• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1288روز قبل
ایرانگردی

 

 


همایش خانوادگی دوچرخه سواری با هدف تقویت بنیان خانواده و ارتقاء فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقلی پاک در آخرین جمعه سال 97 در شمال تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس محمد خردمند معاون امور حمل و نقل و  ترافیک شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: این برنامه با هدف حضور یکروزه با نشاط و شادابی خانواده ها در کنار هم با توجه به روزهای پرکار پایان سال و همچنین آموزش فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقلی پاک و کاهش استفاده از وسایل نقلیه خصوصی جمعه 24 اسفند ماه از مقابل صحن مطهر امامزاده صالح ابن موسی الکاظم(ع) شروع و تا بوستان نیاوران ادامه می یابد.

وی گفت: این همایش ساعت ۸  و 30 دقیقه صبح از صحن مطهر مرقد صالح ابن موسی الکاظم (ع) در میدان تجریش آغاز و شرکت کنندگان در طی مسیر از میدان قدس، خیابان شهید کبیری(دزاشیب)، خیابان شهید عمار، خیابان شهید باهنر عبور کرده و در انتها به بوستان نیاوران ، مسافت  حدود ۵ کیلومتر را رکاب می زنند

 خردمند خاطر نشان ساخت: بسترهای لازم ترافیکی و ایمن سازی برای این همایش با همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی،آتش نشانی، اورژانس و ...آماده سازی شده است تا خانواده ها در ایمنی و آرامش  با  ورزش های هوازی، خیابانی و داخل پارکی با شعار آسمان آبی ، زمین پاک بیشتر آشنا شوند.

این مقام مسئول افزود: این همایش با همکاری فدراسیون و هیات دوچرخه سواری  استان تهران و شمیرانات ،شهرداری منطقه یک و .... اجرا می شود.

چهارشنبه 22/12/1397 - 17:41
ایرانگردی

 

در آستانه سال نو و به منظور رفع عیوب جمع شدگی، موج آسفالت و ایمن سازی نقاط خطرساز عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در تقاطع های خیابان آزادی در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس فراهی زاده معاون فنی و عمران منطقه ضمن اعلام این خبر با اشاره به مناسب سازی معابر برای تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه گفت: در راستای ارائه و بهبود خدمات نگهداشتی عمرانی شهر تهران، معاونت فنی و عمرانی منطقه اقدام به بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت در تقاطع های خیابان آزادی کرده است.

وی افزود: این عملیات از 15 اسفند ماه آغاز شده و به صورت شبانه اجرا می شود.

چهارشنبه 22/12/1397 - 17:39
ایرانگردی

 

 

هوآوی گوشی هوشمند جدید HUAWEI Y9 2019 را به بازار عرضه کرد. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع تمام صفحه دارد که در قسمت بالای آن یک بریدگی برای قرار گرفتن دوربین سلفی و اجزای دیگر در نظر گفته شده است.  HUAWEI Y9 2019 طراحی ظریفی دارد و از آن‌جا که قرار است گوشی هوشمندی جوانانه و فاخر و همچنین پرچم‌دار گوشی‌های رده‌پایین به حساب بیاید، این گوشی به سیستم دوربین چهارگانه و آخرین تراشه هشت‌هسته‌ای Kirin 710 مجهز شده و حافظه ذخیره‌سازی قابل توجهی دارد. این گوشی هوشمند دوست‌داشتنی برای کاربران جوان طراحی شده و یکپارچگیِ بی‌نقصی بین فناوری سطح بالا و هنر طراحی را به نمایش گذاشته است.

نمایشگر تمام صفحه: فرصت بیشتری برای دیدن

گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 به عنوان دستگاهی مجهز به آخرین فناوری‌های روز که برای جوانان ساخته شده، از نسل جدید نمایشگر FullView یا تمام صفحه هوآوی بهره می‌برد. نمایشگری ۶.۵ اینچی که یک بریدگی در قسمت بالای آن به چشم می‌خورد. این گوشی نسبت نمایشگر به بدنه بالایی دارد تا کاربر نمایشگری با کمترین حاشیه را تجربه کند. طراحی سه‌بعدی خمیده بدنه‌ای ظریف و راحت ایجاد کرده تا تجربه دیداری کاربر تجربه‌ای سینمایی باشد و راحت‌تر بتواند عملکردهای دستگاه و سیستم‌عامل آن را کنترل کند.

نمایشگر HUAWEI Y9 2019 از نوع IPS LCD است که می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ مختلف را به نمایش بگذارد. همچنین نسبت کنتراست این نمایشگر ۱۵۰۰:۱ است. به این ترتیب، پیام‌های متنی و عکس‌هایی که در این نمایشگر به نمایش در می‌آید، حتی زیر نور مستقیم خورشید هم به‌خوبی دیده می‌شود. رزولوشن این نمایشگر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و تراکم پیکسل آن به ۳۹۷ پیکسل در هر اینچ مربع می‌رسد. از سوی دیگر، این نمایشگر از الگوریتم تقویت تصویر استفاده می‌کند تا جزئیات بیشتری به نمایش بگذارد. با تکیه بر چنین ویژگی‌هایی است که نمایشگر HUAWEI Y9 2019 می‌تواند چه برای بازی و چه برای تماشای ویدئو تجربه‌ای لذت‌بخش ارائه کند.

گوشی HUAWEI Y9 2019 از حالتی به نام «Eye Comfort Mode» (حالت راحتی برای چشم‌ها) پشتیبانی می‌کند که گواهی * TÜV Rheinland را دارد. حالت Eye Comfort Mode می‌تواند روشنایی نمایشگر را تا ۳ نیت کاهش دهد و میزان نور زیان‌آور آبی را کم کند. کاربرانی که در حالت Eye Comfort Mode کتاب الکترونیکی مطالعه می‌کنند، کمتر دچار خستگی چشم می‌شوند، زیرا گرمای رنگ و میزان کنتراست تصویر نمایشگر متناسب با این موقعیت تنظیم می‌شود.

دوربین چهارگانه

گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 در قسمت جلو و پشت به سیستم دوربین دوگانه مجهز است. چیدمان دوربین‌های این گوشی امکان ایجاد جلوه بوکه در سطح سخت‌افزار را فراهم می‌آورد. این سیستم دوربین موبایلی، به لطف بهینه‌سازی‌های الگوریتمی و تجربه چندین ساله در عکاسی با گوشی هوشمند، به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی تمام در شرایط و موقعیت‌های گوناگون، عکس‌هایی حرفه‌ای بگیرند.

در قسمت جلویی این دستگاه شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم که این مجموعه از حالت عکاسی پرتره هم پشتیبانی می‌کند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلو از لنزی با F2.0 و الگوریتم Pixel 4-in-1 بهره می‌برد و می‌تواند عکس‌هایی بگیرد که حتی در شرایط کم‌نور، اندازه هر پیکسل آن ۲ میکرومتر باشد. به این ترتیب دوربین سلفی این گوشی می‌توان در هر شرایطی عکس‌های سلفی واضحی ثبت کند. در قسمت پشت HUAWEI Y9 2019 هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که دوربین اصلی گوشی به حساب می‌آید، وظیفه ثبت تمام جزئیات مختلف را به عهده دارد و وظیفه دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص و ارزیابی فاصله سوژه اصلی تا دوربین است. دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه امکان ایجاد جلوه بوکه در سطح سخت‌افزار را فراهم می‌کند و گشودگی دیافراگم F1.8 آن عمق میدان بسیار خوبی در اختیار می‌گذارد تا امکان ثبت جزئیاتی خیره‌کننده پدید بیاید.

گوشی HUAWEI Y9 2019 در نوردهی و لرزه‌گیری عملکرد بهتری دارد تا عکس‌هایی فوق‌العاده بگیرد. HUAWEI Y9 2019 از الگوریتم یادگیری ماشینی هم بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌ها را به ۲۲ گروه مختلف دسته‌بندی کند. این گوشی با تکیه بر فناوری تشخیص عکس هوشمند می‌تواند پس از تحلیل صحنه عکس، به انتخاب بهترین پس‌زمینه و تنظیم متغیرهای مختلف در هنگام عکاسی (در بیش از ۵۰۰ موقعیت مختلف) کمک کند. گوشی HUAWEI Y9 2019 از ویژگی‌های دیگری مانند لرزش‌گیر، نورپردازی سه‌بعدی و الگوریتم زیباسازی پشتیبانی می‌کند تا در محیط‌های کم‌نور بهترین نوردهی را داشته باشد و کیفیت عکس‌های سلفی را به بالاترین درجه برساند. به کمک این گوشی می‌توانید ظرف چند ثانیه سلفی‌هایی با کیفیت عکس‌های استدیویی بگیرید.

طراحی خیره‌کننده

طراحی و ظاهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاربران جوان در انتخاب گوشی هوشمند است. HUAWEI Y9 2019 در کنار طراحی ظریف و برازنده‌ای که دارد، عملکرد خیره‌کننده‌ای به نمایش می‌گذارد تا ارزش خرید بسیار خوبی داشته باشد. بدنه HUAWEI Y9 2019 با پولیش‌ها و فرایندهای دیگری که پشت سر گذاشته، درخشندگی بسیار زیبایی دارد. ظاهر شیشه‌ای منحصر‌به‌فرد این گوشی برای سلیقه‌هایی که طراحی ظریف را می‌پسندند، گزینه‌ای بسیار مناسب است.

از آن‌جا که کاربران جوان رنگ‌های باب روز را ترجیح می‌دهند، HUAWEI Y9 2019 در رنگ‌هایی متنوع عرضه شده تا کاربران بتوانند رنگ مورد علاقه خودشان را به راحتی انتخاب کنند. گوشی HUAWEI Y9 2019 با پیروی از مد روز، در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شده است.

 

تراشه قدرتمند و باتری پرظرفیت

گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 از آخرین تراشه هشت‌هسته‌ای Kirin 710 بهره می‌برد. عملکرد تک‌هسته‌ای این تراشه در مقایسه با نسل قبلی خود، ۷۵ درصد بهبود یافته و عملکرد چندهسته‌ای آن هم ۶۸ درصد افزایش یافته است. به این ترتیب اجرای بازی‌های سنگین سریع‌تر و روان‌تر از قبل شده است.

گوشی HUAWEI Y9 2019 برای پاسخگویی به تقاضای سرگرمی کاربران جوان، به‌روزرسانی‌هایی در بخش اجرای بازی و پخش ویدئو داشته است. تراشه Kirin 710 در گوشی HUAWEI Y9 2019 با فناوری GPU Turbo هوآوی همراه شده تا بهره‌وری GPU را دو برابر کند و عملکرد پایه آن را به اندازه ۱.۳ برابر افزایش دهد. ویژگی Game Suite هم به کاربر اجازه می‌دهد روی بازی متمرکز بماند و حالت‌های Karaoke  و Party در کنار Histen 5.0 می‌تواند اوقات سرگرم‌کننده هیجان‌انگیزتری برای کاربر ایجاد کند.

HUAWEI Y9 2019 قابلیت‌های هوشمند جذاب دیگری هم دارد. فناوری تشخیص هویت Fingerprint 4.0، حافظه ذخیره‌سازی بسیار زیاد و حالت Simple Mode برای کاربران کهنسال، می‌تواند راحتی و آسودگی بیشتری برای کاربران به ارمغان بیاورد. این گوشی از قابلیت Talk Easy هم پشتیبانی می‌کند که به صورت هوشمند صدای پس‌زمینه را تشخیص می‌دهد تا از روی این صدا بتواند موقعیت و محیط پیرامون کاربر را ارزیابی کند. ویژگی‌های «Automatic Enhancement» و «Nicam Technology» هم باعث می‌شوند صدای تماس‌های صوتی همواره تمیز و شفاف باشد. HUAWEI Y9 2019 حرکت را هم به‌صورت هوشمند تشخیص می‌دهد تا سیگنال‌های ضعیف را تقویت کند تا در تمام شرایط، این گوشی ارتباط پایدارتری با شبکه داشته باشد.

گوشی هوشمند HUAWEI Y9 2019 به باتری‌ای با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده و از فناوری بهینه‌سازی مصرف انرژی هوشمند بهره می‌گیرد تا طول عمر باتری بسیار بالایی داشته باشد و کاربران مدت‌زمان طولانی‌تری امکان کار با آن را داشته باشند.

