• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 15639
تعداد نظرات : 1110
زمان آخرین مطلب : 3869روز قبل
آرایشی و زیبایی

مواد لازم: موم عسل،‌ روغن نارگیل، اسانس‌های معطر، یك كپسول ویتامین E و عسل

روش تهیه: استفاده از این مرطوب‌كننده می‌تواند باعث براق شدن لب‌های شما شود و رطوبت مورد نیاز آنها را نیز تامین ‌كند. در یك كاسه كوچك یك قاشق غذاخوری موم عسل بریزید و سپس مواد درون یك كپسول ویتامین E و 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به آن اضافه كنید و ابتدا حدود 25 تا 30 ثانیه در مایكروفر حرارت دهید تا ذوب شود، اگر در این مدت ذوب نشد می‌توانید یك‌بار دیگر 25 تا 30 ثانیه درون مایكروفر بگذارید، بعد از ذوب و یكدست شدن این مخلوط 2 قطره از اسانس مورد علاقه‌تان مثل اسانس نعناع یا لیموی ترش یا اسطوخودوس را به آن اضافه كنید و در نهایت یك قاشق غذاخوری هم عسل افزوده و خوب مخلوط را به هم بزنید تا كاملا خنك شود. حالا مرطوب‌كننده شما آماده است و می‌توانید در یك ظرف دربسته آن را نگهداری كنید.

 pezeshki.net

چهارشنبه 26/4/1392 - 14:22
آرایشی و زیبایی

آیا می توان از رژ لب کمرنگ استفاده کرد بدون اینکه شسته شده بنظر برسد ؟
بهتر است این کار نکنید مخصوصا زمانی که به چهل سالگی می رسید . با بالا رفتن سن لبها هم مانند قسمتهای دیگر صورت رنگ خود را از دست می دهند ، بنابراین با استفاده از رژ لب یا برق لب با رنگهای خیره کننده خود را جوانتر نشان دهید .

توصیه می کنم از رنگهایی استفاده کنید که از لبهای شما کمی تیره تر باشند . این کار باعث ایجاد ته رنگ روی لبها می شوند ولی خیلی ناچیز است .

برای آرایش شب از رنگهای روشن تر استفاده کنید ، از رنگهایی استفاده کنید که یک یا دو درجه روشن ترند . از دو ترکیب متفاوت استفاده کنید . از ترکیبات مات و چرب برای مجالس غیررسمی و از ترکیبات براق برای مجالس رسمی استفاده کنید .

منبع :http://www.beytoote.com/attire/face-attire/let2-li
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:20
آرایشی و زیبایی

طب سوزنی حدود ۱۵۰۰ سال قبل، از چین به ژاپن آمد، اما این روش درمان سنتی اکنون به عنوان رمزی برای زیبایی در حال بدست آوردن محبوبیت های تازه ای است.

همانطورکه دوره های درمان مربوط به زیبایی صورت بیش از پیش به سمت استفاده از مواد غیر شیمیایی و درمانهای سنتی متمایل می‏شوند،زنان در نمایشگاهی به نام “دنیای زیبایی ژاپن” صف کشیدند تا طب سوزنی را امتحان کنند. فواید درمانی طب سوزنی زمان زیادی است که شناخته شده است.



تاکشی کیتاگاوای متخصص طب سوزنی می گوید: فرو کردن سوزنهای نازک در صورت، قدرت طبیعی التیام بخشی پوست صورت را تقویت می کند.



آقای تاکشی کیتاگاوا، یک متخصص طب سوزنی ژاپنی می گوید:

طب سوزنی زیبایی یک روش پزشکی یا عمل جراحی نیست. ما در این روش از قابلیت های درمانی که ارگانهای بدن هر شخص به طور طبیعی دارد بهره می گیریم و عامل اصلی نازیبایی پوست صورت را بر طرف می کنیم،و همانطوری که میل عموم مردم به درمان “زیبایی طبیعی” گرایش دارد، روش طب سوزنیِ ژاپنی به خوبی مورد قبول مردم ژاپن به خصوص خانم ها می‏شود.”

با توجه به اینکه با فروش بالغ بر ۱۵ بیلیون دلار تنها در یک سال اخیر، ژاپن بازار شماره ۲محصولات و خدمات زیبایی در دنیا است.

