• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 1994
تعداد نظرات : 294
زمان آخرین مطلب : 4578روز قبل
ورزش و تحرک

نیوكاسل 3 – لیورپول یك: ادامه تیره‌روزی‌های لیورپول و آغاز عالی پاردیو
لیورپول برای سومین بار پیاپی در خارج از خانه باخت....

 نیوكاسل 3 – لیورپول یك: ادامه تیره روزی های لیورپول و آغاز عالی پاردیو

گل های دیرهنگام جویی بارتون و اندی کارول شروعی رویایی برای آلن پاردیو در نیوکاسل رقم زد و باعث شد لیورپول برای سومین بار پیاپی در خارج از خانه ببازد.هرچند لیورپول بازی را عالی آغاز کرد، اما نیوکاسل در دقیقه 16 به گل رسید. ضربه ایستگاهی جویی بارتون با ضربه سر اندی کارول همراه شد و کوین نولان در نهایت توپ را وارد دروازه خوسه رینا کرد تا هشتمین گل فصل خود را زده باشد.

لیورپول در دقیقه 50 به گل رسید. اشتباه سول کمپل در مهار توپ باعث شد درک کوئیت توپ را بگیرد، وارد محوطه جریمه شود و با شوتی محکم که به استیون تیلر برخورد کرد گل تساوی را بزند.

در دقیقه 80، روی ضربه بلند تیم کرول، دروازه بان نیوکاسل، دفاع لیورپول دچار اشتباه شد و با تاثیر مثبت اندی کارول روی توپ، جویی بارتون توانست با عبور از مدافعان لیورپول گل دوم را بزند.

کارول در دقیقه 91 با شوتی خیره کننده از بیرون محوطه جریمه کار را تمام کرد و باعث شد نیوکاسل در اولین بازی با هدایت آلن پاردیو به برد سه بر یک دست یابد.

 

منبع : goal.com
يکشنبه 21/9/1389 - 14:0
ورزش و تحرک

احمدی نژاد میزبانی جام جهانی 2022 را به امیر قطر تبریك گفت
شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر نیز در این مكالمه تلفنی، ایران را كشوری مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: امروز ایران مانند ماه می‌درخشد...

 احمدی نژاد میزبانی جام جهانی 2022 را به امیر قطر تبریك گفت

محمود احمدی نژاد در تماس تلفنی با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی ،میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2022 را حادثه ورزشی بزرگی دانست كه می تواند سطح فوتبال كشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه خاورمیانه را ارتقاء دهد. رییس جمهور با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همكاری با قطر به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقات معتبر اظهار امیدواری كرد كه كشورهای منطقه بتوانند سهم مناسبی برای حضور در این بازی ها كسب كنند. وی تصریح كرد: بدون تردید این مسابقات با برنامه ریزی مناسب، موجب افتخار قطر و خاورمیانه شده و ارتقاء سطح فوتبال كشورهای منطقه را بدنبال خواهد داشت. شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر نیز در این مكالمه تلفنی، ایران را كشوری مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: امروز ایران مانند ماه می درخشد و در عرصه های مختلف از جمله ورزش به شكوفایی و پیشرفت قابل توجهی دست یافته كه استفاده از این تجارب به نفع كشورهای منطقه است. شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی همچنین بر لزوم هم اندیشی كشورهای منطقه برای چگونگی استفاده بهینه از این فرصت ورزشی تاكید و اظهار امیدواری كرد میزبانی قطر انگیزه ای برای فعالیت گسترده كشورهای منطقه به منظور ارتقاء سطح فوتبال آنها باشد.

 

منبع : goal.com
يکشنبه 21/9/1389 - 14:0
ورزش و تحرک

آشوبی: مزدك میرزایی روانشناس شود بهتر است
بازیكن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مزدك میرزایی در همه امور دخالت می كند و حواسش به گزارشگری نیست....

 آشوبی: مزدك میرزایی روانشناس شود بهتر است

فرزاد آشوبی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره صحبت های مزدک میرزایی مبنی بر خندیدن وی همزمان با اخراج ایمان مبعلی مقابل شهرداری تبریز به خبرنگار ورزشی برنا گفت: نمی دانم خندیدن من چه ربطی به اخراج مبعلی دارد؟ مزدک میرزایی در همه امور دخالت می کند و حواسش به گزارشگری نیست. میرزایی روانشناس شود بهتر است .

وی درباره نیمکت نشینی اش مقابل شهرداری گفت: تشخیص کادرفنی این بود که بازی نکنم و به نظر سرمربی احترام می گذارم. مصدومیتی هم نداشتم و قسمت نشد مقابل شهرداری به میدان بروم.

آشوبی در پایان گفت: واقعا هوای امروز تهران با روز گذشته چه فرقی داشت که این دیدار را با تاخیر برگزار کردند؟ در این زمینه لطمه خوردیم و ایکاش حداقل مسوولان فدراسیون زودتر به ما اطلاع می دادند.

متاسفانه در آخرین لحظات ما را آگاه کردند.

 

منبع : bornanews.com
يکشنبه 21/9/1389 - 13:59
اخبار

اعتراض دانشجویان بریتانیایی به افزایش شهریه دانشگاه
هزاران دانشجوی بریتانیایی روز چهارشنبه گذشته در اعتراض به برنامه دولت برای سه برابر کردن شهریه و هزینه دانشگاه ها، در لندن و دیگر شهرهای بریتانیا دست به تظاهرات زدند.

 

اعتراض دانشجویان بریتانیایی به افزایش شهریه دانشگاه

هزاران دانشجوی بریتانیایی روز چهارشنبه گذشته در اعتراض به برنامه دولت برای سه برابر کردن شهریه و هزینه دانشگاه ها، در لندن و دیگر شهرهای بریتانیا دست به تظاهرات زدند. صدها مامور پلیس در این روز در خیابان های لندن صف آرایی کردند اما آنان نتوانستند مانع گروهی از معترضان شوند که به یک خودروی پلیس حمله کرده و آن را به آتش کشیده بودند. معترضان همچنین با اسپری های رنگی نقاشی های دیواری در اعتراض به اقدام دولت کشیدند. به دنبال تظاهرات دانشجویان، دو مامور پلیس بریتانیایی مجروح و دست کم ۲۹ تظاهرات کننده بازداشت شدند.

 

مسوولان بریتانیایی می گویند افزایش هزینه دانشگاه ها بخشی از برنامه دولت برای کاهش کسری بودجه این کشور است. اما بسیاری از دانشجویان می گویند افزایش شهریه ها تحصیل در کالج را غیر ممکن می سازد. دانشجویان بریتانیایی دو هفته پیش نیز تظاهرات مشابهی برگزار کردند و وارد مقر دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا شدند. آنان پس از ورود به دفتر نخست وزیر، پنجره های آن را شکسته و به مبلمان آن آسیب زده بودند. در این رابطه مقام های بریتانیا خشونت های چهارشنبه گذشته را که در جریان اعتراضات دانشجویی اتفاق افتاد، محکوم کردند. تظاهرات و اعتراض علیه لایحه افزایش شهریه های دانشگاهی، چند پلیس و دانشجوی زخمی بر جای گذاشت. لایحه ای که گرچه دانشجویان بریتانیایی آنرا نپسندیدند اما نهایتا به تصویب رسید.

يکشنبه 21/9/1389 - 13:59
اخبار

لیست جدید قیمتها در بازار
در این هفته قیمت گوشت تازهٔ گاو و گوساله و گوشت مرغ اندكی كاهش ولی بهای گوشت گوسفند اندكی افزایش داشت. بهای قند و شكر كاهش جزئی ولی قیمت روغن نباتی مایع افزایش جزئی یافت. بهای چای خارجی و روغن نباتی جامد نسبت به هفتهٔ قبل ثابت بود...

 لیست جدید قیمتها در بازار

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران لیست قیمت برخی از اقلام خوراکی در بازار را اعلام کرد.

به گزارش مهر در این گزارش قیمت خرده فروشی برخی مواد خوراکی در تهران در هفته منتهی به 12 آذرماه جاری مورد بررسی قرار گرفته است.

در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات بهای پنیر پاستوریزه اندکی کاهش داشت، قیمت سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل ثابت بود. قیمت تخم مرغ کاهش یافت و شانه ای 28400 الی 37000 ریال فروش می رفت.

در گروه برنج، بهای برنج وارداتی غیر تایلندی اندکی کاهش داشت. قیمت برنج داخله درجه یک و برنج داخله درجه دو بدون تغییر بود. در گروه حبوب بهای نخود و لوبیا قرمز افزایش جزئی و قیمت عدس و لوبیا سفید کاهش جزئی یافت. بهای سایر اقلام این گروه ثابت بود.

در هفته مورد بررسی، در میادین زیر نظر شهرداری تهران خربزه عرضه کمی داشت ولی بقیه اقلام میوه و سبزی تازه را که تعدادی از آنها از نظر کیفی در سطح پایینی قرار داشتند به نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره بار می فروختند.

میوه فروشی های سطح شهر اقلام مرغوب میوه و سبزی تازه را عرضه می نمودند که در گروه میوه های تازه قیمت پرتقال درجه یک، نارنگی و لیمو شیرین کاهش ولی بهای سایر اقلام این گروه افزایش داشت. در گروه سبزی های تازه قیمت کدو سبز اندکی کاهش ولی بهای سایر اقلام این گروه به ویژه گوجه فرنگی نسبت به هفته قبل افزایش یافت.

در این هفته قیمت گوشت تازه گاو گوساله و گوشت مرغ اندکی کاهش ولی بهای گوشت گوسفند اندکی افزایش داشت. بهای قند و شکر کاهش جزئی ولی قیمت روغن نباتی مایع افزایش جزئی یافت. بهای چای خارجی و روغن نباتی جامد نسبت به هفته قبل ثابت بود.

لبنیات و تخم مرغ

در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات بهای پنیر پاستوریزه معادل 3/0 درصد کاهش داشت. قیمت سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل ثابت بود. بهای تخم مرغ معادل 1.8 درصد کاهش یافت.

برنج و حبوب

در هفته مورد بررسی، در گروه برنج قیمت برنج وارداتی غیر تایلندی معادل 3/0 درصد کاهش داشت. بهای سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود. در گروه حبوب قمیت نخود معادل 4/0 درصد و لوبیا قرمز 6/0 درصد افزایش ولی بهای عدس و لوبیا سفید هر یک 2/0 درصد کاهش یافت. قیمت سایر اقلام این گروه ثابت بود.

میوه ها و سبزی های تازه

در هفته مورد گزارش، در گروه میوه های تازه بهای پرتقال درجه یک معادل 5/10 درصد، نارنگی 8/2 درصد و لیمو شیرین 7/2 درصد کاهش ولی قیمت سایر اقلام این گروه بین 6/1 درصد تا 8/10 درصد افزایش داشت. در گروه سبزی های تازه بهای کدو سبز معادل 1/2 درصد کاهش ولی قیمت گوجه فرنگی 5/82 درصد و سایر اقلام این گروه بین 2/0 درصد تا 5/3 درصد افزایش یافت.

گوشت قرمز و گوشت مرغ

در هفته مورد بررسی، بهای گوشت تازه گاو و گوساله معادل 3/0 درصد و گوشت مرغ 5/0 درصد کاهش ولی قیمت گوشت گوسفند 6/0 درصد افزایش داشت.

قند، شکر، چای و روغن نباتی

در هفته مورد گزارش نسبت به هفته قبل، بهای قند معادل 1/0 درصد و شکر 4/0 درصد کاهش ولی قیمت روغن نباتی مایع 2/0 درصد افزایش یافت. بهای چای خارجی و روغن نباتی جامد نسبت به هفته قبل ثابت بود.

 

منبع : mehrnews.com
يکشنبه 21/9/1389 - 13:58
ورزش و تحرک

سفر قطبی بی نتیجه ماند؛دژاگه یك دقیقه هم بازی نكرد

 سفر قطبی بی نتیجه ماند؛دژاگه یك دقیقه هم بازی نكرد

قطبی دیشب یكی از 39 هزار تماشاگری بود كه در ورزشگاه حاضر بود اما حضور او در نهایت با نیمكت نشینی نود دقیقه ای اشكان دژاگه بی نتیجه ماند تا سفر قطبی بدون تماشای بازی دژاگه در تركیب ولفسبورگ به پایان برسد.

استیو مك لارن، سرمربی ولفسبورگ در این دیدار 2 تعویض از 3 تعویض خود را انجام داد اما در میان این بازیكنان تعویضی اثری از دژاگه دیده نشد.

دیدار ولفسبورگ برابر کایزرسلاترن در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید

 

منبع : goal.com
يکشنبه 21/9/1389 - 13:58
ورزش و تحرک

خبر فوری:تمدید قرارداد شواینی با بایرن تا 2016

 خبر فوری:تمدید قرارداد شواینی با بایرن تا 2016

به گزارش وبسایت کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ دقایقی پیش در آخرین بازی خانگی بایرن قبل از کریسمس و پس از پایان بازی، شواین اشتایگر که تقریباً تمام تیم های بزرگ اروپا از منچستر یونایتد تا رئال مادرید به دنبال امضاء قراداد با او هستند در استادیوم و خطاب به هواداران اعلام کرد که به زودی قرارداد پنج ساله ای با بایرن امضاء خواهد کرد تا به این ترتیب هواداران بایرن بهترین هدیه کریسمس را بازیکن محبوب خوب دریافت کرده باشند.

 

شواین اشتایگر ستاره بایرن

 

منبع : goal.com
يکشنبه 21/9/1389 - 13:58
ورزش و تحرک

كاسیاس:مسی بهترین بازیكن دنیاست ولی كاش توپ طلا به چابی یا اینیستا برسد

 كاسیاس:مسی بهترین بازیكن دنیاست ولی كاش توپ طلا به چابی یا اینیستا برسد

ایکر کاسیاس کاپیتان باشگاه مادریدی و تیم ملی اسپانیا روز جمعه همراه با لوئیس فیگو و خایمه لیساوتسکی،در مراسم معارفه دیدار دوستانه « بازی برای آرزو» که روز بیست و سوم دسامبر برگزار خواهد شد و منافع آن صرف مسائل خیریه می شود، شرکت کرد.پس از این مراسم، کاسیاس و فیگو فرصت یافتند تا برای دقایقی هم که شده پاسخگوی خبرنگاران باشند. روز گذشته رائول آلبیول، مدافع اسپانیایی رئال در صحبتهایی گفته بود که باید نام ایکر کاسیاس هم در جمع 3نامزد نهایی کسب این جایزه قرار می گرفت و مهارهای خیره کننده کاسیاس بود که جام قهرمانی جام جهانی را به اسپانیا رسانده.

دروازه بان رئال در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد توپ طلا و صحبتهای آلبیول در این باره گفت:«از اینکه نامم را در لیست فینالیست ها ندیدم، ناامید نشدم؛ آنها بازیکنان خیلی بزرگی هستند و اگر بخواهم عادلانه تصمیم بگیرم، امیدوارم که جایزه به مسی برسد، هرچند که احساسم می خواهد توپ طلا مال چابی و اینیستاشود.»

کاسیاس در ادامه با اشاره به شکست 0-5 تیمش مقابل بارسلونا در نوکمپ گفت:« این هم یک شکست دیگر بود! همین و بس.»

 

منبع : goal.com
يکشنبه 21/9/1389 - 13:57
ورزش و تحرک

بروسیا دورتموند 2 – وردربرمن صفر: اقتدار در صدر جدول ادامه دارد

 بروسیا دورتموند 2 – وردربرمن صفر: اقتدار در صدر جدول ادامه دارد

بروسیا دورتموند همچنان به یکه تازی در بوندس لیگا ادامه می دهد. آنها این هفته مقابل وردربرمن که دچار مشکل است دو بر صفر پیروز شدند.

دورتموند از همان ابتدا سوار بر بازی بود و در دقیقه 9، روی خطای پتری پاسانن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که نوری شاهین آن را با دقتی بسیار بالا و با پای چپ وارد دروازه تیم ویسه کرد. این اولین گل او مقابل برمن بود.

در دقیقه 70 هم ضربه یاکوب بلاشچیکوفسکی را ویسه با دفع ناقص مقابل پای شینجی کاگاوا انداخت و او با کمک روبرت لواندوفسکی گل دوم را زد. البته این مهاجم لهستانی در صحنه گل دو بار در موقعیت آفساید قرار گرفت، هرچند که در نهایت گل به نام بازی ساز ژاپنی ثبت شد تا او هشتمین گل خود در اولین فصل حضور در بوندس لیگا را زده باشد.

دورتموند با 43 امتیاز و 11 امتیاز برتری نسبت به لورکوزن در صدر جدول است و اگر هفته بعد در خانه فرانکفورت پیروز شود، به رکورد 44 امتیاز تا کریسمس بایرن مونیخ می رسد. برمن هم که به رده یازدهم سقوط کرد در آخرین دیدار سال 2010 خود با کایزرسلاترن بازی خواهد کرد.

 

منبع : goal.com
يکشنبه 21/9/1389 - 13:57
ورزش و تحرک

حمید استیلی از سرمربیگری تیم فوتبال شاهین بوشهر بركنار شد

 حمید استیلی از سرمربیگری تیم فوتبال شاهین بوشهر بركنار شد

پس از نتایج اخیر تیم فوتبال شاهین بوشهر در مسابقات لیگ برتر ظهر امروز شنبه نشست هیئت موسس باشگاه شاهین برگزار شد و حاضران در این نشست به پایان همکاری حمید استیلی با تیم فوتبال این باشگاه رای دادند.علیرضا محمدی با تائید این خبر اظهار داشت: در این نشست ضمن برکناری حمید استیلی، از محمود یاوری به عنوان گزینه نخست سرمربیگری این تیم خبر دادند.

مدیرروابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که محمود یاوری سرمربی تیم پاس همدان شده است، گفت: هنوز یاوری با باشگاه پاس قرارداد رسمی امضا نکرده است.

تیم فوتبال شاهین پاس جنوبی در پایان هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با کسب 16 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است.

 

منبع : mehrnews.com
يکشنبه 21/9/1389 - 13:56
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته