پرسپوليسيها در حرمعبدالعظيم(ع)
تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين روز دوشنبه به اتفاق حبيب کاشاني و برخي مسئولان باشگاه عازم حرم عبدالعظيم (ع) شد.
حبيب کاشاني يكشنبه به بازيکنان و کادر فني پيشنهاد داده بود تا به اتفاق هم به زيارت حضرت عبدالعظيم (ع) بروند که اين پيشنهاد سرپرست باشگاه مورد قبول کليه بازيکنان و کادر فني قرار گرفت و آنها پس از تمرين با يک دستگاه اتوبوس عازم شهرري شدند.
اتوبوس حامل تيم پرسپوليس ساعت 13:30 در حرم حضرت عبدالعظيم (ع) توقف کرد و سرخپوشان در آنجا با استقبال گرم هواداران و مسئولان حرم مواجه شدند. مظفري مدير آستان حرم در بدو ورود تيم، به استقبال حبيب کاشاني، مسئولان، کادر فني و بازيکنان آمد.
کاروان پرسپوليس پس از زيارت و مراسم مداحي، ناهار را ميهمان سالن حرم حضرت عبدالعظيم (ع) بودند.
تنظيم براي تبيان: حسين محمدي















