ديشب همه بچه‌هاي گردان زهير، شيميايي شدند و به عقب رفتند. تمام جزيره مجنون آلوده است. ما هم بايد تا فردا برگرديم. سيد که از قديمي‌هاي جنگ است مي‌گويد قبل از آزادي خرمشهر، عراق فقط چند بار از گاز اشک‌آور و تهوع‌آور استفاده کرد؛ اما بعد از فتح خرمشهر، انواع

یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۰
خاطرات سوخته

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها