حس خوب داشتن تو... آره تو... خدایِ من... چقدر خوبه که دارمت... و در هوایِ تو نفس میکشم... دوستت دارم معبود من‌... کیستی تو که من اینگونه مبهوتت شده ام... سایه ات مستدام... حضرت دوست

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کلیپ بارونی خدایا شکرت

پربازدیدها

پربحث‌ها