 

*سازمانی مستقر در آلمان است که بر روی سلامتی کالاهای صنعتی ارائه شده از سوی شرکت‌های مختلف نظارت دارد تا استانداردهای ارائه شده برای سلامت انسان و محیط زیست را تأمین کنند.

چهارشنبه 22/12/1397 - 17:36
ایرانگردی

 

 

 

در ادامه اجرای ویژه برنامه های استقبال از بهار مسابقه فوتبال بین فرزندان اعضای کانون مادر و کودک مناطق 19 و 20 ، پنجشنبه 23 اسفند ساعت 10 صبح درمحله شکوفه جنوبی ناحیه 2 منطقه 19برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش نشاط و شادی در بین كودكان محلات كم برخوردار مناطق 19 و 20 مسابقه فوتبالی در زمین چمن جنب سرای محله شکوفه جنوبی با حضور  دبیران مادر و کودک مناطق 22 گانه برگزار می‌گردد.

 وی ادامه داد: حضور علیرضا فغانی داور بین المللی كشور به عنوان داور این مسابقه از نقاط جالب توجه این مسابقه خواهد بود.

گفتنی است،اجرای سرود ملی توسط کودکان به همراه  برنامه های فرهنگی و موسیقی در حاشیه آن برگزار خواهد شد؛ در پایان مسابقه نیز ازکلیه بازیکنان شرکت کننده در مسابقه با اهدای جوایزی تقدیر خواهد شد.

 

 
 
 
 

چهارشنبه 22/12/1397 - 17:34
ایرانگردی

 

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار تهران  از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت به میزان 25 هزار تن  در محدوده این منطقه در سال 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران " مکاییل علیپور" با بیان این خبر افزود: به منظور ارتقاء سطح خدمات به شهروندان در قالب عملیات عمرانی و با افزایش تردد در معابر اصلی منطقه عملیات های مختلف عمرانی در سال 97 در معابر منطقه اجرایی شد.

وی  افزود: در همین راستا عملیات روکش آسفالت به میزان 25هزار تن، عملیات درزگیری به میزان 123 هزار مترطول در  33 نقطه از منطقه ، لکه گیری هندسی بیش از 201 هزار تن آسفالت ، اجرای  نهرو جدول به میزان19 هزار متر طول در طول 11 ماه سالجاری در معابر منطقه چهار اجرایی شد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار تهران  در ادامه افزود: اتمام و افتتاح پروژه های شاخصی نظیر تکمیل ادامه خیابان احسان از بزرگراه شهید زین الدین تا بلوار شهید عباسپور،بازسازی 38 چشمه آبخوری ها و سرویس های بهداشتی، احداث 3مورد دیوار حائل سنگی،مرمت و بازسازی ساختمان اسکان کارگری ناحیه7،ترمیم و احداث معابر جنگل لویزان،تعریض و بهسازی بزرگراه رسالت، احداث اتاق بیسیم و بوستان مسافر، احداث نهرو جدول در خیابان نگارستان هفتم ، بهسازی و روسازی ایستگاههای اتوبوس تندرو با بتن مصلح درسطح منطقه) (BRTو ... از جمله اقدامات این حوزه بوده است.

علیپور  ادامه داد: پروژه هایی نظیر نگداشت نواحی نه گانه، احداث راستگرد بزرگراه شهید زین الدین به بلوار بابائیان، تکمیل احداث سرویس بهداستی های سطح منطقه، بازسازی ساختمانهای اداری، عملیات ساماندهی نقاط بی دفاع شهری در بدنه بزرگراه شهید زین الدین و تکمیل احداث آبنمای میدان پروین تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی  در پایان به دیگر  اقدامات اجرا شده این حوزه اشاره کرد و گفت: حذف و کاهش نیروهای مشاور از سیستم نیروی انسانی حوزه در راستای کاهش هزینه و استفاده از نیروی انسانی و پتانسیل شهرداری یکی از مهمترین اقدامات این حوزه در سال 97 بوده است.

