سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی در نشست روابط عمومیهای استان گفت: آینده بهتر برای روابط عمومی‌ها نیازمند تغییر نگرش مدیریت نسبت به روابط عمومی‌ها است.

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
روابط عمومی‌ها نیازمند تغییر نگرش مدیریت هستند
سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی‌ها نیازمند تغییر نگرش مدیریت هستند سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی در نشست روابط عمومیهای استان گفت: آینده بهتر برای روابط عمومی‌ها نیازمند تغییر نگرش مدیریت نسبت به روابط عمومی‌ها است. آهنگری در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با بیان این كه روابط عمومی پل همبستگی، اتحاد و توسعه است، اظهار داشت: توسعه را هرطور كه تعریف كنیم، ارتباطات و فرهنگ در ذات آن نهفته است و از این رو اگر روابط عمومی به عنوان پل ارتباطات، خوب كار كند موجب ایجاد تحرك و حركت به سوی توسعه می‌شود. وی خاطرنشان كرد: ما در سال 1404 یعنی در سال پایانی سند چشم‌انداز، باید در كانون تعاملات منطقه به عنوان رتبه نخست، نقش محوری ایفا كنیم؛ با این نگرش باید بدانیم كه چه وظایف و تعهدانی به عهده روابط عمومی‌ها گذاشته شده است. وی با اشاره به این كه هنوز هم اهمیت نظام ارتباطی جدی گرفته نمی‌شود، گفت: پیوند عمیقی بین روابط عمومی و افكار عمومی وجود دارد و در واقع روابط عمومی صدای مردم است، از این رو توسعه این نهاد باید با اولویت نقش و جایگاه مردم صورت گیرد. سرپرست روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی با تاكید بر حركت به سمت روابط عمومی تحلیل‌گر و كارآمد و پی‌ریزی زمینه‌های نظام اطلاع‌جویی و اطلاع‌یابی اظهار كرد: اطلاع‌رسانی كارا، شفاف و صادقانه و ترغیب سازمان‌ها و نهادها به پیروی از الگوی دوسویه مخاطب محوری، افق روشنی از جایگاه آینده روابط عمومی‌ها را ترسیم می‌كند. آهنگری همچنین بر ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه تاكید كرد و گفت: بی‌تردید این ارتباط، زمینه تاثیرگذاری مطلوب بر روند مشاركت عمومی در فرایند توسعه را فراهم می‌كند. در این همایش از پیشكسوتان، بازنشستگان، آزادگان و فعالان عرصه روابط عمومی و خانواده سه تن از مدیران فقید روابط عمومی‌های استان نیز با اهدای لوح سپاس قدردانی شد. تنظیم: هومن بهلولی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها