معاون عمرانی استاندار تهران از تشدید آلودگی هوای تهران در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
آلودگي هواي تهران تشديد مي شود
آلودگی هوای تهران تشدید می شود معاون عمرانی استاندار تهران از تشدید آلودگی هوای تهران در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد. 'محمدرضا محمودی' در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: كارگروه كاهش آلودگی هوا عصر یكشنبه به منظور اتخاذ تمهیدات ویژه وضعیت حاد آلودگی هوای تهران تشكیل می شود. وی اظهار داشت: درحال حاضر شاخص كیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم است اما طی روزهای آتی افزایش خواهد یافت. معاون استاندار تهران میزان آلاینده ذرات معلق كمتر از دو نیم را امروز 127 ' psi' بیان كرد و گفت: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق كمتر از دو نیم میكرون روز گذشته 150 ' psi' بود كه طی روز جاری از این مقدار كاسته شده است. محمودی از شهروندان بویژه كودكان،‌سالمندان و بیماران تنفسی خواست تا بی جهت در شهر تردد نكنند. بخش اجتماعی تبیان منبع :تابناک

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها