• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 15639
تعداد نظرات : 1110
زمان آخرین مطلب : 3887روز قبل
آرایشی و زیبایی

مهم ترین نکته برای اصلاح ابروها این است که هر روز و هر زمان که جلوی آینه قرار می‌گیرید دست به ابروها نزنید چرا که برداشتن پشت سر هم و زود به زود ابروها باعث نابودی ابرو خواهد شد.



زیبا ساختن ابرو می تواند تغییرات شگفت انگیزی در ظاهر و حالت چهره ایجاد کند. ابروانی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشم ها هستند، درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است و قاب عکس که می تواند زیباساز یک نقاشی قشنگ باشد. اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد.



از تیغ زدن ابرو خودداری کنید زیرا علاوه بر زود در آمدن ابروها ، تارهای موی ابرو را کلفت‌تر کرده ، باعث شکستگی موهای ابرو در زیر پوست شده وموهای زیر پوستی ابرو را زیاد می‌کند و همچنین موها در خلاف جهت ابروها بیرون خواهد آمد و به مرور جهت ابرو ها کاملاً به سمت پایین عوض خواهد شد و شما فرم اولیه ابروهایتان را که به شکل زیبایی به سمت بالا شانه می‌شد از دست خواهید داد. نکات مهم دیگر عبارتند از:



نقطه شروع، محل پایان و منطقه ای که بلندترین نقطه ابرو در آن قرار دارد به درستی انتخاب و شکل صحیح و متناسب ابرو در مد نظر قرار گیرد.



ابروها را همیشه در همان جهتی که هستند (جهت رشد موها) بردارید یعنی به سمت بالا ومایل و هرگز با موچین موها را به سمت پایین نکشید تا از ریشه در بیاورید زیرا این خود در نا منظم شدن تارهای ابرو بسیار تاثیر خواهد داشت.



ابروها را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمت های اضافه آن را قیچی کنید. سپس روی شکل و کمان ابرو کار کنید. این کار را روز قبل از مهمانی انجام دهید چون آثار سرخی آن چندان زیبا نیست و همیشه شب هنگام ابرویتان را بردارید تا قبل از شروع آرایش صبحگاهی آثار سرخی از اطراف ابرو محو شود.



یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید تا برداشتن ابرو آسانتر شود. موها را یک به یک و در جهت رویش مو بکشید و ابتدا از وسط ابرو (بالای بینی) شروع تا به درد آن عادت کنید. چون این قسمت از پوست نسبت به پوست بالای چشم حساسیت کمتری دارد.



زیر ابرو را زیاد برندارید چون ظاهر عجیبی پیدا می کنید. ابروهایتان را بیش از حد برندارید چون به شما چهره متعجب میدهد. بهتر است انتهای ابرو را کوتاه نکنید تا ابرو طبیعی‌تر باشد. برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج انجام دهید. طبیعی بودن همیشه بهتر است لذا هرگز ابروهایتان را بیش از حد برندارید.



از موچین جنس خوب و دارای لبه های نازک، سرکج، دارای قسمت انتهایی زبر (که گرفتن مو با آن آسان تر است) و کیپ استفاده کنید تا به هنگام برداشتن ابرو موی ابرو را نشکند زیرا این کار ممکن است باعث عفونت شود



همیشه رنگ مداد ابرو را هماهنگ با رنگ موها و پوست انتخاب کنید. نوک مداد ابرو را قبل از هر استفاده تیز کنید. تکرار بیش از حد در مداد کشیدن هم راه دیگری است که آن هم باعث ریزش شدید ابرو خواهد شد تاتو کردن ابرو در سنین جوانی برای دختران جوان علاوه بر ریزش ابرو سبب می‌شود که شما مدتها یک ابروی مصنوعی و زنانه و یک مدل داشته باشید و برای تغییر آن دوباره دست به تاتو زده، پاک کنید تا مدل آن را عوض کنیدکه پاک کردن آن هم مشکلات بعدی را به دنبال خواهد داشت که حتماً شما را از این بابت پشیمان خواهد کرد. پس بهتر است برای پر نشان دادن ابروها و پر کردن جاهای خالی آن از سایه های ابرو که در رنگهای مختلف وبا قلم مو همراه است استفاده کنید.

منبع :http://www.taknaz.ir/news_detail_25634.html
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:43
آرایشی و زیبایی

خیلی از افراد وقتی از ضدآفتاب‌ها به میزان زیاد استفاده می‌کنند، بر این باورند که حتما در برابر آفتاب‌سوختگی و سرطان پوست محافظت می‌شوند ...

در حالی که گاهی به علت سهل‌انگاری در خواندن دستورالعمل‌های این ضدآفتاب‌ها یا حتی مقررات لازم در تولید ضدآفتاب‌ها، این محصولات گاهی ضعیف‌ترین ابزار مبارزه در برابر ابتلا به ملانوما (یکی از جدی‌ترین انواع سرطان پوست) هستند تا جایی که موسسه مستقل زیست‌محیطی آمریکا آنها را تایید نمی‌كند. این موسسه طی تحقیقی، ایمنی و اثربخشی 1400 کرم ضدآفتاب، رژلب ترمیمی ضد ترک و خشکی لب، لوازم آرایش و لوسیون‌های SPF دار(مقاوم در برابر اشعه مضر خورشید) را بررسی كرده و نتیجه تحقیقاتش نشان داده فقط 25درصد از این محصولات در مقابل اشعه‌های خورشید محافظت کافی ایجاد می‌کنند. در «زیبایی» این هفته 6 نوع از بدترین انواع ضدآفتاب‌ها را معرفی می‌كنیم:


1. ضدآفتاب‌های حاوی رتینول

رتینول یا ویتامین A می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را در افرادی که در معرض آفتاب هستند، افزایش دهد اما هنوز آن را به ضدآفتاب‌ها و لوسیون‌ها به علت آثار ضدپیری‌اش اضافه می‌کنند. این ماده ممکن‌است حساسیت پوست شما را در برابر نورآفتاب افزایش دهد. «لطفا در طول استفاده از این محصول و به مدت یک هفته پس از آن، کمتر در معرض آفتاب قرار گیرید.» این جمله باید روی جعبه این ضدآفتاب‌ها نوشته شود.

2. ضدآفتاب‌هایی با SPF بالاتر از 50

SPF فقط میزان محافظت در برابر اشعه‌های UVB که باعث آفتاب‌سوختگی می‌شود را نشان می‌دهد و کاربردی در مقابل اشعه‌های UVA که باعث سرطان می‌شوند ندارد یا بسیار ضعیف است، اما این باور غلط وجود دارد که محصولات باSPF، محافظت بیشتری دارند. سازمان غذا و داروی آمریكا تبلیغ محصولات با SPF بالای 50 را «فریبنده» می‌داند و این نوع تبلیغ را برای شرکت‌ها ممنوع کرده است.

3. ضدآفتاب‌های حاوی اکسی‌بنزن

اکسی بنزن یک عامل ضدآفتاب شیمیایی است که به‌وسیله پوست جذب می‌شود اما مشکل اینجاست که این ماده به راحتی پس از جذب وارد جریان خون هم می‌شود و مانند هورمون استروژن عمل می‌کند و در طولانی‌مدت می‌تواند باعث بروز مشکلات در باروری و تیرویید شود. محققان در حوزه روان‌پزشکی بر این باورند که این ماده شیمیایی برای سیستم عصبی سمی است. برای دچار نشدن به عوارض محصولات حاوی این ماده، برچسب محصولات را با دقت بخوانید. این عنصر ممکن است همچنین با عناوینی چون بنزوفنون یا بنزوفنون-3 نامبرده شود.

4. ضدآفتاب‌های پودری یا افشانه‌ای

زمانی که ضدآفتاب را روی بدن خود اسپری می‌کنید، سخت است که بفهمید آیا همه نقاط را پوشش داده است یا نه. این مشكل در مورد ضدآفتاب‌های پودری و مواد آرایشی هم وجود دارد. در واقع، این آخرین تابستانی است که چنین محصولاتی را در قفسه‌های فروشگاه‌های اروپایی می‌بینید زیرا سازمان‌ غذا و داروی آمریكا فروش محصولات ضدآفتاب پودری یا موجود در مواد آرایشی را بعد از پایان سال 2013 ممنوع کرده است.

5. ضدآفتاب‌های حاوی مواد دفع‌کننده حشرات

افزودن این مواد به ضدآفتاب‌ها غیرضروری است و حتی احتمال آسیب پوست با استفاده از آنها وجود دارد. مواد دافع حشرات می‌توانند حاوی موادشیمیایی موثری باشند اما به این محصولات فقط یک بار در روز احتیاج دارید، در حالی که ضدآفتاب باید هر 2 ساعت یک بار تمدید شود. طبق بررسی موسسه مستقل زیست محیطی آمریكا هر فرد بیشتر از یک بار در روز، به استفاده از مواد دافع حشرات نیاز ندارد مگر زمانی که قصد پیاده‌روی طولانی در بیابان یا طبیعت داشته باشد که البته در این حالت نیز حشرات فقط صبح زود و شب می‌توانند باعث آزار شوند که در این زمان‌ها هم اشعه‌های مضر آفتاب وجود ندارند و نیازی به ضدآفتاب‌ها پیدا نمی‌کنید!

6. مرطوب‌کننده‌ها، رژلب‌های ترمیمی و مواد آرایشی SPF دار

کمتر از 10 درصد این محصولات معیارهای موسسه مستقل زیست‌محیطی آمریكا را برای محافظت در برابر اشعه‌های UVA وUVB و... دارند و بیشتر محصولات موجود در بازار چنین کارایی‌ای ندارند. هرگونه ادعا در این‌باره که این قبیل لوازم آرایش می‌توانند از آسیب نور خورشید بر پوست جلوگیری کنند، اغراق‌آمیز است. به علاوه، بیشتر خانم‌ها، از این محصولات فقط یک بار در روز استفاده می‌کنند بنابراین اثر حفاظتی احتمالی آنها فقط برای یک مدت کوتاه (چند ساعت) است.

توصیه آخر اینکه باید در زمان‌های بین ساعت

10 صبح تا 4 بعدازظهر در سایه یا جایی دور از نور مستقیم خورشید قرار گیرید چون در طول این زمان اشعه ماورای بنفش بسیار قوی است. همچنین بهتر است در این زمان کلاه، شلوار و لباس آستین بلند بپوشید. زمانی که در این حد خود را از اشعه‌های مضر دور نگه داشتید، قسمت‌هایی از پوستتان که هنوز در معرض آفتاب قرار دارند، با ضدآفتاب بپوشانید

منبع :http://pezeshki.net/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%8
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:42
آرایشی و زیبایی

درست است که خبره شدن در آرایش یک مهارت است، ولی این کار هم مثل بقیه کارها رمز و رموزی دارد که میتواند یک چهره کاملاً عادی را به چهره ای جذاب و فریبنده تبدیل کند. ایران ناز، در این مقاله قصد داریم که ده مورد از مهمترین رمز و رازهای آرایش را به شما معرفی کنیم که شاید به بهره گیری از این تکنیک ها، بتوانید در این زمینه جزء حرفه ای شوید.

1- فقط پنکک را روی قسمت های تیره پوست نکشید
برای اینکه پوست شاداب و تر و تازه به نظر برسد، باید سایه سیاه که زیر چشم می افتد را از بین ببرید. برای این منظور، با پنککی یک درجه روشن تر از کرم پودری که روی کل صورت زده اید، از خط مژه ها را تا انتهای گودی چشم وگوشه های بینی بپوشانید.

2- همیشه بلافاصله بعد از اینکه از حمام بیرون می آیید از فرمژه استفاده کنید
وقتی مژه ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر برمی گردند و نمی شکنند.

3- درست است که پودر ابرو بسیار خوب عمل می کند و کاملاً طبیعی به نظر می رسد، اما دقت کنید که این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین می رود
برای این منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کنید و بعد پودر را روی آن بزنید.

4- بعد از زدن کرم پودر روی صورت، کمی کف دست ها را به هم بمالید و بعد به آرامی آن را روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینی بمالید
گرما باعث می شود که پودر بهتر روی صورت بنشیند و کاملاً طبیعی جلوه کند.

5- یک راه خوب برای اطمینان از اینکه آرایشتان افراطی نشود این است که از آخر به اول شروع کنید
مثلاً بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرایش چشم، رژگونه و رژلبتان را زنید. با اینکار چهره تان روشن تر به نظر می رسد و در نتیجه سایه و خط چشم و ریملتان را کمرنگ تر خواهید زد و آرایشتان طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

6- برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید
ابتدا سر حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را پر می کند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر را که کار بلند کردن مژه ها را انجام می دهد را استفاده کنید.

7- اگر یک روز رژلبتان تمام شد و چیزی دم دستتان نبود، نگران نباشید خودتان هم می توانید رژلب درست کنید
ابتدا انگشتتان را کمی چرب کرده و بعد درون پودر سایه چشم فرو کنید و بعد روی لب بمالید.

8- برای مجذوب کردن بیشتر بیننده، اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد
ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید. اینکار باعث می شود که مژه هایتان هم پرتر نشان دهد.

9- موقع کشیدن خط چشم ، سعی کنید آرنجتان را روی جایی محکم کنید مثل میز توالتتان
اینکار باعث می شود که بتوانید خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحتتر بکشید.

10- برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم ها می توانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید
در این مواقع از استفاده از سایه هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، ی حتی قهوه ای، خودداری کنید

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:42
آرایشی و زیبایی

اغلب آرایشگرها با اسرار زیباتر جلوه دادن چهره ها، به خوبی آشنا هستند. ترفندهایی ظریف که هر فرد با رعایت آنها می تواند زیبایی های چهره خود را آشکارتر سازد.
در ادامه مطلب با برخی ترفندهای زیرکانه و غیر معمول آرایش صورت، که توسط مشهورترین گریمورهای دنیا جمع آوری شده، آشنا شوید.
مات و یک دست کردن پوست های چرب و براق
برای مات و یکدست نمودن توام با حفظ درخشندگی پوست، آرایشگران از پدهای مات کننده استفاده می کنند؛ اما یکی از ترفندهای غیر معمول و مورد استفاده مدیر هنری Gucci Westman، آغشته کردن نوک انگشت با مقدار کمی دئودورانت و سپس آغشته کردن قسمتهای چرب و براق صورت مانند پیشانی، بینی و چانه با ضربات آرام انگشت است. به گفته وی، با استفاده از مقدار کمی دئودورانت در زیر چشمها و نقاط براق صورت، جلوه مات و زیبایی به چهره داده می شود.
استفاده از خط چشمهای رنگی برای درشت نشان دادن چشم ها
به گفته Tina Turnbow (گریمور مشهور بازیگرانی مانند ناتالی پورتمن و جولیان مور)، با کشیدن خط چشم های رنگی می توانید جلوه بیشتری به چشم های خود دهید. خط چشم سیاه به دلیل تیره بودن سبب محدود کردن ناحیه چشم شده و چشم ها را ریزتر نشان می دهد. رنگهای زیتونی، نیلی و قهوه ای گزینه های مناسبی برای درشت تر نشان دادن چشمها هستند.
استفاده از آلوورا
برای زیرسازی و آماده ساختن پوست صورت خود برای آرایش، از آلوورا استفاده کنید. به سفارش Brett Freedman، قبل از آرایش، پوست صورت خود را با مقداری از عصاره آلوورا آغشته کنید، تا از نرم و براق شدن پوست خود شگفت زده شوید.
استفاده از سایه ابرو
Doug Howell ترفند ساده ای را برای درشت تر جلوه دادن چشم پیشنهاد می دهد. به گفته وی استفاده از سایه ابرو (متناسب با رنگ ابروها) برای مشخص تر نمودن محدوده ی ابروها روش مناسبی است. اما باید به قوس ابرو توجه زیادی شود و آن را از بین نبرد، زیرا هرچه این قوس بیشتر باشد و ابرو بالاتر از چشم نشان داده شود، چشم ها درشت تر بنظر خواهند آمد.
از ریمل استفاده کنید
به گفته Victor Cembellin هیچ چیز جذاب تر از مژه هایی بلند و فر خورده نیست. برای داشتن مژه هایی بلندتر، دوبار از ریمل استفاده کنید. پس از یک مرتبه استفاده از ریمل، مدت کوتاهی را برای خشک شدن آن صبر نموده و مرتبه دوم را آغاز نمایید.
رژ لب
برای جلوگیری از کج کشیدن رژ لب بر روی لب ها، ابتدا دور تا دور لب را با رژ لب کشیده، سپس داخل محدوده کشیده شده را آغشته نمایید.

منبع :http://www.kamranieh.com
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:41
آرایشی و زیبایی

مطالعه جدید نشان می دهد لوازم آرایش یکی از پر کاربردترین وسایل در میان خانم ها و آقایان است تا جایی که حتی عده ی زیادی از آن را واجب تر از نان شب خود می دانند.
دانشمندان با بررسی 1500 زن و 100 مرد دریافتند 70 درصد دخترها از سن 11 سالگی و 54 درصد پسرها از سن 16 سالگی تمایل دارند تا خود را آراسته کنند.

استفاده از محصولات زیبایی در دنیای امروزه به قدری زیاد است که محصولات زیبایی در شمار بیشترین فروش اجناس قرار دارند.

در دنیا کشورهای توسعه یافته و کشورهای آسیایی در شمار بیشترین مصرف کنندگان لوازم آرایش هستند.

در کشورهای آسیایی دختران به شدت تمایل به چهره آرایی دارند و گروه سنی 15 ساله یکی از مشتریان لوازم آرایشی است.

عامل گرایش بخشی کثیری از مردم به مصرف انبوه مواد آرایشی نیاز به مطالعه ای جامع در حوزه ی روان شناسی دارد.

منبع :http://www.yjc.ir/fa/news/4439291/%D8%A2%D9%85%D8%
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:41
آرایشی و زیبایی

حمام نفتی،یکی از جدیدترین نوع حمام در میان بانوان است و دراز کشیدن در وانی پُر از نفت خام بین بانوان ثروتمند در باکو پایتخت کشور نفت خیز آذربایجان، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای چالدران ؛به نقل از زلال نیوز ؛ دیلی میل" می نویسد: این روش که اسپا spa نامیده میشود هزار خاصیت دارد و کلی درد را علاج میکند،از درمان ناراحتی های پوستی بگیر تا ورم مفاصل، گردش خون، سیستم عصبی و...

این بانوان به مدت 10 دقیقه در این حوضچه های نفتی که 40 درجه حرارت دارند میخوابند که البته پزشکان اعلام کرده اند ماندن بیش از حد در این حوضچه ها باعث سرطان پوست میشود،البته این حمام بسیار گران قیمت است.

منبع :http://iran20.com
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:39
آرایشی و زیبایی

اگر می‌خواهید هایلایت‌های خیره‌کننده به شما ظاهری جسور بدهد از پلاتینی یا رنگ‌های رنگین‌کمانی (بنفش، آبی، صورتی و...) استفاده کنید. در صورت استفاده از این رنگ‌ها بهتر است که حدود 20 درصد تمام موهای خود را هایلایت کنید.اگر خواهان ظاهری آرام و ملیح‌ هستید از رنگ‌هایی استفاده کنید که با رنگ موی شما همخوانی داشته باشد. شکلاتی یا شرابی رنگ‌های خوبی هستند.

اگر می‌خواهید هایلایت‌های طبیعی‌تری داشته باشید تن‌های قهوه‌ای مایل به طلایی مناسب به نظر می‌رسند. در این صورت می‌توانید تا حدود 50 درصد از موهای خو را هایلایت کنید.اگر هنوز هم نتوانستید تصمیم بگیرید نگران نباشید! متخصصین ما با سال‌ها تجربه بهترین رنگ را برای هایلایت موی شما انتخاب خواهند کرد و رضایت شما را جلب خواهند کرد.پس از انتخاب رنگ مورد نظر می‌بایست مدل هایلایت خود را انتخاب کنید.

هایلایت‌های تکه‌ای
این هایلایت‌ها جذبه‌ی خاصی به چهره شما می‌بخشد زیرا عرض بیشتری دارند. اگر به دنبال مد روز هستید این هایلایت مناسب شماست. اما از جهتی همانند هایلایت سوزنی بین موهای شما پخش نخواهد شد و حالت طبیعی رنگ مو را نخواهد داشت.

لولایت
لولایت به معنی تیره کردن رشته‌هایی از مو می‌باشد. در واقع لولایت‌ها تیره‌تر از رنگ کل مو خواهد بود. پس مطمئناً برای موی مشکی ایده‌ی خوبی به نظر نمی‌آید.

سان‌لایت و مون‌لایت
در سان‌لایت موهای نیمه‌ی بالای سر به صورت تکه‌ای هایلایت خواهد شد و در مون‌لایت بر عکس حالت قبل موهای نیمه پایینی سر به صورت تکه‌ای درون فویل قرار می‌گیرد و رنگ می‌شوند.

هایلایت سوزنی
این هایلایت طرفداران بیشتری دارد زیرا رشته‌های نازک مو که به وسیله کلاه مخصوص هایلایت شده‌اند در لابه‌لای موها قرار می‌گیرند و کاملاً طبیعی به نظر خواهند رسید. اگر یکبار امتحان کنید پشیمان نخواهید شد!

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:38
آرایشی و زیبایی

ماسک های مو متفاوتی با استفاده از موهبت های طبیعی در سرتا سر جهان وجود دارد. نمونه هایی از این ماسک ها عبارتند از:

ماسک آواکادو
درست کردن ماسک آواکادو ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید اما نتایج شگفت انگیزی در بر دارد، این ماسک نه تنها به موهای شما آبرسانی می کند بلکه موهای شما را ضخیم تر، جذاب تر، حرف شنو تر نیز می کند.نیمی از آواکادو را رنده کنید و آن را با 2 زرده تخم مرغ مخوط کنید و آن را برای 15 دقیقه روی موهای خود بگذارید و سپس موهای خود را بشویید.

ماسک کره شکلاتی (Cocoa butter)و نارگیل
این ماسکی بی نظیر سوغات کشور برزیل است و موهای شما را سالم نگه داشته و براق می کند. کره شکلاتی را برای 20 دقیقه روی موهای خود قرار دهید و سپس با محلول آب و نارگیل شستشو دهید.

ماسک آلوئورا
خانم ها در آرژانتین برای حفظ زیبایی خود از این گیاه استفاده می کنند زیرا این گیاد دارای ویتامین های بسیار زیادی است. از این گیاه می توانید برای محافظت از اعضای بدن و پوست خود استفاده کنید و درپاره از موارد این گیاه خاصیت بهبود بخشی نیز دارد.آب آلوئورا را به شامپوی خود اضافه کرده و سپس موهای خود را با شامپو شستشو دهید یا اینکه به طور مستقیم با آب آلوئورا ماسکی برای پوست سر خود داشته باشید.

دستوری برای موهای سالم از مکزیک
زیبارویان مکزیکی هیچ گاه از سشوار برای خشک کردن موهای خود استفاده نمی کنند بلکه آنها ژلاتین را با آب و سرکه سیب مخلوط کرده و به مدت نیم ساعت روی موهای خود قرار می دهند.بعد از یک چنین ماسک مویی موها برق خاصی پیدا خواهند کرد.

ماسک کاکتوس در جامائیکا
آنها بر این عقیده هستند که استفاده از این ماسک باعث زنده کردن و بهبود موهای آسیب دیده می شود.

توصیه کانادایی ها : موهای خود را با آب سرد بشویید
متخصصان مو عقیده دارند که آب گرم موها رو خراب کرده و باعث شکنندگی آنها می شود هرچند آنها توصیه می کنند که این آب نباید خیلی خیلی سرد باشد.

ماسک بابونه پیشنهاد اسکاتلندی ها
توصیه می شود که بابونه را بپزید و سپس آنرا از صافی گذرانده و موهای خود را با آن بشویید.

کاری که ایرلندی ها برای شفافیت و تلالو موهای خود انجام می دهند
زنان ایرلندی معتقدند که شستشو موها با آب باران بسیار پرفایده است و برق خاصی به موها می بخشد (مواظب باشید! همیشه اولین باران در تهران باران اسیدی است. از آب این باران برای شستشو موهای خود استفاده نکنید.)

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:38
آرایشی و زیبایی

با بالا رفتن سن ناخنهای شما شکننده می‌شود و روی دستان شما ممکن است لک هایی ناشی از آفتاب بوجود آید ما راهکارهایی برای زیباتر شدن دستان شما داریم مشکل : ناخنها بسیار سست و شکننده است و زود می‌شکند....

با بالا رفتن سن ناخنهای شما شکننده می‌شود و روی دستان شما ممکن است لک هایی ناشی از آفتاب بوجود آید ما راهکارهایی برای زیباتر شدن دستان شما داریم

مشکل : ناخنها بسیار سست و شکننده است و زود می‌شکند.

قدم اول :
ناخنها را بصورت مربع سوهان بزنید و کناره‌های آن را گرد کنید. شکل مربع ظاهر جوانتری به دستان شما می‌دهد.
بدلیل اینکه ناخنها بعد از سن 40 سالگی شکننده تر می‌شود. قبل از سوهان زدن ، سوهان خود را مرطوب کنید. سپس با یک سوهان نرمتر که مخصوص صاف کردن کناره‌هاست ، پوستهای کنار ناخن و قسمتهای شاخی روی ناخن را صاف کنید.

قدم دوم :
هر چه سن شما بیشتر می‌شود ، شیارهای عرضی بر روی ناخن شما مشاهده می‌شود.برای نرم کردن این شیارها هفته ای یک بار لاک محافظ به ناخنها بزنید. استفاده ی زیاد از لاک محافظ باعث نرم شدن بیش از حد ناخنها می‌شود.

قدم سوم :
بعد از استفاده از لایه ی محافظ ، یک لایه ی نازکی از لاک صورتی بسیار روشن ، کرم و یا سفید، بزنید. از رنگهای نارنجی و زرد پر رنگ پرهیز کنید زیرا دستان شما را بیمار نشان می‌دهد . سپس با استفاده از یک لاک خشک کننده ، ماندگاری آن را بالا ببرید.

قدم چهارم :
یک کرم مخصوص دست با خاصیت ضد آفتابی 15 (SPF 15) و یا بیشتر را به آرامی به دستان خود بزنید و دستان خود را از اشعه ی پرضررUV در امان دارید و از ایجاد لکه‌های پیری بر روی دست ، جلوگیری کنید. بعد روی آنرا یک کرم پوشاننده همرنگ پوست دستتان بزنید تا لک های پوست را بپوشانند.

حالا دستان شما زیباتر ، جوانتر و نرمتر شده اند .

