آبرنگ ها در یک نمایشگاه راوی خانه های کاهگلی و کوچه های قدیمی شده اند.

چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
نقش و نگارهای آبرنگی در گالری شیث
نقش و نگارهای آبرنگی در گالری شیث آبرنگ ها در یک نمایشگاه راوی خانه های کاهگلی و کوچه های قدیمی شده اند. گالری شیث که جزو مجموعه هایی است که مدت ها با هدف حمایت از هنرمندان، میزبان نمایشگاه های بسیاری شده و می شود. این گالری در این هفته نمایشگاه گروهی آبرنگ را از 3 هنرمند برپا کرده است. در این نمایشگاه حدود 20 اثر از سه هنرمند به نمایش گذاشته شده است که برخی از آنها فضا، کوچه ها و پس کوچه های خاکی و قدیمی را به تصویر کشیده اند. ساحل یحیایی، نرگس عدیلی پور و امیرمنصور حسین پور از هنرمندان این مجموعه هستند که در زمینه آبرنگ کار کرده اند. گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 2 تیر میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها