شرکت نکردن در آزمون علمی به منزله انصراف است
عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان هیچ تفاوت و تبعیضی بین افراد و نامزدهای انتخاباتی قائل نمی شود، گفت: عدم شرکت نامزدها در آزمون علمی، به منزله انصراف است.
بخش سیاست تبیان
جعفر قادری نماینده مردم شیراز با اشاره به اعمال فشارها به شورای نگهبان، اظهار داشت: شورای نگهبان در مقاطع و برهه های مختلف نشان داده است که به جوسازی ها و فضاسازی ها اصلا توجه نمی کند و سرانجام کار خود را طبق قانون اساسی انجام می دهد. وی افزود: در این مرحله و ایام انتخابات نیز سروصداها و ایجاد حساسیت ها اخلالی در کار شورای نگهبان ایجاد نکرده است و این شورا همانند گذشته کار خود را دنبال می کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه باید به این نکته توجه داشته باشد که اکنون وقت ایجاد التهاب و مسائل این چنینی نیست. قادری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نظارت استصوابی شورای نگهبان، عنوان کرد: شورای نگهبان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرایطی را مشخص کرده است در این میان اگر کسی ادعا کرده است که می تواند نمره لازم را در آزمون علمی کسب کند بنابراین باید در آزمون شرکت می کرد. وی ادامه داد: اگر کسی در آزمون علمی مجلس خبرگان رهبری شرکت نکرده طبیعی است که این عدم شرکت به منزله انصراف از انتخابات است و قطعا تفاوت و تبعیضی برای آنان وجود نداشته که بخواهند شورا برای آنان بخواهد تفاوتی قائل شود.
منبع: فارس