صدور مجوز طب سوزنی ۱۳۰ سال پیش در دوره می جی ژاپن آغاز شد. کیتاگاوامی می گوید: درمانجویان مراجعه کننده زیبایی که عمدتاً حدود ۳۰ سال دارند، با توجه به گرانی و ناسالم بودن لوازم آرایشی یا پوست کشی های صورت، روز به روز به درمان با طب سوزنی امیدوارتر می شوند.

خانم ریه هایاشیدا، یک مراجعه کننده برای زیبایی با طب سوزنی می گوید:

طب سوزنی زیبایی با جراحی پلاستیک فرق می کند. خطر ناکامی درمان و معیوب شدن پوست را ندارد. همچنین از توانایی ذاتی بدن انسان که هماهنگی ارگانهای بدن و انرژی حیاتی می باشد برای به وجود آوردن زیبایی ضورت استفاده می کنند. به همین دلیل است که من آن را می پسندم و نتیجه ی بسیار خوبی گرفته ام.



در ژاپن حدود ۴۰ هزار متخصص طب سوزنی مجوز گرفته اند و بیش از ۱۵۰ مدرسه که اغلب روی کاربردهای سنتی طب سوزنی متمرکز بودند وجود دارد ، اما هنگامی که کاربرد آن در پوست کشی صورت مشاهده شد، استفاده از وسایل آرایشی و بوتاکس و تزریق ژل نیز بیش از پیش کنار گذاشته شد.

موارد درمان زیبایی صورت که می توان از روش طب سوزنی ژاپنی و طب چینی انجام داد:

لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت،گونه گذاری طبیعی صورت،برطرف کردن چین و چروک صورت، بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب،بزرگ کردن لب،بر طرف کردن جوش یا آکنه ی صورت و جای مانده ی جوش صورت و بدن،بر طرف کردن تیرگی و گودی زیر چشم و پف زیر چشم،بر طرف کردن پف زیر چشم،بر طرف کرد منافذ باز پوست و خالهای سیاه زیر پوست،بر طرف کردن لک های صورت،بر طرف کردن غبغب و افتادگی پلک برای بعضی از افراد.

تمام این نا زیبایی های پوست صورت را می توان با درمان طب سوزنی چینی و ژاپنی و همچنین استفاده از روشهایی مکمل در طب چینی که برای کلاژن سازی و بر طرف کردن سریع نازیبایی صورت موثر خواهد بود استفاده کرد تا حداقل ۵ تا ۱۰ سال جوانتر به نظر برسید و ماندگاری بسیار خوبی هم برای فرد خواهد داشت.
اما با درد و ترس از طب سوزنی برای زیبایی صورت چطور می توان درمان کرد:

افرادی هستند که تصور می کنند استفاده از سوزن برای درمان روی صورت درد دارد یا خون می آید یا اینکه خطراتی برای آنها دارد.قابل توجه این افراد به خصوص خانم ها که بیشترین حسی که در حین درمان روی صورت دارید،احساس آرامش و خواب می باشد.و بهتر است بین سایر روشهای دیگر زیبایی طبیعی ترین و به صرفه ترین را با توجه به شرایط انتخاب کنید.



در طب سوزنی علاوه بر تحریک کردن سلول های پوستی برای خون رسانی به مناطق آسیب دیده و ترمیم پوست و موثر درساخت کلاژن برای شکل دهی و سفت کردن و زیبا سازی پوست،ما مکمل های غذایی مورد نیاز که می تواند کمبود های بدن شما را جبران کند و از درون بدن با تامین مواد معدنی،آنتی اکسیدان و ویتامین های مورد نیاز برای ساخت کلاژن و همچنین پروتئین کلاژن که از یک نوعی ماهی خاص و چند نوع گیاه گرفته شده است، اثر بخشی سریعتری را بدست می آورید و به زیبایی ماندگار و طبیعی تر دست پیدا می کنید.

چرا به مصرف پروتئین کلاژن نیازمندیم ؟

کلاژن یک پروتئین و ضد پیری قوی ای هست که در حفظ درخشش پوست و روشن وجوان تر شدن پوست نقش مهم واصلی ایفا می کند . کلاژن همچنین در جهت سوخت چربیها و مدیریت پروسه کاهش وزن به سوخت و ساز بدن کمک می کند.

در طول زمان به دلیل فاکتورهای محیطی و کمبود این پروتئین و ویتامین های موثره در ساخت کلاژن ،پیری ، چین و چروک،افتادگی و باز شدن منافذ پوست سراغ پوست می آید، و برای تحریک بدن به تولید پروتئین کلاژن نیاز به مصرف مکملهای های کلاژنی الزامی می باشد.همچنین برای جلوگیری از تخریب پوست و ترمیم سلولهای آن به مواد غذایی و گیاهان که آنتی اکسیدان دارند نیازمند هستیم .

پوست از دو لایه تشکیل شده است لایۀ خارجی پوست اپیدرم نامیده می شود و بعنوان یک سد طبیعی مانع ورود عوامل مضر به بدن می شود. لایۀ داخلی که درم نامیده می شود حاوی بافت همبندی بود و عروق و اعصاب و بافت پشتیبان پوست را در خود جای می دهد. اغلب چین و چروک های پوستی در لایه داخلی پوست یعنی درم ایجاد می شوند. سطح درونی نیازمند تغذیه مناسب است تا ساختار درم ، شامل کلاژن الاستین و عوامل حافظ رطوبت را استحکام بخشد.این پروتئین کلاژن نیاز پوست شما را تامین می کند.

تمامی علائم پیری شامل خشکی ، ازدست دادن شادابی ، خطوط ریز و چروک ها نشان دهنده اتفاقاتی است که در لایه های پائین تر یعنی درم رخ می دهد.

کیفیت و ظاهر کلی پوست ، استحکام و خاصیت ارتجاعی آن در لایه عمیق تر یعنی درم که نزدیک به سطح پوست می باشد تعیین می شود.

در زیر به بخشی از اثرات و تعدادی از گیاهان و مواد آنتی اکسیدان برای زیبایی پوست شما اشاره می کنیم.

بخشی از اثرات عصاره ی گیاه آلوئه ورا:

زخمها و اسکار ( جای زخم ) را بهبود می بخشد و می تواند پوست را کاملا ترمیم کند . پوست های بسیار سوخته و خشک را درمان می کند . سلولهای شکسته شده ی پوست را ترمیم می کند ،جای جوش را از بین می برد.

:Astaxanthinبخشی از اثرات عصاره ی گیاه

باعث بهبود کیفیت پوست می شود. مانع از تخریب های پوستی ناشی از نور خورشید یاUV می شود ، باعث کاهش چین و چروک و لکه های ایجاد شده در اثر سن بالا می شود، سطح رطوبت پوست را بهبود می بخشد، باعث کشش و صافی پوست می شود،قوی ترین آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است و اندازه گیری شده است که چند برابر قوی تر از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و ویتامین C، بتا کاروتن، لوتین و یا پیکنو گنول می باشد،پوست را جوان و زیبا نشان می نماید

بخشی از اثرات کلاژن دریایی هیدرولیز شده ازیک نوع ماهی:

کمک به احیای پوست و جوان شدن آن در مدت ۲ – ۴ هفته پس از مصرف آن می کند،پوست را جوان و سالم نشان می دهد.از چین و چروک و خشک بودن پوست جلوگیری می کند ،به ترمیم پاشنه های ترک خورده کمک می کند.قارچ ناخن را از بین می برد و به ترمیم و تقویت مو از داخل کمک می کند.

Morinda بخشی از اثرات عصاره ی گیاه موریندا

باعث تشویق رشد بافتهای پوستی در بدن می شود،باعث سرعت بخشیدن به جذب مواد غذایی در دستگاه گوارش می شود،در بازگرداندن شور و نشاط و دوام از پروتئین های بدن (ضد پیری) نقش مهمی دارد،غنی از آنتی اکسیدان هایی می باشدکه روند پیری را کند می کنند ،دربازگرداندن سلول ها یا بافت های آسیب دیده به حالت اولیه بسیار موثر است (به تاخیر انداختن روند پیری)،.برای مادران بعد از زایمان بسیار مفید می باشد.

آنتی اکسیدانی به نام (ال گلوتاتیون) و خواص ضد پیری:

گلوتاتیون که به نام GSH هم شناخته می شود آنتی اکسیدانی است که در همه سلولهای بدن یافت می شود . هم چنین از آن به عنوان بهترین دفاع بدن در برابر آسیبهای ناشی از وجود رادیکالهای آزاد و توکسین ( سم ) ها نام برده می شود . GSH با اکسیده شدن مبارزه می کند . اکسیده شدن واکنش شیمیایی است که طی آن اکسیژن با یک مولکول دیگر ترکیب می شود . این ترکیب شدن اکسیژن با یک مولکول یا اتم شبیه حالتی است که یک همسایه بد در همسایگی تان قرار می گیرد و موجب نقل مکان دیگر مولکولها یا اتمها می گردد . این واکنش موجب انتقال هیدروژن و یک یا چند الکترون می گردد . واکنش اکسیداسیون موجب تولید رادیکالهای آزاد می گردد . رادیکالهای آزاد ترکیبات ارگانیکی هستند که ثابت نیستند و خواهان ترکیب شدن با مولکولهای دیگر هستند . دلیل بروز بسیاری از بیماری ها ، آسیب دیدن بافتهای بدن و حتی پیری پوست، نتیجه ی ترکیب شدن رادیکاهای آزاد با دیگر مولکولها می باشد . گلوتاتیون استاد آنتی اکسیدان ها نامیده می شود و شهرتش تمام قاره آسیا را فرا گرفته چرا که تمام آسیایی ها خواهان رسیدن به پوستی سفید و بی عیب و نقص هستند . گلوتاتیون کلید زیبایی و طول عمر است .

جهت سوالاتی که شاید در این گزارش جواب آن را پیدا نکرده اید و نیز تعداد جلسات درمانی برای زیبایی صورت، می توانید با تعیین وقت قبلی یک جلسه مشاوره حضوری رایگان داشته باشید.


منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:16
آرایشی و زیبایی

نکات ساده و راحت زیر برای تابستان فوق العاده است. اگر می خواهید جذاب به نظر برسید خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

1- آرایش کنید


همه افراد وقتی آرایش می کنند زیبا به نظر می رسند. مثلا می توانید از کرم پودر، ریمل، سایه و لوازم آرایش های دیگری استفاده کنید. سعی کنید یک خط چشم از قسمت مرکزی چشمتان به قسمت بیرون بکشید و تا قسمت گوشه چشمتان آن را ادامه دهید.

2- موهایتان را ببافید



بله اگر موهایتان کمی بلند باشد می توانید ببافید. اما زیاد برای بافتن موهایتان وقت نگذارید و موهایتان را مرتب و منظم نکنید. آنچه که باعث می شود موهای بافته شده شما امروزی و مدرن به نظر برسد همین نامنظمی و نامرتبی آن است. قبل از اینکه موهایتان را ببافید آنها را شانه نکنید. فقط با انگشتانتان دستی به آن بکشید. موهایتان را تقسیم کنید سپس آنهایی را که تقسیم کرده اید پشت گوشتان بگذارید و شروع به بافتن کنید. کمی موهایتان را به هم ریخته کنید. هرچه نامنظم تر باشد بهتر است.اگر همه موهایتان را یک گیس باف کنید بسیار قدیمی و سنتی است.

3- لباسهای باز بپوشید مخصوصا لباسهایی که پشت ندارد


این لباسها بسیار جذاب هستند اما اگر کمرتان جوش و آکنه دارد این کار را نکنید. اول به پزشک مراجعه کنید تا آن را درمان کند. اگر این نوع لباس را انتخاب می کنید سعی کنید قسمت پشت آن تا پایین کمرتان باز باشد.

4- لاک بنفش



این رنگِ تابستان 2010 تقریبا به همه می آید. شما نیازی نیست که از خودتان بپرسید یعنی من با این رنگ زیبا به نظر می رسم یا خیر؟ شما می توانید رنگ بنفش کم رنگ را روی انگشتان دستتان امتحان کنید و برای انگشتان پاهایتان بنفش تیره تر را انتخاب کنید.

5- آرایش بسیار ملایم



تقریبا آرایش نکردن جسارت و شهامت می خواهد. اما همین ساده بودن به اندازه کافی شما را جذاب می کند.
با یک کرم ملایم شروع کنید که اگر رنگهای دیگری روی آن اضافه شد آرایش تان مشخص شود. سپس گونه ها و لبها را آرایش ملایمی کنید. برای اینکه آرایش گونه و لبهایتان ملایم باشد می توانید با انگشت مقداری از رژلبتان را روی گونه هایتان بزنید. با زدن ریمل به مژه های بالای چشمهایتان آرایش را تمام کنید.

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:16
آرایشی و زیبایی

بی دلیل و تنها با گذر از یک مغازه ی لوازم آرایشی رژلبی می خرم که شاید تا مدتها جلوی میز آینه ی اتاقم باقی بماند و تنها با یک یا دو بار استفاده، از خریدش احساس پشیمانی کنم و این بیشتر به این دلیل است که نمیدانم موقع خرید رژ چه چیزهایی را باید در نطر بگیرم تا در نهایت از خرید آن راضی باشم!؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید هماهنگ با رنگ لباس یا شالتان رژ بزنید و مثل لاک ناخن کلکسیونی از انواع رنگ رژ لبها جلوی میز توالتتان دارید بهتر است رنگ پوستتان را هم برای انتخاب رژ مد نظر داشته باشید و حتما برای تهیه ی یکسری لوازم آرایش بیش از هر چیز به رنگ پوستتان توجه کنید .

با استفاده از تستر یا نمونه ها ابتدا رنگ هماهنگ با لباس یا شالتان را در نظر بگیرید و تست کنید که اگر با پوستتان همخوانی داشت مناسب است اما اگر به رنگ پوست شما نیامد بهترین کار انتخاب رنگ متضاد شال و روسریتان است که زیباتر هم خواهد شد و این به این معنا نیست که اگر شال یا لباستان سبز است رژ سبز انتخاب کنید بلکه برای لباس یا شال سبز رنگهای آجری و بژ بسیار زیبا خواهد بود اما گاهی این دو رنگ شاید به رنگ پوست شما که بسیار سفید هستید نیاید و اینجاست که بهتر است رژ لب قرمز یا براق کننده های قرمز رنگ را انتخاب کنید که کاملا نقطه مقابل سبز است .

حال اگر رنگ پوستتان گندمی یا برنزه است رنگهای آجری و بژ و گروه نارنجی با لباس یا شال سبز بسیار زیبا و هماهنگ خواهد شد.

برا ی پوششهای مشکی و سفید با پوستهای سفید و روشن از رنگهای سرخابی یا صورتیهای پر رنگ و برای پوستهای گندمی و تیره تر صورتیهای مات و ملایم بسیار مناسب است.

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:15
آرایشی و زیبایی

اگر از پوست ناصاف و جوش‌های سرسیاه سطح پوست خود خسته شده‌اید، با این روش خانگی می‌توانید راه تنفس پوست‌تان را باز و پوست چهره‌تان را پاک سازی کنید. برای این کار به یک کاسه آب، اجاق یا کتری، حوله و روغن پایه اسطوخودوس نیاز دارید.

آب درون کاسه را روی اجاق یا در کتری داغ کنید. همان‌طور که آب در حال جوشیدن است، صورت خود را با روش‌های همیشگی تمیز کنید. به محض این که آب به جوش آمد، آن را از روی اجاق بردارید. کاسه آب داغ را روی یک میز بگذارید یا اگر آب را درون کتری به جوش آورده‌اید، آن را درون کاسه‌ای بریزید. حالا چند قطره روغن اسطوخودوس به آب جوشیده بیفزایید. البته می‌توانید از اسطوخودوس خشک شده نیز استفاده کنید. اگر به رایحه نعنا یا رزماری نیز علاقه دارید، می‌توانید چند قطره از این مواد را به آب اضافه کنیدو سپس اجازه دهید تا آب کمی خنک شود.

بعد از آن روی کاسه آب خم شوید. اگر بخار آب خیلی داغ است، فاصله صورت خود را با آب بیشتر کنید یا صبر کنید تا آب خنک‌تر شود؛ البته یادتان باشد که آب همچنان باید بخار داشته باشد. حالا حوله را روی صورت خود بیندازید، طوری که مثل چادری روی سر شما و بخار آب قرار گیرد. حداقل بین ۵ تا ۱۰ دقیقه صورت خود را در معرض بخار آب قرار دهید. گاهی صورت خود را به چپ و راست حرکت دهید تا بخار به تمام پوست صورت‌تان برسد.

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:14
آرایشی و زیبایی

بهترین آرایش ، آرایشی است که با اصول صحیح صورت بگیرد و نه تنها شخص را زیبا و خوش سیرت نشان دهد بلکه طوری باشد که باعث جوان تر و شاداب تر ماندن پوست و موی او نیز می شود، از چین و چروک هایی که در سنین بالاتر و به مرور در انسان پدید می آید جلوگیری کند، در سلامتی جسم و روان او نیز اثر مستقیمی بگذارد و باعث شود تا فرد از دیدن خود نیز لذت ببرد. همچنین دوستان و آشنایان در ارتباط با او و از وجود او لذت بیشتری ببرند. ولی برعکس، اگر ما به استفاده بی رویه از لوازم آرایشی شیمیایی که امروزه زیبایی موقتی و ناپایداری استفاده کرده بلکه زیبایی و شادابی پوست و موی خود را نیز به خطر انداخته و پوست را زودتر دچار پیری می نماییم انواع چین و چروک ها و لکه ها و جوش ها در آن پدیدار می گردد و مو نیز دارای ریزش ها و انواع ضربات فیزیکی و شیمیایی مثل موخوره و… می گردد و بدین ترتیب وسیله بیمار شدن و فرسوده شدن پوست و موی خود را با دستان خود آماده می کنیم

بنابراین اگر می خواهید چهره شما همیشه جوان و عاری از سلول های مرده باشد، اگر دوست دارید زود شکسته و فرسوده نشوید و اگر دوست دارید به انواع بیماری های پوستی مبتلا نشوید یادتان باشد که بدون آگاهی از هر ماده ای برای آرایش این اعضا استفاده نکنید و از هر نوع پیشنهادی استقبال نکنید و بدانید که خود شما به تنهایی ضامن سلامتی پوست و موی خود هستید

هنوز هم بعضی از افراد هستند که دوست دارند از مواد آرایشی استفاده کنند که دارای مارک های خارجی با قیمت های سرسام آوری باشند، شاید فکر می کنند استعمال آنها بهتر و مفید تر خواهد بود

ولی باید دانست که اولا این کرم ها و پودرها و همچنین انواع لوازم آرایشی که توسط کارخانجات کشورهای خارجی ساخته می شود هر کدام دارای فرمولی خاص و جداگانه از دیگر مناطق می باشند چرا که آزمایشگاه های داروسازی هر منطقه بر اساس آب و هوا و نوع پوست و مو مردمانشان ، داروهای مورد نیاز را می سازند بنابراین هر کدام دارای فرمول مخصوص به خود بوده ، ثانیا چون این مواد از انواع چربی ها، هیدرات های کربن و … ساخته می شوند، دوره مصرف کوتاهی دارند که تا این مواد وارد کشور ما شوند و توزیع گردد یا از خواص دارویی آنها کاسته شده و یا کاملا از بین می رود و حتی در مواردی از تجزیه آنها مواد سمی بوجود می آیند که برای پوست و موی شما خطرآفرین نیز میگردد

بنابراین این فکر که مواد آرایشی خارجی بهتر و مفیدتر خواهد بود فکری بسیار اشتباه و غلط می باشد و مطمئنا داروها و کرم هایی که در داخل کشور و بر اساس آب و هوای همین منطقه و همین مردم ساخته می شود خیلی بهتر ازمواد آرایشی خارجی خواهد بود

اگر خوب در اطرافتان دقت کنید خواهید فهمید، آنانی که دارای پوست و موی خوبی می باشند و به دوام زیبایی خود نیز علاقمند می باشند، پوست و موی خود را پرورش داده و از آنها به خوبی مراقبت می کنند(چگونه؟) به شما خواهیم گفت که آنان پوست و موی خود را با کرم ها ، ماسک ها و پودرهای خانگی و دست ساز خودشان ، با دیگران و بر اساس تجربه ای که در مورد پوست خود پیدا کرده اند، آرایش و تغذیه می نمایند. کرم ها و ماسک ها و پودرهایی که از انواع گیاهان (میوه ها و سبزیجات) درست شده است اجازه می دهند تا پوست و موی بدنشان از ویتامین ها و املاح و هورمون های موجود در گیاهان استفاده کرده و به نفع سوخت و ساز و ترمیم خود، از آنها سود برده و همیشه جوان و زیبا بمانند.

منبع :http://www.irangrand.ir/archive/23304/%D8%A8%D9%87
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:14
آرایشی و زیبایی

اغلب آرایشگران با اسرار زیباتر جلوه دادن چهره ها به خوبی آشنا هستند. ترفندهایی ظریف که هر فرد با رعایت آنها میتواند زیبایی های چهره خود را آشکارتر کند. با برخی از ترفندهای زیرکانه و غیر معمول آرایش صورت، که توسط مشهورترین گریمورهای دنیا جمع آوری شده آشنا شوید.

مات و یک دست کردن پوست های چرب و براق
برای مات و یکدست نمودن توام با حفظ درخشندگی پوست، آرایشگران از پدهای مات کننده استفاده می کنند؛ اما یکی از ترفندهای غیر معمول و مورد استفاده مدیر هنری Gucci Westman، آغشته کردن نوک انگشت با مقدار کمی دئودورانت و سپس آغشته کردن قسمتهای چرب و براق صورت مانند پیشانی، بینی و چانه با ضربات آرام انگشت است. به گفته وی، با استفاده از مقدار کمی دئودورانت در زیر چشمها و نقاط براق صورت، جلوه مات و زیبایی به چهره داده می شود.

استفاده از خط چشمهای رنگی برای درشت نشان دادن چشم ها
به گفته Tina Turnbow ( گریمور مشهور بازیگرانی مانند ناتالی پورتمن و جولیان مور )، با کشیدن خط چشم های رنگی می توانید جلوه بیشتری به چشم های خود دهید. خط چشم سیاه به دلیل تیره بودن سبب محدود کردن ناحیه چشم شده و چشم ها را ریزتر نشان می دهد. رنگهای زیتونی، نیلی و قهوه ای گزینه های مناسبی برای درشت تر نشان دادن چشمها هستند.

استفاده از آلوئه ورا
برای زیرسازی و آماده ساختن پوست صورت خود برای آرایش، از آلوئه ورا استفاده کنید. به سفارش Brett Freedman، قبل از آرایش، پوست صورت خود را با مقداری از عصاره آلوئه ورا آغشته کنید، تا از نرم و براق شدن پوست خود شگفت زده شوید.

استفاده از سایه ابرو
Doug Howell ترفند ساده ای را برای درشت تر جلوه دادن چشم پیشنهاد می دهد. به گفته وی استفاده از سایه ابرو ( متناسب با رنگ ابروها ) برای مشخص تر نمودن محدوده ی ابروها روش مناسبی است. اما باید به قوس ابرو توجه زیادی شود و آن را از بین نبرد، زیرا هر چه این قوس بیشتر باشد و ابرو بالاتر از چشم نشان داده شود، چشم ها درشت تر بنظر خواهند آمد.

از ریمل استفاده کنید
به گفته Victor Cembellin هیچ چیز جذاب تر از مژه هایی بلند و فر خورده نیست. برای داشتن مژه هایی بلندتر، دوبار از ریمل استفاده کنید. پس از یک مرتبه استفاده از ریمل، مدت کوتاهی را برای خشک شدن آن صبر نموده و مرتبه دوم را آغاز نمایید.

رژ لب
برای جلوگیری از کج کشیدن رژ لب بر روی لب ها، ابتدا دور تا دور لب را با رژ لب کشیده، سپس داخل محدوده کشیده شده را آغشته نمایید

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:13
آرایشی و زیبایی

عادت هایی خاص وجود دارند که شما هر روز آنها را انجام میدهید ، بدون اینکه حتی مضر به نظر برسند، ولی در حقیقت بسیار ناسالم و مضر هستند و شما بدون داشتن آگاهی با انجام این فعالیت ها به ظاهر خود آسیب می زنید.

نوع خوابیدن
وقتی که به پهلو یا به شکم می خوابید ، پوست صورت در بالش فشرده شده ودچار پیچش های زیاد می شود. در طول مدت زمان این فشارها باعث چین و چروک پوست می شود ، همچنین استفاده از مرطوب کننده قبل از خواب می تواند کمک کند. ممکن است برخی مردها بگویند :"مردها قوی هستند و نیازی به استفاده از مرطوب کننده ندارند" ولی اگر نمی خواهید عاقبت پوستتان خشک و سخت باشد ، از همین امروز از مرطوب کننده استفاده کنید. باید بعد از هر حمام و هر وقت صورت خود را می شویید استفاده کنید.

صابون
صابون ها، به غیر از تعداد معدودی از آنها ، بقیه دشمن شما هستند. بیشتر صابون ها پوست را بسیار خشک کرده و آن را مستعد چین و چروک و پیری زودرس می کند، حتی اگر بعد از صابون از کرم استفاده کنید، چرا که پوست را کاملا از هر گونه رطوبت عاری می کند. شستشو با صابون را با محصولاتی شوینده ای که برای بدن و صورت این مشکل را ایجاد نمی کنند عوض کنید. محصولات بسیار زیادی برای مردها در بازار وجود دارند نظیر ، نیوا، اولد اسپایس، ژیلت و.. که نه تنها پوست را نرم می کنند بلکه بوی بسیار خوبی هم دارند.

سیگار
حتما سیگار را ترک کنید. حتما این جمله را بارها شنیده اید ، ولی ناراحت نشوید ، حقیقت این است که اگر بتوانید کاملا ترک کنید عالی خواهد بود . اگر نتوانید این کار را کنید در حقیقت علاوه بر به وجود آوردن سرطان ، باعث خط های چین و چروک در دور دهان می شود. اگر می خواهید همیشه جوان و صورت بدون چروک داشته باشید این عادت را ترک کنید.

تلفن همراه
در یک مجله علمی نوشته شده بود که تلفن همراه کثیف تر و غیر بهداشتی تر از لگن دستشویی است. دلیل آن است که ما موبایل را در میز رستوران ها ، دستشویی های عمومی گذاشته ، به گزارش نیک صالحی به دیگران قرض می دهیم و یا در اتومبیل جا می گذاریم. در واقع با وجود همه این ها موبایل را تمیز نمی کنیم! تصور کنید چه قدر از این باکتری ها را به صورت خود انتقال می دهیم . این باکتری ها مطمئنا صدمه بسیاری را از جمله لک ، عفونت ، جوش و .. را به پوست وارد می کنند. روش آن استفاده از پاک کننده های آنتی باکتریال است وهمیشه در محفظه و کیف قرار داده و در هر جایی آن را زمین نگذارید.

موها
شوره سر نه تنها باعث خارش پوست سر می شود.بلکه هر زمان از این شوره ها روی صورت فرود آید تولید عفونت می کند. واگر پوست چربی نیز داشته باشید این مشکل واقعا دوچندان خواهد شد. شما درست با همان انگشتی که پوست سر را دست می کشید ، صورت خود را با همان دست لمس می کنید. حتی شاید خود شما نیز متوجه این حرکت نشوید ، چرا که سریع اتفاق می افتد. بنابراین از یک شامپو ضد شوره خوب و طبیعی استفاده کنید تا این مشکل را کم کنید.

خورشید
اشعه های آفتاب تنها باعث آسیب رساندن به پوست خانم ها نمی شود ، به پوست مردان نیز آسیب می زند. هر چه بیشتر در معرض خورشید قرار گیرید خطر سرطان پوست و دیگر تاثیرات جانبی افزایش می یابد . به گزارش نیک صالحی بنابراین 30 دقیقه قبل از اینکه بیرون بروید از لوسیون ضد آفتاب استفاده کنید تا از پوست محافظت شده و از چین و چروک پوست جلوگیری شود.

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:13
آرایشی و زیبایی

اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود بهتر است برای لب های باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلب را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.

اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام میدهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان میکشید. در مورد لبهای پهن و درشت لازم نیست که خط لب خارج از خط اصلی لب کشیده شود بلکه آن را در جای خود کشیده و رژ بزنید فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید.

لازم به ذکر است تفاوت کشیدن خط سفید لبهای پهن با لبهای باریک در این است که در مورد لبهای باریک خط سفید کاملی در زیر لب پایین کشیده خواهد شد اما در مورد لبهای پهن تنها این خط سفید در وسط لب کشیده می شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.

منبع :http://tebyan.net
چهارشنبه 26/4/1392 - 14:12
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته