خود معصومین (علیهم السلام) فرموده اند در شادی ما شاد باشید و در غم ما، اندوهناک؛ امروز هم که روز میلاد مبارک امام هشتم است، می خواهیم به دستور امام معصوم (ع) جامه عمل بپوشانیم و پیروان اهل بیت (ع) را به شادی دعوت کنیم:
خود معصومین (علیهم السلام) فرموده اند در شادی ما شاد باشید و در غم ما، اندوهناک؛ امروز هم که روز میلاد مبارک امام هشتم است، می خواهیم به دستور امام معصوم (ع) جامه عمل بپوشانیم و پیروان اهل بیت (ع) را به شادی دعوت کنیم: