دومین جشنواره ملی عكس ایران طبیعت توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود.

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
دومین جشنواره ملی عكس ایران طبیعت برگزار می شود
توسط انجمن سینمای جوانان ایران؛ دومین جشنواره ملی عكس ایران طبیعت برگزار می شود دومین جشنواره ملی عكس ایران طبیعت توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی، نخستین جشنواره ملی عكس ایران با موضوع :«طبیعت مناطق مختلف ایران » با استقبال در خور تحسین عكاسان به ویژه عكاسان جوان كشورمان روبرو شد و همین گرمی استقبال و ابراز علاقه مندی برای تداوم آن ، انجمن سینمای جوانان ایران را برآن داشت كه دبیرخانه برگزاری جشنواره ملی عكس ایران برای برگزاری دومین دوره جشنواره، با نگاهی به دور دست حتی برای دوره های دیگر همچنان پویا و نواندیش براین هنگامه جانانه عكاسی كشورمان ، استوار نماید. بنابراین گزارش ؛ ایران دومین دوره «جشنواره ملی عكس ایران» با موضوع طبیعت زیبای ایران را از 24 دی تا 7 بهمن ماه 1391 در تهران – موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می شود. آخرین مهلت دریافت آثار: شنبه 20 آبان وانتخاب و داوری عكسها: جمعه 26 آبان اعلام شده است.افتتاح نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز: 24 دی ماه 1391 می باشد. موضوع: نمایشگاه در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود الف- بخش اصلی شامل عكسهایی از طبیعت مناطق مختلف ایران ب- بخش ویژه با موضوع طبیعت و تولیدملی بخش طبیعت و تولید ملی به عكسهایی اطلاق می شود كه در آن طبیعت در كنار مشاغل مختلف و كاركردهای مختلف آن و دست آوردهایی كه در عرصه بومی منجر به تولیدات ملی می گردد در كنار طبیعت زیبای ایران در قاب عكس گنجانده شده باشد. روابط عمومی انجمن همچنین اعلام كرد، دبیر جشنواره هاشم میرزاخانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران است و علاقه مندان می توانند از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir نسبت به ثبت نام آثارشان اقدام نمایند. قابل ذكر است در این دوره نیاز به چاپ و ارسال آثار نیست و تنها ارسال یك پرینت رنگی از عكس كافی است. تنظیم: هومن بهلولی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها