علی جنتی پس از تماشای سمفونی ارمیا با اجرای ارکست سمفونیک تهران درباره ی بازگشت محمدرضا شجریان و بیماری او اظهار کرد: ایشان تحت معالجه هستند و امیدواریم زودتر به ایران بازگردند.

یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
اظهارات وزیر ارشاد درباره  کیارستمی و شجریان
اظهارات وزیر ارشاد درباره کیارستمی و شجریان علی جنتی پس از تماشای سمفونی ارمیا با اجرای ارکست سمفونیک تهران درباره ی بازگشت محمدرضا شجریان و بیماری او اظهار کرد: ایشان تحت معالجه هستند و امیدواریم زودتر به ایران بازگردند. بخش سینما و تلویزیون تبیان علی جنتی که عصر 26 تیرماه پس از تماشای سمفونی ارمیا با اجرای ارکست سمفونیک تهران در جمع خبرنگاران سخن می گفت درباره ی بازگشت محمدرضا شجریان و بیماری او اظهار کرد: ایشان تحت معالجه هستند و امیدواریم زودتر به ایران بازگردند. همانطور که فرزند ایشان همایون شجریان توضیح داد، مجموعاً وضعیت شجریان رو به بهبود است و خوشبختانه سرطان ایشان گسترش پیدا نکرده است و با شیمی درمانی توانسته اند آن را متوقف کنند. او همچنین درباره شرایط جدید برگزاری کنسرت ها که در آن دیگر نیازی به اخذ مجوز پلیس اماکن وجود ندارد بیان کرد: این موضوع مصوبه ی دولت است و به ما و وزارت کشور ابلاغ شده و به نیروی انتظامی نیز ابلاغ می شود. جنتی درباره ی کنسرت سمفونی وحدت اقوام ایرانی (ارمیا) نیز گفت: این کار خیلی خوبی بود و نقطه ی ممتاز آن تلفیق میان موسیقی سنتی ایرانی و کلاسیک بود. وی ادامه داد: در وضعیت بنیاد رودکی و مدیریت آن اتفاقاتی افتاده و افراد زبده ای به عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن منصوب شده اند و نیز مشکلاتی که ارکسترها در گذشته داشته اند رفع شده است. امیدواریم هر هفته به طور مرتب کار سمفونیک داشته باشیم. منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها