شبکه های ماهواره ای را خورده بودند به ایران بازگشتند.

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
۴۰ نفر از بازیگران شبکه جم برگشتند
۴۰ نفر از بازیگران شبکه جم برگشتند رئیس سازمان سینمایی درباره بازگشت برخی از سینماگران از شبکه های ماهواره ای به ایران اعلام کرد که حدود 40 نفر از هنرمندانی که فریب شبکه های ماهواره ای را خورده بودند به ایران بازگشتند. بخش سینما و تلویزیون تبیان حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به شایعه رفتن خود از سازمان سینمایی گفت: این موضوع صحت ندارد و طبق جلسه ای که با آقای صالحی امیری داشته ایم، قرار شد است تا پایان دولت یازدهم در خدمت سینماگران باشم. رئیس سازمان سینمایی گفت: طبق جلسه ای که با آقای صالحی امیری داشته ایم، قرار شد است تا پایان دولت یازدهم در خدمت سینماگران باشم. وی درباره بازگشت برخی از سینماگران از شبکه های ماهواره ای به ایران اعلام کرد که حدود 40 نفر از هنرمندانی که فریب شبکه های ماهواره ای را خورده بودند به ایران بازگشتند و این سیل بازگشت همچنان ادامه دارد. منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها