چرا رضا عطاران در ˝فروشنده˝ اصغر فرهادی بازی نکرد؟

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
چرا رضا عطاران در ˝فروشنده˝ اصغر فرهادی بازی نکرد؟
چرا رضا عطاران در ˝فروشنده˝ اصغر فرهادی بازی نکرد؟ رضا عطاران در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به پیشنهاد اصغر فرهادی برای بازی در ˝فروشنده˝ اشاره کرده است. به گزارش هنرآنلاین به نقل از سینما سینما، از چند روز دیگر "دراکولا" سومین تجربه کارگردانی رضا عطاران روی پرده خواهد رفت، فیلمی که یکی از اصلی ترین امیدهای فروش در گیشه سال ۹۵ است، عطاران به تازگی در گفت‌و‌گویی که به همراه ویشکا آسایش با ماهنامه "دیار" انجام داده از داستان ساخته شدن فیلم "دراکولا" می‌گوید، او در جالب‌ترین بخش این گفت‌و‌گو به پیشنهاد اصغر فرهادی برای بازی در "فروشنده" هم اشاره می‌کند. عطاران که در فیلم "رد کارپت" شوخی‌های بامزه‌ای با فرهادی کرده بود، می‌گوید: برای بازی در فیلم "فروشنده" هم با من تماس گرفتند ولی ما "دراکولا" را شروع کرده بودیم و متاسفانه نشد. به دستیارشان آقای سجادی حسینی گفتم: آخه الان موقعش بود؟! هنرانلاین

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها