سوره :
آل عمران
آیه شماره :
101
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
الانفال
آیه شماره :
31
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
يونس
آیه شماره :
15
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
مريم
آیه شماره :
58
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
مريم
آیه شماره :
73
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
الحج
آیه شماره :
72
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
المؤمنون
آیه شماره :
66
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
المؤمنون
آیه شماره :
105
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
لقمان
آیه شماره :
7
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
سبأ
آیه شماره :
43
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
الجاثية
آیه شماره :
8
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
الجاثية
آیه شماره :
25
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
الجاثية
آیه شماره :
31
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
الاحقاف
آیه شماره :
7
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
القلم
آیه شماره :
15
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)
سوره :
المطففين
آیه شماره :
13
ریشه کلمه :
تلو
فعل :
تلو
معنی :
تبعيّت، پيروي، دنباله روي از پى رفتن
«تاليات» از پى روندهها .
«تلاوت» خواندن
توضیح :
متابعت گاهى به جسم و گاهى به پيروى در حكم است و مصدر آن تُلّو و تِلو مىآيد و گاهى با خواندن و با تدبّر معنى است و مصدر آن تلاوة است.
تلاوت مخصوص كتب آسمانى و خدائى است و از قرائت اخصّ است هر تلاوت، قرائت است ولى هر قرائت تلاوت نيست. (مفردات راغب)