چهارشنبه 22/12/1397 - 17:33
ایرانگردی

 

همزمان با فرار رسیدن سال جدید، کودکان کار منطقه ١٥ میهمان شهردار منطقه  در جشن پایان سال خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی منطقه ١٥ ، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی منطقه گفت: این مراسم در تداوم سنت دیرین منطقه 15 در راستای برگزاری  باشکوه تر جشن های ایام نوروز و نگاه ویژه به قشرهای محروم بخصوص کودکان کار انجام می شود.

وی افزود:  بیش از ٢٠٠ کودک کار از کانون شکوفایی استعدادهای کودکان، مجری مدارس پرتو در محلات اتابک و رضویه میهمان شهردار منطقه ١٥ و معاونین این منطقه در جشن بزرگ پایان سال همراه با برنامه های شاد و مفرح خواهند بود.

وی با تشربح برنامه های این جشن به برگزاری موسیقی زنده، نمایش های طنز، مسابقات شاد و مفرح با جوائز متنوع همراه با  اهدای هدایا اشاره کرد و گفت: در پایان این مراسم کودکان در محیطی صمیمانه به صرف ناهار میهمان شهردار منطقه ١٥ می شوند.

معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه ١٥ در پایان خاطرنشان کرد :این مراسم روز  پنج شنبه ٢٣ اسفندماه ساعت ٩ در محل سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه ١٥ برگزار خواهد شد

چهارشنبه 22/12/1397 - 17:31
اخبار

در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، همراه اول با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از باغ گیاه‌شناسی ملی حمایت کرد.
به گزارش تبیان و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «همراه اول» در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت از محیط زیست، اقدام به اجرای کمپین حذف قبوض کاغذی خود کرده و در این راه کمک شایانی به نگهداری درختان و حفظ گونه‌های گیاهی کرده است. علاوه بر این، از دو سال گذشته در راستای حفظ و حراست هر چه بیشتر از محیط زیست در قالب یکی از پروژه‌های مسئولیت اجتماعی‌اش، وارد تفاهمی با مؤسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور شد. این تفاهم‌نامه در مراسم امروز ۲۱ اسفند ماه با حضور شاهین آرپناهی؛ مدیرکل ارتباطات همراه اول در محل باغ گیاه‌شناسی ملی برای سال ۹۸ به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان منعقد شد. وی درباره مفاد مطرح در این تفاهم‌نامه اظهار کرد: مؤسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور متعهد به حفظ، نگهداری و کاشت گونه‌های گیاهی در محل قطعه همراه اول به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع و مزین به لوگوی همراه اول می‌شود. مدیر کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد: همچنین این مؤسسه متعهد به کاشت و نگهداری حداقل ۵۰۰ گونه گیاهی انحصاری و در معرض خطر در محل باغ گیاه‌شناسی ملی ایران می‌شود. آرپناهی همچنین با اشاره به حمایت از باغ‌های گیاه‌شناسی کاشان و نوشهر به صورت توأمان، عنوان کرد: این مؤسسه متعهد می‌شود قطعه‌ای جدید در باغ جدیدالتاسیس گیاه‌شناسی ملی نوشهر جهت نمایش عموم به شرکت همراه اول اختصاص دهد. همچنین براساس این تفاهم‌نامه، شرکت همراه اول به عنوان حامی بانک ژن گیاهی که بزرگترین محل نگهداری بروز گیاهان در حال انقراض در سراسر کشور است، معرفی شد و به عبارت دیگر این بانک ژن مورد حمایت شرکت ارتباطات سیار ایران قرار گرفت. گفتنی است اقدام همراه اول برای حذف قبوض کاغذی در سال های گذشته موجب حفظ حدود ۱۲هزار و ۵۰۰ اصله درخت شده است. از دو سال گذشته بخشی از صرفه‌جویی‌های مالی حاصل شده شرکت ارتباطات سیار ایران، در قالب حمایت از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران در اختیار مؤسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور قرار گرفته است.

چهارشنبه 22/12/1397 - 10:50
ایرانگردی


ضلع شمال شرق پایانه آزادی ابتدای ایستگاه سامانه‌های یک و دو تندرو مسقف سازی و بهره برداری شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه5، محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه اعلام کرد: پروژه مسقف سازی و بازسازی محدوده استقرار سامانه‌های اتوبوس تندرو 1 و 2 در ضلع شمال شرق پایانه آزادی انجام شد.
محدوده ورودی سامانه‌ها ی اتوبوس تندرو در بلوار شهید رحمانی تا محدوده خروجی در بزرگراه جناح ، محل استقرار سامانه‌های اتوبوس تندرو نیز جابه‌جا شد.
قرارگیری صف مسافرین برای هر دو خط سامانة تندرو در زیر سقف جدید، احداث سکوی مناسب با فضای نوسازی شده و ارتفاع مناسب برای سوار شدن مسافرین به اتوبوس‌های سامانه تندرو، جانمایی و احداث فضای مناسب به منظور استقرار عوامل کنترل و نظارت خطوط و مشترک بودن ایستگاه دو خط بی‌آرتی که باعث افزایش بهره‌وری از فضای ایستگاه شده است از مزایای این اقدام است .
همچنین امکان تردد اتوبوس‌های بی‌آرتی در خط اضطراری در شرایط ضروری فراهم شده به این معنی که دو خط عبوری برای اتوبوس‌های سامانه یک و دو تعبیه شده است

سه شنبه 21/12/1397 - 16:59
ایرانگردی

 


مدیر عامل شرکت شهروند گفت: فروشگاه های زنجیره ای شهروند از امروز تا آخرین روز سال کلیه اقلام خود را با سود صفر درصد به شهروندان عرضه می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با اعلام این خبر گفت: فروشگاه های زنجیره ای شهروند در آستانه سال جدید و همزمان با بیست و پنجمین سالروز تاسیس فروشگاه های زنجیره ای شهروند از 21 تا 29 اسفند ماه به مدت 9 روز با ارائه تخفیف های ویژه برای تمام گروه های کالایی میزبان شهروندان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت شهروند با بیان اینکه شهرداری تهران در آستانه سال جدید عیدی ویژه ای برای شهروندان در نظر گرفته است، خاطر نشان کرد: بر اساس تدابیر شهردار تهران و با توجه به روزهای پایانی سال که با حجم بالای تقاضای کالا روبرو هستیم، تصمیم بر آن شد تا در 9 روز پایانی سال 97 شرکت شهروند میزان سود خود را برای تمام اقلام به صفر برساند تا شهروندان بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه های زنجیره ای شهروند خریداری کنند.

سریع القلم با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای تامین مایحتاج خانواده ها در آستانه سال نو تصریح کرد: فروشگاه های شهروند برای تأمین کالاهای مورد نیاز شهروندان همانند سال های گذشته، امسال نیز در فروش فوق العاده ایام نوروز تخفیف های ویژه 5 تا 70 درصدی برای مشتریان در نظر گرفته است.

سه شنبه 21/12/1397 - 16:47
ایرانگردی

 

 

فرش گل منقش به اشکال ایرانی-اسلامی در حاشیه بزرگراه های شهید همت، شهید چمران و شهید حقانی گسترده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، عباس فخارمنش معاون امور شهری و محیط زیست با اعلام این مطلب گفت : برخی از این فرش گل ها که با استفاده از گل ها ی رنگارنگ فصلی از جمله بنفشه، ابری، آبی و نقره ای رنگ طراحی شده اند، منقش به اشکال ایرانی-اسلامی از جمله: نقش ترنج هستند.

وی افزود: این فرش های گل هر کدام با مساحت 150،300 و 500 متر مربع در حاشیه بزرگراههای شهید همت ، شهید حقانی و شهید چمران احداث شده و چشم انداز زیبایی را در این نقاط به وجود آورده است .

فخارمنش هدف از اجرای این طرح را زیباسازی فضای شهری ، بهبود کیفیت زیست محیطی و ایجاد چشم انداز مناسب ذکر کرد.

معاون شهردار منطقه 3 تهران ادامه داد: گل در فرهنگ ایرانی همواره نماد عشق و محبت و یکی از زیباترین خلقت های آفریدگار بوده است و هم اکنون جلوه ای کوچک از هنرمندی آفریدگار را می توان در بوستان ها و معابر شهری مشاهده کرد که همراه با عطر دل انگیز خود شهروندان را به سوی خود جذب می کندد

سه شنبه 21/12/1397 - 16:28
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته