سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پيروزي 5 بر يك برابر مقاومت سپاسي شيراز اين تيم را تاكتيكي و با برنامه خواند ........

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۰۰
اصفهانی ها بخواهند تمدید می کنم

اصفهانی ها بخواهند تمدید می کنم

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی 5 بر یك برابر مقاومت سپاسی شیراز این تیم را تاكتیكی و با برنامه خواند.

امیر قلعه‌نویی در كنفرانس مطبوعاتی پس از بازی و در جمع خبرنگاران با بیان اینكه خدا را برای كسب این نتیجه شاكریم و این پیروزی را به هواداران سپاهان و مردم اصفهان تقدیم می‌كنم، خاطرنشان كرد: امروز شاهد مسابقه‌ای بسیار خوب و تاكتیكی بودیم. از همین رو بر خود واجب می‌بینم به داود مهابادی سرمربی جوان شیرازی‌ها به خاطر ایجاد و هدایت چنین تیم باكیفیتی تبریك بگویم.

وی گفت: در پاره‌ای از زمان بازی حریف ما را تحت فشار گذاشت اما با تغییر سیستم جناحین آنها را بستیم و با تاكید بر برنامه‌های تاكتیكی خود، به گل رسیدیم. در نیمه دوم نیز با تسلط بر بازی و با گل‌های زیبای ابراهیم توره، هر سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز كردیم.

قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان

سرمربی پیشین تیم ملی اظهار داشت: امیدوارم تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی از دیدن این بازی و گل‌های بسیار زیبای توره لذت برده باشند.

وی با بیان اینكه اگر مردم اصفهان مرا بخواهند بدون شك با سپاهان تمدید خواهم كرد، پیرامون اضافه شدن یك مهاجم برزیلی به تیم سپاهان با تكذیب مذاكره با عنایتی خاطرنشان كرد: هم‌اكنون در خط حمله از بازیكنان بزرگی استفاده می‌كنیم. اما درصدد هستیم برای تقویت این خط در مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا و ادامه رقابت‌های داخلی، یك مهاجم بزرگ برزیلی كه سابقه بازی در لیگ برتر برزیل را در كارنامه دارد را جذب كنیم.

قلعه‌نویی در پایان پیرامون شهر‌آورد اصفهان گفت: من تجربه مربی‌گری در داربی‌های اصفهان، تهران و اهواز را در كارنامه دارم، هر بازی شرایط خاص خود را دارد. ذوب آهن هم از بهترین تیم‌های ایران است و مربی فهیمی را روی نیمكت مربی‌گری خود می‌بیند. با این حال امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری

پربازدیدها

پربحث‌ها