نقش و نگارهای آبرنگی در گالری شیث
آبرنگ ها در یک نمایشگاه راوی خانه های کاهگلی و کوچه های قدیمی شده اند.
گالری شیث که جزو مجموعه هایی است که مدت ها با هدف حمایت از هنرمندان، میزبان نمایشگاه های بسیاری شده و می شود. این گالری در این هفته نمایشگاه گروهی آبرنگ را از 3 هنرمند برپا کرده است.
در این نمایشگاه حدود 20 اثر از سه هنرمند به نمایش گذاشته شده است که برخی از آنها فضا، کوچه ها و پس کوچه های خاکی و قدیمی را به تصویر کشیده اند.
ساحل یحیایی، نرگس عدیلی پور و امیرمنصور حسین پور از هنرمندان این مجموعه هستند که در زمینه آبرنگ کار کرده اند.
گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 2 تیر میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.
خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان