مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از اختصاص بن خريد مطبوعات ويژه دانش‌آموزان در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها خبر داد.

یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۰
عرضه بن خريد ويژه دانش‌آموزان در نمايشگاه مطبوعات
عرضه بن خرید ویژه دانش‌آموزان در نمایشگاه مطبوعات مدیركل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص بن خرید مطبوعات ویژه دانش‌آموزان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد. به‌ گزارش روابط عمومی، پدرام پاك‌آیین با اعلام این خبر افزود: طبق هماهنگی‌های ایجاد شده میان آموزش و پرورش و معاونت مطبوعاتی، دانش‌آموزان مدارس می‌توانند به صورت دسته‌جمعی از نمایشگاه مطبوعات امسال بازدید كنند. این مقام مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مدیران مدارس می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجام هماهنگی‌های لازم، دانش‌آموزان مدارس خود را برای بازدید به نمایشگاه مطبوعات بیاورند. وی با اشاره به این‌كه مبلغ بن‌های اختصاص داده شده به دانش‌آموزان 50 هزار ریال است، گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با در اختیار داشتن این بن‌ها، اشتراك مطبوعات و نشریات مورد نظر خود را دریافت كنند. نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از سه تا 10 آبان همه‌روزه از صبح تا ظهر پذیرای بازدیدهای دسته‌جمعی دانش‌آموزان مدارس در مقاطع راهنمایی و دبیرستان خواهد بود. از سوی دیگر، رییس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از عرضه بیش از 500 عنوان كتاب حوزه رسانه و علوم ارتباطات در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد. محمدمهدی انصاری دراین‌باره گفت: كتاب‌های یادشده در غرفه‌ای تحت عنوان كتب رسانه با تخفیف‌های 20 تا 30 درصدی ارائه می‌شود. تنظیم: هومن بهلولی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها