کد: 1231

پرسش

با سلام و تشكر از راهنمایی شما و پاسخ به سوالم. مطلبی را یادم رفته بود ذكر كنم حدود دو سال پیش در اثر مو ضوعی خا نوادگی به شدت depressشدم و به دكتر رو انپز شك مراجعه كردم و به خاطر افسردگی وهم افزایش وزن به من قرص وا لپرات سدیم ( روزی1عدد) كه رو بروشور قرص وهمچنین دستور پزشك گفته شده بود حتما روزی 1 عدد خورده شود و فاصله نیافتد كه من متاسفانه نا خاسته یك روز این قرص را یادم رفت بخورم و نمیدانم كمر دردم كه در زیر توضیح داده ام مربوط به ا ین است یا نه و قبل از خوردن این قرصها وزنم راحتر بالا میرفت وقرص ایمی پرامین 25 میلی (روزی 3 عدد ) وقرص سایپرو هیپتادین (قبل از غذا نصف قرص) او لین قرص را 15 روز مصرف كردم وبعد دكتر یك قرص دیگر داد وسپس قطع كرد ولی ایمی پرامین را دو ماه خوردم و د ر هنگام مصر ف به شدت عرق میكردم و ضربان قلبم بالا میرفت وبه شدت دچار كمر درد میشدم و حتی من كه سابقهی كمردرد نداشتم این ناراحتی هم به بیماری من اضافه شد والان كه حدود 1.5 سال است كه مصرف آن را قطع كرده ام ا گر شبها دیر بخوابم دچار كمردرد شدید میشوم وتا میخواهد وزنم بالا برود یا شبها در خواب یا درهنگام ادرار از من منی دفع میشود ووزنم مجدادا پایین میاید البته قبل از خو ردن ایمی پرامین فقط شبها در خواب این اتفاق رخ میداد ولی بعد از خورد ن ایمی پرامین از ادرارم هم منی دفع میشود و این اتفاق هنگامی كه حس میكنم وزنم میخواهد بالا برود و احساس سنگینی میكنم میافتد و وزنم مجدادا كم میشود و الان هم كه قرص نمی خورم گاهی از ادرارم منی دفع میشود و با خوردن ایمی پرامین وزنم دو سه كیلو بالا رفت ولی بعد از آن كه حدود 58 كیلو بو دم تا میخواست وزنم با لا تر برود از ادرارم منی خارج میشد و وزنم پایین میامد و به دكتر رفتم و حدود سه ماه ایمی پرامین خورده بودم وگفت دو ماه دیگه هم فعلا بخور و من خودم مصرف آن را به تدریج كم كردم روزی سه تا قرص 10 میلی خو ردم و بعد قطع كردم و بعد از قطع قرص وزنم دو سه كیلو پایین آمد و سایپرو هیپتادین را هم چون باعث خواب آلودگی شدید میشد نخوردم آرزویم داشتن وزن 64 كیلو است وبا اینكه دانشجوی رشته كشاورزی هستم و استعدادها ی زیادی دارم ولی به خاطر لاغریم سعی میكنم كمتر در جمع قرار گیرم و اكثر دوستانم و فامیل كه تا 16 سالگی به من میگفتند چقدر زیبایی ا ما الان اوضاع فرق كرده و یاد گذشته و روزهای خوبم و مقایسه گذشته وحال من را ناراحت میكند ومیخواستم بپرسم با توجه به قرصهای فنو باربیتال وكارزابا پینی كه قبلا مصرف كردم و استخوان بندی ریز آیا خوردن مكمل خارجی ویتامین dبرای رسیدن زودتر به هدف لازم است یا نه وچه غذا های چا ق كننده و جذبشان راحت است و من شما را محرم رازم میدانم و هر جور كه مایل بودید یا در سایت یا در ایمیلم منتظر راه نمایی شما هستم متشكرم

پاسخ

با سلام
دوست عزیز مثل اینكه پاسخ ما بدستتان نرسید كه دیگر با ما تماس نگرفتید.
خوشحال می شویم اگر باز هم با ما در ارتباط باشید.
كارشناس تغذیه تبیان

مشاور : خانم ولدخاني | پرسش : چهارشنبه 9/11/1381 | پاسخ : چهارشنبه 9/11/1381 | | | 0 سال | تغذيه | تعداد مشاهده: 39 بار

تگ ها :

UserName