مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: خدمت رسانی به مردم از محورهای مهم مورد توجه دولت تدبیر و امید است و تحقق کامل این بحث و جریان ساز آن روابط عمومی ها هستند.

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
تحقق کامل جریان خدمت رسانی در گرو فعالیت روابط عمومی هاست
تحقق کامل جریان خدمت رسانی در گرو فعالیت روابط عمومی هاست مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: خدمت رسانی به مردم از محورهای مهم مورد توجه دولت تدبیر و امید است و تحقق کامل این بحث و جریان ساز آن روابط عمومی ها هستند. به گزارش روابط عمومی، سیدجلیل عفتی در نهمین نشست آموزشی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد با موضوع ارتباطات رسانه ای در روابط عمومی گفت: بحث خدمت رسانی به مردم از مهمترین وظایفی است که مورد توجه دولت یازدهم قرار دارد و محور مهم آن تکریم ارباب رجوع است. وی افزود: معتقدم آنگونه که شایسته است نتوانسته ایم در عرصه خدمات رسانی به جامعه قدم برداریم و اگر بخواهیم این امر به صورت کامل محقق شود باید به نخستین جایگاه جریان ساز یعنی روابط عمومی ها توجه جدی کنیم. مدیرکل بهزیستی استان یزد اضافه کرد : از سوی دیگر مردم نیز قبل از مراجعه به دستگاه و اداره مورد نظر خود بهتر است اطلاعات و آگاهی های لازم را کسب کنند که این وظیفه نیز جزئی از وظایف روابط عمومی هاست. به گفته وی ، روابط عمومی ها وظیفه دارند این اطلاعات را به صورت شفاف و صادقانه در اختیار مردم قرار دهند ، مسیر ورود و پیگیری مشکلات مردم را مشخص کنند تانهایتا آسیب های اجتماعی کمتر شود. وی با اشاره به برخی آمارهای آسیب های اجتماعی همچون افزایش مصرف شیشه، طلاق و دیگر آسیب های این حوزه ادامه داد: تا پیشتر عده ای معتقد به عدم انتشار و اطلاع رسانی این آمار بودند اما امروز نتایج منفی این آسیب ها همه را مجاب به اطلاع رسانی به جامعه کرده است. عفتی تصریح کرد: از این رو شایسته است روابط عمومی ها نسبت به مشکلات جامعه حساس بوده اطلاعات واقعی را به مردم منعکس کنند. این همایش با حضور مسوولان و کارشناسان روابط عمومی ها ادارات استان یزد در سالن همایش حضرت رسول اکرم (ص) اداره کل بهزیستی برگزار شد. تنظیم: هومن بهلولی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها