• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 340
تعداد نظرات : 413
زمان آخرین مطلب : 5106روز قبل
دانستنی های علمی
- حسبی الله لا اله اله هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم
7 مرتبه صبح و 7 مرتبه شب
برای دفع همّ و غمّ دنیا و آخرت، خواندن این دعا کفایت میکند.
يکشنبه 8/6/1388 - 12:27
دانستنی های علمی
6- اعوذ بکلمات الله التامات من شر ما خلق
3 مرتبه شب و به هنگام ورود به منازل.
اماکن را از ضرر و زیان محافظت میکند و برای مداوای زهر عقرب و غیره خوانده میشود.
يکشنبه 8/6/1388 - 12:27
دانستنی های علمی
5- بسمالله الذی لایضر مع اسمه شیء فی الارض و لا فیالسماء و هو السمیع العلیم
3 مرتبه صبح، 3 مرتبه شب.
از انسان در برابر ضرر و زیان محافظت میکند و نمیگذارد ضرری متوجه او شود، با خواندن این دعا بلای ناگهانی نازل نمیشود.
يکشنبه 8/6/1388 - 12:26
دانستنی های علمی
4- لاحول و لا قوه الا بالله
هر اندازه که ممکن باشد.
با خواندن این دعا یکی از گنجینههای بهشت را مالک میشویم و این دعا برای 99 بیماری دواست که کمترین آنها ناراحتی است.
يکشنبه 8/6/1388 - 12:25
دانستنی های علمی
3- سوره اخلاص، الفلق و الناس
3 مرتبه صبح، 3 مرتبه شب و یک مرتبه به هنگام خوابیدن و یک مرتبه بعد از هر یک از نمازهای پنجگانه.
همه بلاها و شرور را دفع و انسان را از جنیان و از چشم خوردن نگه میدارد.
يکشنبه 8/6/1388 - 12:23
دانستنی های علمی
2- دو آیه آخر سوره بقره
یک مرتبه قبل از خواب یا بعد از نماز مغرب و یا یک مرتبه در منزل.
همه بلاها و شرور را دفع و با خواندن آن شیاطین تا سه شب دور میشوند.
يکشنبه 8/6/1388 - 12:23
دانستنی های علمی
جدول بعضی از دعاها، اوراد و اذکار روزانه
وِرد و دعا
تعداد آن در روز
فضیلت و پیامد آن
1- آیه الکرسی
یک مرتبه صبح، یک مرتبه شب و بعد از نمازهای پنجگانه.
این ورد شیاطین را از خانهها دور ساخته و با خواندن آن ملائکه از شخص محافظت میکنند و سبب رفتن به بهشت میشود.
يکشنبه 8/6/1388 - 12:22
دعا و زیارت
 
شرح وخواص اسماء ادریسیه    از حسن بصری روایت شده است که هنگامی که خداوند حضرت ادریس (ع ) را به سوی قومش فرستاد این اسماءرا به او آموخت وبه او وحی شد که این اسماءرا در دلت بگو وآنها را به قوم خویش نیاموز اینچنین کرد وخدای تعالی جایگاه رفیعی برای او قرارداد سپس خداوند این اسماء را به حضرت موسی (ع 9 آموخت وبعد از ان به حضرت محمد (ص ) آموخت وراوی می کوید که بخوانید خدای خود را باانها برای امورزش تمام گناهانتان وسپس حاجات دنیوی واخروی خود را از خدا طلب نمایید انشاالله تعالی روا گردد ودر منتخب الختوم از شیخ بهایی نقل کرده اند که مخلوقات وموجودات به این نامها مسخر گردند ودارنده این اسماء عجایب بیند وهر کس مواظبت ومداومت نماید دل وجان او روشن گردد وبه نحوی که اسرار غیب بر او منکشف شود شرح این اسماء مبارکه بسیار است اما به طیق ایجاز واختصار از برای هر اسمی شرحی فرموده اند که هر کس بخواند دعایش مستجاب می گردد . اسم اول : اگر کسی را حاکم ویا پادشاه ازو او آزرده خاطر شده باشد چون نزدیک او رود روبروی او بخواند وبر خود دمد که در دل پادشاه مهر وحبت این شخص پیدا شود ویه جهت هر که خواند همین فایده را بخشد واگر بسیار بخوادن دل او چنان روشن گردد که رازهای مشکل بر او آسان شود وشرک از دل او برود وحفظ جاه ومقام او زیاد شود واگر با غسل وجامه پاک 121مرتبه بخوادند تاثیر خوبی دارد . وان این است  سُبْحانَکَ لا إلهَ إلااَنْتَ یا رَبَّ کُلِّ شَیٍْ وَ  وارثَهْ  اسم دوم : هر کس در روز جمعه با وضوء وجامه پاک به مسجد جامع رود وبعد از نماز جمعه دویست مرتبه این اسم را با خلوص دل واعتقاد درست بخواند هر نیت وحاجتی که داشته باشد روا گردد . یا اللهُ المَحْمُودُ فی کُلِّ فِعالِهِ اسم چهارم :  هرکس قاهر ،تند خو ، .بدخلق باشد ومردم از او در ترس وآزارباشند وبخواهند این صفت از او دفع گردد ودل رحم شود باید این اسم را به مشک وزعفران بنویسد وبه نام ان شخص ومادرش در منزل ان فرد دفن نماید تندی وبدخویی زایل می گردد وروز جمعه در وقت نماز اول غسل کند وجامه پاکیزه بپوشد وبه مسجد رود چون از نماز حمعه فارغ شد دویست مرتبه به هر حاجتی که بخواند روا گردد وان اسم این است  یا رحَمْنُ کُلِّ شَی ءٍ وَ راحِمَهُ                  اسم پنجم : اگر کسی مریض باشد وپزشکان از معالجه ان عاجز شده باشند این اسم را به مشک وزعفران بر کاسه چینی نویسند وبا نبات حمل نمایند وبه مریض بخورانند انشاءالله شفا می یابد وهر کس مداومت نماید بخواندن این اسم هرگز رنجور نشود . یا حَیُّ حینَ لا حَی فی دَیْمُو میِیَهَ ملکِه ِ وَ سُلطانِهِ وَ بقائِهِ اگر کسی کم هوش ودارای حافظه ضعیفی باشد در مدت چهل روز این اسم را بخواند وباید روزی 21یا 27بار بخواند که پس از ختم دلش روشن گردد وهر چه بشنود وبخواند فی الفور یاد گیرد وهرگز فراموش نکند واگر شخصی چیزی را گم کرده باشد روز شنبه 120بار این اسم را بخواند وسپس بخوابد در خواب کسی نشانی گمشده را به او می دهد وهر کس مرا مداوت نماید دزد در خانه او راه نیابد واز شر او ایمن گردد . یا قَیُومُ فلا شَیْ ءَ یَفُوتُ عِلْمَهَ وَ لا یَوُدُهُ چون کسی را فکر وخیال باطل زیاده باشد وبه این واسطه مشوش باشد باید این اسم را بسیار بخواند که نجات می یابد وهر گاه کسی از دشمن بترسد هنگام نماز پیشین غسل کند ونماز بگذارد وبعد از نماز پنجاه مرتبه این اسم را بخواند که ترس از دل او خواهد رفت ودشمن بر وی مهربان گردد. یا واحدُِ الباقی اَوَّلَ کُلِّ شَیْءٍ وَ آخِرَهُ اگر کسی خواهد در کارهایش ثابت قدم باشد به نیت آن سه روز روزه بدارد وهر روز با وضوع 300مرتبه این اسم را بخواند انشاءالله تعالی ثابت قدم گردد واگر حاکم یاوزیری بخواهد دولت بر او تداوم داشته باشد این اسم را در نگین زرین بنگارد ودر انگشتر نشاند دولت ورفعت مستدام بماند . یا دائِم بِلا فَناءٍ وَِ لا زَوال لِمُلْکِهِ اسم نهم :اگر  در میان زن وشوهری سازگاری نباشد این اسم را به مشک وزعفران بر کاسه چینی نوشته وبا آب چشمه بشویند وآب را بیاشامند که نسبت به یکدیگر مهربان گردند وهر گز دعوا ننمایند . یا صَمَدُ مِن غَیر ِ شَبیةٍ وَ لا شَی ءٍ کَمِثْلِهِ اگر کسی خواهد زبان بدگویان بر وی بسته گردد به طوری که در حق وی نتواند بدی بگویند باید لئحی ازز سرب بسازد واین اسم را بر آن نقش نماید وانم بدگویان را بنویسد ولوح را در شکم ماهی نهد ودر زمین دفن نماید زبان ایشان بروی بسته گردد وهر گز در حق او سخنی بد نگویند . یا باری فلاشی کفوه ولا مکان لو صفه  اگر کسی از دشمنی گریخته باشد باید هفت روز روزه بدارد وترک خوراک حیوانی کند .هر روز 1000مرتبه این اسم را بخواند که چون مدت تمام شود دشمنی مقهور او گردد واگر قرضی داشته باشد به این اسم مداومت نماید قرضش اد گردد. یا کَبیرٍُ اَنْتَ الَّذی لاتَهْتَدی القُلُوب ُ لِوَصْفِ عَظَمَتِهِ اسم دواردهم : اگر کسی زیاد این اسم را بخواند ویا همراه خود داشته باشد از جذام وبرص ایمن گردد بر کسی نظر زده باشند ویا جادویی کرده باشند این اسم را بر تخته هفت جوش نقش کند وبا خود دارد تا سحر وجادو باطل شود ونظر از وی برگردد. یا بارِی ءَالنُفُوسِ بلا مِثالٍ خَلا مِنْ غَیْرِهِ اسم سیزدهم : هر گاه کسی هفت روز روزه بدارد وباید آخرین روز چهارشنبه باشد ودر این ایام هر روز غسل کند وجامه پاک بپوشد ودر مکان خلوت رود وروزی هزار وپنجاه ویک (1051)با راین اسم را بخوادن ودر اطراف خود خطی بکشد وبخور بسوزاند وچون در روز چهارشنبه از دعوت فارغ گردد هفت تن مرید ومسخر او گردند وآنچه فرمان دهد اطاعت کنند البته باید در این ایام از جمیع معاصی اجنتاب کند . یا زاکِی الطَّ اهِرُ مِنْ کُلِّ آفَةٍ بِقُدْسِهِ اسم چهاردهم :اگر شخصی حاجت ومطلبی از کسی داشته باشد وبخواهد زود به اجابت رسد این اسم را بنویسد ودر خانه آن کس دفن کند البته مراد وی بزودی حاصل برآید  یا کافِی َ المو سِعّ لِما خَلَقَ مَنْ عَطایا فَضْلِهِ اسم پانزدهم : اگر کسی در دست ظالمی گرفتار باشد بخواندن این اسم مداوت نماید تا به برکت این اسم از دست آن ظالم رها گردد. یا نَقِی ُّ مِنْ کُلِّ جَوْرٍ لَمْ یَرْضِهُ وِ لِمْ یُخالِطْهُ فِعالُهْا اسم شانزدهم : اگر کسی را دست وچشم وزبان بسته شود چنانچه  هیچ کار از وی برنیاید به دعوت این اسم مشغول شود ومدت هفت روز ترک حیوانی نماید ودر محل خلوتی رفته این اسم را یکصد وده بار ویا 1001 با ربخواند تا کارهای او گشادهه گردد باذن خداوند . یا حِنّانُ اَنْتَ الذی وَسِعَت کّلِّ شَیْءٍ رَحْمَتُهُ اسم هفدهم : اگر کسی تنگدست وفقیر باشد بخواندن این اسم مداومت نماید انشاءالله تعالی فقر وپریشانی از وی زایل گردد. یا منان ذاالاحسان قد عم الخلایق منه اسم هیجدهم : اگر کسی امانتی بجای بگذارد این اسم را درمیان آن امانت نهد تا آفت وخیانت محفوظ ماند واگر بر حریر سفید نوشته شود بهتر است  یا دَیّانَ العباد کل یقوم ّ خاضِعاً لِرَهْبَتِهِ اسم نوزدهم : اگر کسی غایبی داشته باشد این اسم را 5000بار بخواند که به زودی آن غایب مراجعت نماید ودر آمدن بی فرار گردد. یا خالِقَ مَنْ فی السَّمواتِ وَالَرْضِ وَ کُل ُّالَیْهِ مَعادُهُ اسم بیستم : اگر کسی خواهد شخصی را دوست ومطیع خد گرداند به نحوی که بی او آرام وقرار نگیرد این اسم را به مشک وزعفران نویسد وبه آب اندازد به نام خود ومادر خود وبه نام مطلوب ومادر او 1000مرتبه نیز این اسم را بخواند یا رحیم کل صریخ ومکروب وغیاثه ومعاذه هر کس این اسم را 12روز  روزی 1000مرتبه بخواند عجایب بسیار بر وی منکشف شود ودر پیش بزرگان واکابر مقبول القول وباعزت باشد . یا تامُّ فلا تَصِفُ اللْسُنُ کُنْهُ جلاله وملکِهِ وَعِزِّهِ اسم بیست ودوم :  هر کس روزی 90بار این اسم را بخواند رازها بر وی آشکارگردد ومنفعتها ببیند وهر مرادی که داشته باشد رواگردد. یا مُبْدِعَ البَدائِعِ لَم یَیغِ فی انشائِها عونا من خَلقِهِ اسم بیست وسوم : اگر کسی  روزی 1001 بار این اسم را بخواند دولت واقبال بر وی رو نماید ودر میان خلایق عزیز وبزرگ باشد هیچ کس به او ضرر نرساند وجمیع مهمات ومطالب او کفایت گردد. یا عَلاّمَ الغُیُوبِ فلا یَؤَدُهُ شَیْء مِنْ حِفظهِ اسم بیست وچهارم : هر کس مداومت نماید به خواندن این اسم هیچ کس با او مباحثه نتواند کرد وهر چه بگوید پسندیده آید واگر 41بار این اسم را بر یه سیب بخواند وبه مطلوب دهد دوست ومهربان گردد. یا حلیم ذاالاناة فلا یعدله شی من خلقه اسم بیست وپنجم :  اگر کسی از شهر خود اواره شده باشد هر روز این اسم را 99 مرتبه بخواند انشاءالله به زودی به وطن باز گردد واگر به همین عدد بخواند فتح بسیار ر کارها ی او پیدا شود وزبان جمله بدگویان بر وی بسته شود . یا معیدِ ما اَفْناهُ اذابَرَزَ الخلائِقُ لِدَعْوَتِهِ من مَخافَتِهِ اسم بیست وششم : هر کس این اسم را بسیار خواند هر چند بی مقدارباشد در نظر مردم محترم ومکرم گردد وخدای تعالی چندان نعمت بر روی دهد که از حساب آن عاجز ماند وبرهمه خلق منت نهد وبه مرتبه ای رسد که تمام خلق بر او حسد برند وهر چه بیشتر بخواند بهتر است وزمانی که دویست هزار مرتبه تمام شد مادام العمر همه روزه 1000مرتبه بخواند که بسیار مجرب وآزموده است . یا حَمیدَ الفعالِ ذَالمَنِّ علی جمیع خلقِهِ بلِطفِهِ اسم بیست وهفتم : اگر دو لشگر در جنگ ومخاصمه باشند این اسم را بخوانند تا جنگ ایشان به صلح مبدل گردد واگر مداومت کند عزیز ومکرم شود وهیچ کس با او دشمنی نتواند کرد . یا عَزیزَ المَنیع ُ الغالِب ُ علی اَمْرِِهِ فَلا شَی ْئَ یُعادِلُهُ اسم بیست وهشتم : اگر کسی چیزی را گم کرده باشد ویا به شخص امانتی داده ونمی تواند بازپس گیرد .این اسم را به نام آن کس 200بار بخواند که البته گمشده پیشود وامانت باز گردد واگر مردی را بسته باشند این اسم را به مشک وزعفران به کاسه ای نوشته وبخورد انشاءااله گشاده گردد . یا ماهِرُ ذاالْبَطش ِ الشبَدیدِانتَ الذی لا یُطاقُ انْتِقامُهُ اسم بیست ونهم : اگر کسی کار وبار او بسته باشد وهیچ کاری به مراد او انجام نگیرد دل گوسفند ساهی را بگیرد و700مرتبه این اسم را بر آن بخواند وبدمد بعد آز ان بنویسد ودر آستانه مسجأ دفن کند کار او به فرمان خداوند گشاده گردد وبه جهت هلاک دشمن یک هفته روزی 1000مرتبه به اعتقاد درست این اسم را بخوادن وبه جهت دوستی 700بار بر شکر بخواند وبه خورد مطلوب دهد که دوست ومطیع او گردد . یا مذل کل جباربقهر عزیز سلطانه اسم سی و دوم : اگر کسی را دشمنی باشد وخواهد که بر وی غالب گردد روز یکشنبه روزه بگیرد غسل کن جامه ای پاکیزه پوشیده وبه صحرایی خلوت رود و1700بار این اسم را بخواند وحاجت خود وحاجت خود را بطلبد که انشاءااله بر دشمن ظفر یابد . یا نُورَ کُلِّ وَ شَیْءِ وَهداهُ اَنْتَ الَّذی فَلَقَ الظُلُمات ِ نُورُهُ اسم سی ودوم :‌ اگر کسی خواهد شخصی را عزیز یا ذلیل گرداند در مدت یک ماه به خواندن این اسم مداوت نماید وپس از این مدت ترک خواندن نکند وهر چه بیشتر بخواند تاثیرش بیشتر گردد . با قُدُسُ الّطّاهِرُ مِنْ کُلِّ سُوءٍ فَلاشَیْ ءَ یُعازُْهُ مِنْ خَلْقِهِ اسم سی و سوم : اگر رنجور ودر بلا وشدت باشد به قرائت این اسم مداومت نماید تا این حالت رفع گردد . یا عالِی ِ الشّامِخُ فَوْقَ کُلِّ شَْیْءِ عُلُوُ ارْتِفاعِهِ اسم سی و چهارم : اگر کسی بخواند این اسم مداومت کند کارهای دینی ودنیوی او به انجام برسد وهمه کس مطیع او گردد . یا مُبْدِی ءَ الْبَدایا وَ یا مُعیدَها بَعدَ فَناءِها بِقُدْرِتِهِ سم سی وپنجم : اگر کسی به حال احتضار شده باشد این اسم را سه بار بر او بخوانند ویدمند انشاءلله شفا یابد واگر مداومت نماید در نزد بزگان محترم گردد وهمه خلق محتاج وی شوند . یا جَلیلُ الْمتکَبِّرُ عَلی کُلِّ شَیْءٍ فَالْعَدْلُ اَمْرُهُ وَ الصِّقُ وَعْدُهُ اسم سی و ششم : اگر کسی در مدت چهل روز ترک حیوانی کند وبدون تکلم هر روز وهر شب 1509 مرتبه این اسم را بخواند صاحب نفس قدسی ومقامات عالیه خواهد شد وهمه چیز در اطاعت او باشند وعجایبها مشاهد کند . یا مَحْمُوُدُ فَلا تَسْتطیعُ الْآَوْهامُ کُلِّ شَانِهِ وَ مَجْدِهِا اسم سی وهفتم ‌:  اگر کسی بخواهد که شهره آقاق شود وخداوند از گناهان او در گذرد بخواندن این اسم مداومت کند تا مرادش حاصل شود . یا کریم َ الْعَفْوِ ذاالعَدْل ِ اَنتَ الَّذی مَلاَ کْلِّ شَی ْ ءٍ عَدْلُهُ اسم سی و هشتم : اگر کسی مدیون باشد مداومت به این اسم نماید که به زودی ادامی شود واگر پادشاه ویا بزرگی با او در غضب باشد 1000بار بخواند تا به لطف .مهربانی مبدل گردد . یا عَظیمُ ذَاالثَّناءِ الْفاخِرِ وِ وَ ذاالْعِزّش وَالْمَجْدِ وَالْکِبریاءِ فَلا یَذِلُّ عِِزُّ هُ اسم وسی ونهم :‌اگر کسی قسمت دنیا خواهد ویا هر مرادی که داشته باشد به این اسم مداومت نماید جمیع مهمات او بدلخواه او حاصل گردد. یا عَجیبُ فلا تَنْطِقُ الْالسِِنَهُ بِکُلِْ آلائِهِ وَ ثَنائِهِ اسم چهلم :‌ اگر کسی این اسم را همیشه بخواند نزد حکام عزیز ومکرم گردد  و هیچکس بر وی دست نیابد واز دزدان وغیره در امان باشد وباید این اسم را از خود جدا نکند . 

یا غِیاثنی عِندَ کُل َ ویا کربه ویا مجیبی عند کل دعوه اسْئلُکَ اَلٍلهُمٍَ یا رب الصٍَلاهِ علی نبیک محمد صلی الله علیه وآله و اَماناً من عُقُو بات ِ الُدنیا والاخِرَه وان تَحْبِس عَنی ابصار الظمه المُریدین  بی الُوءَ وآن تَصْرِف ُ قُلُوبَهُم عَن شَرٍِ ما یُضمِرُون الی خیر ما لا یَمْلِکُهُ غَیرُکَ اللهم هذا الدعا ومنک الجابه وهذا الجُهْدُ وعلیک التکلان ُ ولا حول ولا قوه ال بالله العلی العظیم

شنبه 7/6/1388 - 19:13
دانستنی های علمی
یکی از آرزوها و آرمانهای دیرین امام موسی صدر وحدت امت اسلامی در سرتاسر جهان بود. او از آغاز دوران جوانی که در حوزه ی علمیه قم مشغول تحصیل بود به این مهم می اندیشید و در محافل (و حضور استاید) حوزه آن را پیوسته دنبال می کرد در سال 1326 ش که کمتر از بیست سال سن داشت وقتی اطلاع می یابد که علامه امینی از نجف به تهران تشریف آورده و چند روزی در آنجا اقامت دارند، فرصت را غنیمت می شمارد و با یکی از دوستان صمیمی به دیدار علامه امینی در تهران می شتابد. امام موسی صدر در محضر استاد، ضمن طرح بحث های علمی متعدد، از ضرورت وحدت میان شیعه و سنی در مقابل دشمن مشترک سخن به میان می آورد و در تعریف این موضوع در مقابل استاد به دفاع از مبانی خود در این خصوص می پردازد. گویا که خداوند این موضوع را در نهان و سرشت او برای امت اسلامی به ودیعه گذاشته است.
بنابراین وقتی امام موسی صدر در سال 1338 وارد لبنان شد در همان سال و در اولین فرصت شالوده ی روابط دوستی با علمای اهل سنت را در شهر صور پی ریزی کرد از جمله با محی الدین حسن (مفتی اهل سنت) ارتباط مستمر برقرار نمود. این ارتباط بقدری گرم و صمیمی شد که مردم در اکثر مناسبات مانند: عید غدیر، شب های ماه رمضان و ایام عاشورا و تاسوعا و ... آن دو را در کنار هم می دیدند. آن دو در یک مکان مشترک مثل: «مسجد قدیم» یا «نادی امام صادق» به منبر می رفتند و مردم از شیعه و سنی به بیانات آن دو گوش فرا می دادند. به طوری که اگر کسی از شهر دیگری وارد این مجلس می شد و شناخت قبلی از این دو شخصیت مذهبی نداشت نمی توانست تشخیص بدهد کدام یک از اهل تسنن و کدامیک از تشیع است؟
یکی از آرزوها و آرمانهای دیرین امام موسی صدر وحدت امت اسلامی در سرتاسر جهان بود
امام موسی صدر می گفت: هیچ تناقض و اختلافی میان شیعه و سنی نیست. اینها پیروان دو مذهب از یک دین واحدند. وی با این تفکر به فعالیت های وحدت آفرین خود در لبنان عمق بخشید، در تابستان 1342 ش. طی مسافرت دو ماهه به کشورهای شمال آفریقا، در یک اقدام و ابتکار عمل تاریخی، توانست ارتباط مستمر و کارآمدی را میان مراکز اسلامی کشورهای مصر، مغرب و الجزایر با حوزه های علمیه و مراکز مذهبی شیعه در لبنان برقرار سازد.
نامه ی تاریخی
امام موسی صدر بعد از تشکیل «مجلس اعلی شیعیان لبنان» و در روز تصدی ریاست این مجلس،جمعه 2/3/1348 هـ.ش برابر ششم ربیع الاول و 23 مه 1969، طی سخنرانی پرشوری (در حالی که شخصیت های بزرگ علمی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی و دینی کشور لبنان از جمله رئیس جمهور وقت آقای شارل حلو در آن حضور داشتند) ضمن خوش آمد گویی و تشکر از شرکت کنندان، برنامه و خطوط کلی خود در مجلس را برای حاضران ترسیم کرد که در میان آنها به دو بند زیر تاکید ویژه داشت:
1- اقدام اساسی جهت عدم تفرقه میان مسلمانان و سعی فراوان به منظور وصول به وحدت کامل.
2- همکاری با همه ی طوایف مذهبی لبنان و کوشش برای حفظ وحدت در کشور.
این برنامه و خط مشی، بعد از یک هفته در اولین بیانیه ای که از طرف مجلس اعلی انتشار یافت، مجدداً مندرج و تاکید شد و در سرتاسر لبنان و در اغلب روزنامه ها منتشر و پخش گردید. امام موسی صدر در این باره به سخنرانی و صدور بیانیه بسنده نکرده بلافاصله به اقدام عملی همت گمارد، در آذرماه 1348 اکتبر 1969 نامه ی تاریخی و کم نظیری به مفتی وقت لبنان شیخ حسن خالد نوشت و در آن ضمن طرح نکات ظریف و دقیق پیرامون وحدت بین مذاهب، خواستار اقدام عملی و جدی در این امر مهم و سرنوشت ساز شد. در اینجا متن کامل این نامه را مرور می کنیم:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر بزرگوار حضرت شیخ حسن خالد مفتی محترم جمهوری لبنان
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
با درود و سلامی پاک، باری در این روزهای سخت که امت ما در نگرانی عمیقی فرو رفته و با خطراتی رویاروست که از هر سو منطقه را محاصره کرده و حال و آینده آن را در برابر طوفان قرار می دهد، نیاز مبرم مسلمانان را نسبت به یک وحدت فراگیر و به هم پیوسته، آشکارا و روز به روز بیشتر احساس می کنیم. وحدتی که صفوف از هم گسسته ی مسلمانان و کوششهای پراکنده شان را متحد سازد، چنان که زیر پای خود را خوب ببینند و در راه ساختن آینده و تاریخ خویش و انجام مسوولیت های خود به خویشتن اعتماد کنند. وحدت کلمه و یکی کردن نیروها و رشد کارآیی ها، نه فقط از شریف ترین هدف های دینی و وصایای پیامبر عظیم الشان (ص) ماست. بلکه چیزی است که به موجودیت ما، شرف ما و موجودیت نسل های آینده ما بستگی دارد. بلی مساله ی است حیاتی. این وحدت کلمه نباید به صورت شعاری برافراشته یا سخنی مکتوب بماند، بلکه باید تابشی از فکر و تپیدنی از دل و راهی برای رفتن باشد و پایه ای در ساختن آینده باشد و این جز با تلاش فکری فوق العاده و اهتمام ویژه ی برخاسته از درون و کوشش و تلاش و شب زنده داری، میسر نخواهد شد. در این هنگام وحدتی خواهیم داشت نمونه که دیگران از آن الگو برخواهند گرفت.
برادر! اینک تجربه ی متواضعانه ی خویش را در برابر شما قرار می دهیم. من قبلاً در ملاقاتی که چهار ماه پیش در دارالافتاء دست داده بود، عرض کردم که ایجاد وحدت کلمه در میان مسلمین و میان عقول و قلوبشان و به تعبیری دقیق تر عمق بخشیدن به وحدت مسلمانان و قرار دادن آن بر پایه های فکری و عاطفی استوار، از دو راه تحقق می یابد: 
1- یکی کردن فقه
کاخ اسلامی که در شالوده ی خویش امری واحد است و امت اسلامی که در عقیده، کتاب آسمانی و آغاز و انجام خویش واحد است، در جزئیات نیز به وحدت نیاز دارد. ایجاد وحدت در این جزئیات یا نزدیک کردن آنها به یکدیگر، چیزی است که پیشینیان صالح و دانشمندان نیک ما نیز رویاهای آن را در سر می پرورانده اند. چنانکه می بینیم، شیخ ابوجعفر بن محمد بن محمد بن حسن طوسی کتاب «خلاف» را در هزار سال پیش در زمینه ی «فقه تطبیقی» می نویسد. علامه حلی (حسن بن یوسف بن مطهر) با نوشتن کتاب «التذکره» راه طوسی را دنبال می کند.
فقه تطبیقی همان بذر مبارکی است که روش «وحدت فقهی» بدان بسته است و وحدت احکام شریعت به آن کامل می شود
فقه تطبیقی همان بذر مبارکی است که روش «وحدت فقهی» بدان بسته است و وحدت احکام شریعت به آن کامل می شود. در روزگار ما، از سی سال پیش، تخبگانی فاضل و مجاهدانی از دانشمندان بزرگ اسلامی، مرکزی را با نام «دارالتقریب بین المذاهب الاسلامیه» در قاهره تاسیس کردند (که از جمله آنان) مرحوم استاد اکبر شیخ محمود شلتوت و مرحوم شیخ محمد مدنی، رئیس دانشکده ی شریعت در دانشگاه الازهر و دانشمندان بزرگ اسلامی در لبنان و ایران و عراق مانند، سید عبدالحسین شرف الدین، مرجع عالی شیعیان مرحوم آیت الله سید حسین بروجردی و علامه عالی قدر شیخ محمد تقی قمی دبیرکل دائمی دارالتقریب و استاد علامه طباطبایی در قمر را نام می برم. موسسه ی دارالتقریب
 علاوه بر خدمات گسترده ی خود در آرزوی طرحی بود که مرحوم پدرم امام سید صدرالدین اجرای آن را با نوشتن کتاب «لواءالحمد فی الاخبار و العامه» آغاز نمود، تلاشی بود در راه گردآوری همه احادیثی که فرق مختلف اسلامی از نبی اکرم(ص) در همه ی زمینه های عقیدتی و احکام شریعت روایت کرده اند. بدین منظور که پس از قرآن کریمف مرجع دوم مسلمانان باشد، به عبارت دقیق تر کوششی است که در راه یکی کردن سنت پاک پیامبر صورت گرفته است، در این مرحله بعضی از این دانشمندان و دیگران نیز تحقیقات و آثاری پیرامون فقه و مذاهب اسلامی ارائه کرده اند. آنگاه نوبت به نوشتن دایره المعارف فقهی می رسد، دانشگاه دمشق نوشتن «الموسوعه الفقهیه» و دانشگاه الازهر کار تالیف «موسوعه عبدالناصر الاسلامی» را آغاز می کند و استاد بزرگ سید محمد تقی حکیم کتاب ارجمندی درباره ی اصول کلی فقه تطبیقی پدید می آورد و ما نخستین ثمرات این کوشش های سازنده را در فتاوای فقهای فرق اسلامی آشکارا مشاهده می کنیم، چیزی که نشان می دهد ما به یاری خدا، در چند قدمی «وحدت فقهی» قرار گرفته ایم.
2- کوششهای مشترک
این راه در شرایطی استثنایی مانند شرایط ما در لبنان مناسبتر است و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. این راه همان بسیج نیروهای مشترک در جهت تحقق هدف های گوناگون است، راهی است که خود به خود یک دستاورد وحدت جویانه به حساب می آید. کوشش مشترک برای تلاقی دو عامل و دو همرزم در یک میدان که در نتیجه آن، حسن اعتماد گسترش می یابد و دل ها به آرامش می رسند و یکی از مظاهر وحدت عقیده و عواطف، خود را نشان می دهد. به عنوان مثال پاره ای از این هدف ها را نام می بریم:
الف: هدفهای شرعی مانند یکی کردن اعیاد و شعایر دینی و تشکل پاره ای عبادات چون: «اذان» و «نماز جماعت» و غیره. مثلاً می توان این پیشنهاد را بررسی کرد که در رویت هلال به طرق نوین علمی و تعیین زاویه ی دید هلال در افق تکیه کنیم و روز عید را با دقت علمی مشخص کنیم تا همه مسلمانان در یک روز عید داشته باشند و در بسیاری دشواری ها صرفه جویی شود و از لحاظ تعطیل و دید و بازدید، دشواری های ناشی از تعدد روزهای عید را نداشته باشیم و نیز می توان شکلی از «اذان» را که برای همگان مورد قبول باشد بررسی نمود.
این وحدت کلمه نباید به صورت شعاری برافراشته یا سخنی مکتوب بماند، بلکه باید تابشی از فکر و تپیدنی از دل و راهی برای رفتن باشد و پایه ای در ساختن آینده باشد و این جز با تلاش فکری فوق العاده و اهتمام ویژه ی برخاسته از درون و کوشش و تلاش و شب زنده داری، میسر نخواهد شد
ب: هدف های اجتماعی یکی از کوشش های مشترک، کوشش هایی است که می تواند در جهت مبارزه با بی سوادی، بی خانمانی، سرپرستی ایتام و بالا بردن سطح زندگی زحمتکشان صورت پذیرد، بسیار ساده است که موسساتی را به همین منظور تاسیس کنیم یا به موسسات موجود رسیدگی بیشتر کنیم.
ج: هدف های میهنی آیا در وحدت احساسات میهنی ما شکی وجود دارد؟ لزوم مشارکت فعال در آزادی فلسطین، وظیفه ی پشتیبانی از لبنان در برابر آزهای دشمن مکار و وظیفه ی حمایت از نیروهای پایداری مقدس فلسطین و ضرورت آماده باش و همکاری کامل با کشورهای عربی برادر، برای رویارویی با تجاوزی که هر لحظه انتظار آن می رود و مساله ی مصونیت بخشیدن به جنوب لبنان و سراسر لبنان تا چون دژی استوار شاخهای اسرائیل در برخورد با آن درهم بشکند و استعمار طمع خود را در برابر آن به فراموشی بسپرد.
همه اینها هدفهایی است که کوچکترین اختلافی در آن نداریم. با این حال وصول به این هدفها به بررسی های دقیق و تعیین مسوولیتها و ایجاد هماهنگی کوششهای همه فرزندان این کشور در میان خود و در میان مسوولین کشور و نیز با کشورهای عربی و نیز به بسیج نیروهای همه مسلمانان جهان و صاحبان وجدان های بیدار و نیات خیر در همه ی مکان ها نیازمند است و به خاطر مشارکت واقعی در این وظایف، یعنی بذل آن چه در توان داریم، بر ماست که برای تحقق این امور، برنامه ها و شیوه های اجرایی آن را مشترکاً بررسی کنیم تا هماهنگی در فعالیت ها پدیدار و مشکلات آن آسان گردد. اینها نمونه هایی بود که بر جناب عالی پیشنهاد کرده ام به این امید که مساله از همه جنبه های خود مورد بررسی قرار گیرد و دستور فرمایید تا اهل تخصص کمیته های مشترک تشکیل دهند و بی درنگ آغاز به کار کنند.
بزرگوار! پیش از آن که این نامه را امضا کنم توجه آن جناب را به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان جلب می کنم. ماه مبارک چنانکه می دانید فرصت بی نظیری است برای پدید آوردن جو روحی و قهرمانی تا مسلمانان خاطرات تاریخی جاودانه ی خویش را بار دیگر زنده کنند و صحنه ی بزرگ تاریخ خود را در این ایام تجدید نمایند. از این رو، امیدوارم هرچه زودتر مسوولان «دارالافتاء» را ملکف فرمایید تا با اعضای کمیته انتشارات و تبلیغات «شورای عالی اسلامی شیعیان» تماس حاصل کنند، به طوری که پاره ای مومنان فعال و اهل تخصص در ادارات رسمی تبلیغات نیز شرکت کنند تا در نتیجه برنامه های کاملی به وجود اید که بتواند جوی متناسب با این ماه بزرگ را پدید آورد و شعله های خیر و حقیقت جویی و قهرمانی ها را در دل ها برافروزد. سلامت وجود آن برادر را برای اسلام و برای مطلق نیکی و برای برادران شما در شورای عالی شیعیان و برای برادر مخلصتان آرزو دارم
شنبه 7/6/1388 - 19:6
آموزش و تحقيقات
انجیل شیطانی کتابی است که شیطان‌پرستان از آن برای عبادت و دعاهای خود و همچنین استفاده در مراسم خود استفاده می‌کنند. این کتاب شامل کلمات عبری و یونانی و انگلیسی است. معنای دقیق بعضی از این کلمات هنوز کشف نشده است. بسیاری ازدعاهای این کتاب برخلاف دعاهای مسیحیت و کتاب ‌انجیل است. کلیسای ‌شیطانی که عبادتگاه شیطان‌پرستان می‌باشد و در قرون وسطی به عنوان مکانی برای انجام مراسم آنها استفاده می‌شد.

·                                 اصول و قوانین شیطان‌پرستان1- بر وجود شیطان به عنوان یک موجود (جوهر هستی) بحث می‌کنند. 2- تأکید بر بی‌همتایی مطلق یک فرد و حق رهایی انسان از هویتی که جامعه بر او تحمیل کرده‌است. 3- کلیسای شیطانی، تأییدکننده نظریه دموکراتیک «برتری از آن همه» است. 4- شیطان همه آنچه را که گناه شمرده می‌شود حاوی لذت فیزیکی می‌داند. 5- خدایی جز انسان وجود ندارد. 6- انسان حق دارد با قانون خودش زندگی کند. 7- پلیدی و پاکی جدایی‌ناپذیرند، چون نمی‌توان روح پلید را بدون در نظر گرفتن پاکی تعریف کنید. تاریکی بدون روشنایی قابل درک نیست. 8- اگر خدا شیطان راخلق کرده و به او آگاهی داشته پس خدا شیطان است، اگر خدا انسان را خلق کرده و به نقص او آگاهی داشته پس خدا ناقص است. 9- ما ویران می‌کنیم تا چیزی نو بسازیم، دائماً در حال تخریب و نوسازی خود 10- سرگرمی مطلوب آنها از طریق نفرین بر افراد ضعیف و ناتوان که آسیب‌پذیرند می‌باشد. 11- انسان حق دارد با قانون خودش زندگی کند 12- یک شیطان‌پرست حق ندارد با مسلمانان همراه شود و نماز بخواند و یا آن‌ها را چه در مسجد و چه در جاهای دیگر ببیند و اگر نشنید که یک نمازگزار، از شیطان به خدا پناه می‌برد باید او را بکشد و... ·                                 آداب و رسوم شیطان‌پرستانآداب شیطان‌پرستی در زمانهای قدیم و قرون اولیه در چندین زمان انجام می‌گرفت: اولین زمان، هنگام کسوف و خسوف بود. آنها تصور می‌کردند که در این هنگام، شیطان و خدای تاریکی از انسان‌ها عصبانی هستند و منتظر هدیه می‌باشند. لذا برای آرامش شیطان، مراسم قربانی را انجام می‌دادند. این مراسم بخصوص در قبایل آمریکای جنوبی، بسیار فراوان دیده شده‌ است به گونه‌ایکه اکتشافات به دست‌ آمده، وجود این قربانیها را تصدیق می‌نماید. اتاقهای قربانی به شکل خاصی ساخته می‌شد و دارای تزئینات خاص خود بود. امروزه قربانی انسانها در شبهای بسیار تاریک انجام می‌شود. آداب و رسوم شیطان‌پرستان، بسیار زیاد می‌باشد که ما در اینجا به ذکر چند مورد اکتفا می‌کنیم:

1- مهمترین اعمال آنها که بر اجرای آن مداومت جدی دارند اعمال جنسی است و بعد از انجام آن برای پیشبرد اهداف حاضرین، از شیطان کمک میخواهند.

2- مراسم عضویت یک عضو جدید: مجموعه‌ای از کارهای مختلف می‌باشد که توسط کشیش کلیسای شیطان‌پرستان و یا همسر وی انجام می‌شود. این عمل در جادوگری نیز وجود دارد. در این مراسم 5 بوسه مقدس وجود دارد که بر بدن شخص عضوشونده زده می‌شود که باعث خیر و برکت او، تقدس او در بین شیطان‌پرستان، تشکر از وی به منظور عضوشدن و در نهایت قبول فرد عضوشونده است.

3- مراسم نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه: این مراسم یکی از مهمترین مراسم شیطان‌پرستان است که در کلیسای شیطانی انجام می‌شود و دقیقاً همانند مراسم عشای ربانی مسیحیت می‌باشد با این تفاوت که تمام کارها برعکس انجام می‌شود. در این مراسم صلیب وارونه آویخته می‌شود، کشیش و حاضران برهنه مراسم را اجرا می‌کنند. وقتی که نام خدا یا مسیح آورده می‌شود همگی حرکاتی کفرآمیز انجام می‌دهند و دعاها و سرودهای مذهبی وارونه خوانده می‌شود. کشتن کودکان و ریختن خون معصومان و باکره‌ها جزو آدابی بود که در اواخر قرون وسطی به نماز جماعت سیاه افزوده شد. آن‌ها برای توجیه این عمل خود می‌گفتند که باید بدی را به خاطر نفس بدی انجام داد زیرا این تنها راه رستگاری است.

4- مراسم حج شیطان‌پرستان: آنچه در این قسمت می‌خوانید، نتیجه یک مشاهده عینی توسط یکی از محققین می‌باشد. «تابستان سال 2002 میلادی، از طرف تلویزیون هلند، برای تدریس به دانشجویان کرد شاغل در تلویزیون کردستان عراق (
KTV) به آنجا سفرکردم. کاک خلیل، یکی از مسئولین تلویزیون کردستان که مأمور امور دانشجویان بود، گفت: او رهبر شیطان‌پرستان است. به نظرم مذهب جالبی آمد از خلیل خواهش کردم مرا با ایشان آشنا کند. نتیجه دیدار آن شب این بود که فهمیدم این مراسم دو روز دیگر در پرستشگاه لاش به رسم هرساله برگزار خواهد شد. لاش روستایی است در مرکز کردستان عراق این پرستشگاه همانند آتشکده‌ای بزرگ است که از سه قسمت تشکیل می‌شود 1) شبستان 2) محوطه حیاط 3) صحن دوزخ: محلی که مراسم حج در آن برگزار می‌شود. آنچه توجه مرا جلب خود کرد، نام طاووس ملک بود که به صورت سنگ برجسته بر دیوار نقش بسته بود. طاووس نزد یزیدیان همان شیطان است و آنها معتقدند که بر آدم برتری دارد. آنها شورش شیطان و سجده‌ نکردن او در برابر انسان را شورشی برحق می‌دانند. بخش مهم این مراسم پرتاب دستمال به سنگ  برجسته‌ای بود که از دیوار غار بیرون زده ‌بود. این مرحله اصلی‌ترین مرحله حاجی‌شدن است که باچشمان بسته ازفاصله هفت‌ متری دستمال سیاه بزرگی را به‌طرف سنگ پرتاب می‌کنند. اگرسه ‌بار موفق ‌شوی این عمل را انجام‌ دهی حج شما قبول‌ است و الا باید دو روزبعد بازگردی ودوباره این عمل را انجام دهی.

5- موسیقی شیطان پرستان: توصیه‌ای که شیطان‌پرستان در مورد موسیقی، ناگزیر به انجام آنها هستند، به شرح ذیل می‌باشد: شنیدن آهنگهای تند، همواره با خشونت که وحشت و نفرت را با خود دارد. آنان موظفند همیشه خشم و نفرت خود را نسبت به مسیح و سایر مقدسات اعلام دارند. آنان خوانندگان بسیار خشنی را که در صدایشان می‌توان غرش حیوانات وحشی را شنید، سمبل قدرت شیطان‌پرستی می‌دانند که کمبود و نیاز خود را با خشونت زیاد رفع می‌نمایند. به نوشته کتاب مقدس، شیطان قبل از هبوط، در مقام مسئول  امور موسیقی آسمانی بوده‌ است. در موسیقی هوی‌متال «شیطان‌پرستان»، راک و پاپ، متون کفرآمیز بسیاری یافت می‌شود در این موسیقی جملاتی همچون: عیسی (ع) بچه حرامزاده مریم (س) بوده / من عیسی مسیح فریب‌دهنده را انکار می‌کنم و از او متنفر هستم و... در این شوها مسیح با مواد مخدر، مطابقت داده شد و برهنه‌ بودن عیسی را با شهوات جنسی، یکی دانسته‌اند. خواننده راک می‌گوید: ما با تمام ارواح شرور، تسخیر شده‌ایم، ای خدا ما مرگ تو را می‌خواهیم، بر روی برگزیده‌ات تف می‌کنیم و دست راست شیطان می‌نشینیم. یکی از خوانندگان محبوب شیطان‌پرستان مرلین منسون نام دارد او خواننده ضد مسیح است که دارای فلسفه‌ای منفی‌‌باف است. بعضی او را شیطان بزرگ می‌نامند و عده‌ای به او فرستاده شیطان میگویند. عقاید او که در موزیک‌هایش به نمایش درمی‌آید این است که انسان را موجود پست خلق‌شده می‌نامد او خود را خدا می‌داند و می‌گوید هر کس خدای خودش است. او دشمن مسیح است او در یکی ازکنسرت‌هایش انجیل را پاره کرد. منسون در دیدار خود با آنتوان لاوی (مؤسس کلیسای شیطان) توسط لاوی عنوان کشیش را دریافت کرد.
·                                 «افراد تأثیرگذار در فرقه شیطان‌پرستی»از جمله تأثیر‌گذارترین افراد در این فرقه شخصی است به نام «آنتوان لاوی» (antovan (lavey رهبر سابق کلیسای شیطان. در حال حاضر همسر او رهبر کلیسای شیطان می‌باشد. سیمون گلوس پایه‌گذار یکی از نخستین فرقه‌های شیطان‌پرستی بود. مخالفان او مسیحیان ارتودکس بودند که از او به عنوان یک جادوگر سیاه یاد می‌کردند که با دست یاری سپاه جهنم معجزه‌های دلهره‌آوری ترتیب می‌دهد. بر طبق روایت مسیح ”جادوی سفید پیتر حواری مسیح بر جادوی سیاه سیمون پیروز شد و شیاطین و کسانی که در پرواز او بودند از او حمایت کردند و نابود شدند“ ·                                 کتب و عبادتگاه شیطان‌پرستانانجیل شیطانی کتابی است که شیطان‌پرستان از آن برای عبادت و دعاهای خود و همچنین استفاده در مراسم خود استفاده می‌کنند. این کتاب شامل کلمات عبری و یونانی و انگلیسی است. معنای دقیق بعضی از این کلمات هنوز کشف نشده است. بسیاری ازدعاهای این کتاب برخلاف دعاهای مسیحیت و کتاب ‌انجیل است. کلیسای ‌شیطانی که عبادتگاه شیطان‌پرستان می‌باشد و در قرون وسطی به عنوان مکانی برای انجام مراسم آنها استفاده می‌شد. امروزه کلیسای شیطان‌پرستان محلی است برای انجام اکثر مراسم شیطان‌پرستی جدید. کتاب مقدس آنها، فلسفه آنتوان لاوی مؤسس کلیسای شیطان را توصیف می‌کند. کتاب معروف شیطان‌پرستان انجیل نام دارد که شامل 4 بخش است: 1- کتاب شیطان 2- کتاب لوسیفر 3- کتاب بلیل 4- کتاب لوتیان

برخی از قسمت‌های کتاب: «به‌نام خدای بزرگ ما شیطان، بر شما فرمان می‌دهم که از دنیای سیاه بیرون آیید، شیطان جام بادة لذت را بردار. این جام پر از اکسیر زندگی است و آن را با نیروی جادوی سیاه انباشته ‌کن این نیرو در سراسر عالم کائنات وجود دارد. آمین، ای دوست و همدم شب تو از صدای سگ‌ها و ریختن خود شاد می‌شوی. تو در میان سایه‌های عبور می‌گردی. تو تشنه خون هستی و بشر را تحدید می‌کنی.»

·                                 معرفی کشورهای دارای گروههای شیطان‌پرستی گروههای شیطان‌پرستی مصر: رهبر این گروه جوانی به نام عماد‌الدین حمدی است و لقب خدمتگزار شیطان را دارد. او در جریان بازجویی تأکید کرده است که بارها توانسته شیطان را فرا خوانده و با او به گفتگو بپردازد. اعضای این گروه به گورستانهای قاهره می‌رفتند و اجساد مردگان را از قبرها بیرون می‌آوردند و صلیب شکسته و ستاره شش‌پر داوودی و ستاره پنج‌پر را در جسد مرده فرو می‌کردند. همچنین قربانی‌هایی برای شیطان تقدیم می‌داشتند. آنها خون حیوانات قربانی‌شده را به صورت و دستهای خود می‌مالیدند تا شیطان از آنها راضی شود. آنها سپس نسخه‌ای از قرآن مجید را پاره‌پاره می‌کردند. اسناد و اطلاعات قابل اعتقاد نشان می‌دهند که صهیونیست‌ها در پیدایش گروه منحرف شیطان‌پرستان نقش مؤثری داشته‌اند. « سالم قارش» خواننده موسیقی بث‌متال که در بین اعضای این گروه از بهترین خوانندگان می‌باشد اقدام به خواندن سوره حشر با آهنگ نمود. مراسم شیطان‌پرستان در روز شنبه انجام می‌شود. این روز از نظر یهود روز مقدسی است.

گروه‌های شیطان‌پرستی آلمان: شبکه خبری بی‌بی‌سی تعداد شیطان‌پرستان آلمانی را بین 5 تا 8 هزار نفر ذکر می‌کند. این گروه عموماً از ستاره‌های پنج ‌ضلعی و صلیب‌های شکسته استفاده می‌کنند. سه نوجوان آلمانی که گفته می‌شود جزو گروههای شیطان‌پرست بوده‌اند از روی یک پل به پایین پریدند و خودکشی کردند. این اولین بار نیست که پل 78 متری «گلتس اشتهال» در «‌ریشن باخ» بلندترین پل آجری جهان، شاهد چنین خودکشی‌ها بوده است. علامت اس‌اس و سمبل‌های ارتش نازی آلمان نیز از علائم این گروه از شیطان‌پرستان آلمان می‌باشد.

گروه‌های شیطان‌پرستی تهران: راز خانه شیطان‌پرستان که در آن 6 جوان شرور به اغفال دختران و پسران می‌پردختند از سوی مأموران مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران، خاموش شد. این افراد در مجالس مختلف پارتی‌های شبانه شرکت می‌کردند و به تبلیغ فرقه خود می‌پرداختند. هدف اصلی آنها به دام انداختن دختران پولدار و کشاندن آنان به خانه شیطان‌پرستان بود تا از نظر مالی تأمین شوند. این شش نفر وقتی دختران جوان را به خانه می‌کشاندند پس از این که با هیجانات مراسم شیطان‌پرستی شور و حال خاصی به میهمانان خود می‌دادند از حضور آنها در مجلس و مسائل حاشیه‌ای که مهمترین آنها رابطه جنسی بود مخفیانه فیلمبرداری می‌کردند. دختران با پرداخت هزینه‌های هنگفت مخارج خانه‌های شیطان‌پرستان را تأمین می‌کنند
 
شنبه 7/6/1388 - 19:5
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته