تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی شد پس از واگذاری باشگاه استقلال به وزارت رفاه؛ فقط دو عضو هیات مدیره حفظ میشوند واگذاری باشگاه استقلال تهران به وزارت رفاه، تغییرات مدیریتی متناسب با اهداف ورزشی این وزارتخانه را نیز جدیتر كرده است. سید كاظم اولیائی مدیرعامل باشگاه استقلال كه از ابتدای فصل جاری و پس از كنارهگیری حسین قریب در راس مدیریت باشگاه قرار گرفت، در كمتر از 10 ماه مسئولیت این باشگاه بار دیگر با چرخش نگاههای حاكم بر این باشگاه، در آستانهی واگذاری این سمت به فرد جدیدی قرار گرفته است. هرچند كاظمی وزیر رفاه در جلسهی واگذاری باشگاه استقلال و در جمع هیات مدیره خواستار ادامهی همكاری مدیران كنونی شده است اما به گفتهی یكی از مقامات ارشد این وزارتخانه كه نقش بسزایی نیز در اجرایی شدن واگذاری باشگاه استقلال داشته است. اولیایی در مدت نه چندان دوری و با تغییرات مورد نظر وزارت رفاه، مدیریت این باشگاه را به فرد جدیدی واگذار خواهد كرد. قطعا با تغییرات انجام شده، هیات مدیره نیز دستخوش تغییرات خواهد شد. به گفته این مقام آگاه از هیات مدیره 5 نفرهی استقلال كه متشكل از ایروانی، آقا محمدی، فتحاللهزاده، تاجرنیا و میرولد است، به احتمال فراوان تنها دو عضو آن حفظ خواهند شد كه با توجه به نوع عملكرد اعضا، ایروانی یكی از این دو نفر خواهد بود. وزارت رفاه قصد دارد در اوایل هفتهی آینده در جلسهای اضطراری با عنوان مجمع عمومی استقلال تغییرات مورد نظرش را تعریف و اجرا كند.