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:37
آرایشی و زیبایی

همیشه انسانها در طول تاریخ خواهان یک چهره زیبا بوده‌اند ودر انجام این امر خطیر از هر روشی که به نظر مفید میرسد کوتاهی نکرده‌اند. از انجام ورزش‌ها و ماساژها گرفته تا استفاده از کرم‌ها، ماسک‌های گوناگون و بخورهای گیاهی ........ اما امروزه به واسطه پیشرفت طب، جراحی، لیزر و تکنیک های مختلف مثل پروتز و تزریق به زیبا کردن..

همیشه انسانها در طول تاریخ خواهان یک چهره زیبا بوده‌اند ودر انجام این امر خطیر از هر روشی که به نظر مفید میرسد کوتاهی نکرده‌اند. از انجام ورزش‌ها و ماساژها گرفته تا استفاده از کرم‌ها، ماسک‌های گوناگون و بخورهای گیاهی ........ اما امروزه به واسطه پیشرفت طب، جراحی، لیزر و تکنیک های مختلف مثل پروتز و تزریق به زیبا کردن و رفع چروک و یا لک و نیز افزایش حجم اعضا مختلف صورت مثل گونه ، لب کمک کرده است .

یکی از این روشها که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته روش تزریق ژل یا همان گونه‌گذاری است این روش همانند روش تزریق بوتاکس، در بین هنرپیشه‌گان بخصوص هالیودی‌ها بسیار رواج دارد. در واقع افرادی که از نداشتن گونه‌های برجسته و یا افتادگی پوست خود شاکی هستند و یا خواهان لبهایی برجسته و یا از بین بردن شیارها‌ی صورت هستند از این روش به خوبی بهره می‌برند!

ژل‌ها ترکیبات پر کننده‌ای هستند که با پر کردن شیارها باعث پر شدن چروک‌ها، رفع لاغری دست و صورت ، گودی زیر چشم‌ها، افزایش حجم لب، گونه‌، چانه و نیز اندام می‌شود و این ترکیبات حتی برای پر کردن فرو رفتگی‌های ضایعاتی چون سالک و آبله و .... نیز تغییرات محدود در حالت بینی کاربرد دارند .(البته همه موارد فوق با نظر پزشک مربوطه قابل تشخیص است).

بر اساس سن، جنس و انجام عمل زیبایی مربوطه بنا به تشخیص پزشک از انواع خاصی از ژل‌ها استفاده می‌شود. اما به طور کلی ژل‌ها دو نوع موقت و دائمی‌دارد . ژل‌های موقت شامل کلاژن‌ها و هیالورونیک اسیدها بوده و اسامی‌مختلفی مانند ژوودرم، رو فیلان، روی درم ، ماتریدکس و .... دارند. ژل‌های موقت که بیشتر برای پر‌کردن لب و گونه استفاده می‌شود ماندگاری درحدود یک تا دوسال دارند و برای جاهای ظریف‌تر بهتر است فقط از انواع مرغوب استفاده شود و حجم مقدار ماده تزریق شده زیاد نباشد. ژل‌های دائمی‌حدود 5 تا 10 سال ماندگاری دارند و بتدریج کوچک شده و حتی جابجا می‌گردد.

عوارض :

در ژل‌های موقت که اغلب ترکیبی از هیالورونیک اسید‌ها هستند عارضه‌ای دیده نمی‌شود و چون یک ماده‌ای است که بدن آنرا بیگانه نمی‌داند سبب واکنشهای حساسیتی و مشکل خاصی نمی‌شود.

اما در مورد ژل‌های دائمی‌گاهی عوارضی همچون حساسیت و حتی عفونت و گاهی جا به جایی ژل مشاهده می‌شود که گاهی بسیار شدید و غیر قابل تصور است.

چه کسانی نباید از این روش استفاده نمایند؟

* افرادی که سابقه بیماری‌های اتوایمیون شدید مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک و نیز بیماری های سیستمیک مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، مشکل انعقادی و یا سرطان دارند

* زنان باردار و شیرده
* قبلاً ژل زده و سابقه حساسیت داشته‌ا

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:37
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته