• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 6272
تعداد نظرات : 670
زمان آخرین مطلب : 4616روز قبل
طنز و سرگرمی

تصویری از آفتاب گیری فقرا در کنار دریا

تصویری از آفتاب گیری فقرا در کنار دریا

چهارشنبه 2/6/1390 - 11:46
آرایشی و زیبایی
بهترین رنگ برای پوشش موهای سفید کدام است؟

رنگ کردن موی سفید در هر گروه سنی کمی دقیق تر و با احتیاط تر از رنگ کردن موهای دیگر است و این کار نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد تا علاوه بر طبیعی و خوشرنگ در آمدن موهای سفید ماندگاری رنگ مو نیز تا در آمدن ریشه ی موها حفظ شود و این امکان پذیر نیست مگر اینکه ابتدا موهایی که سفیدی دارند و البته با درصد بالا را با کمی اکسیدان به مدت ۱۰ دقیقه تحریک کرده تا در جذب و پذیرش رنگ مو کمک کنند و اگر درصد سفیدی کم است لازم به این کار نیست، بعد از آن استفاده کردن از رنگهای دائمی که پوشانندگی و ماندگاری بیشتری خواهند داشت که بهترین آنها مخلوط دو رنگ شماره ی ۴ و۵ از گروه N و یا مخلوط ۳و۴ از گروه M می باشد که هر دوی این رنگها بهتر است با اکسیدان ۹ درصد مخلوط شوند و حتما پس از تقسیم سر به چهار قسمت از دوطرف گوشها و پیشانی تا پشت سر رنگ کردن را از جلوی سر شروع کرده و با ماندن رنگ بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت داخل کلاه موی سفید را به رنگ طبیعی و زیبایی برسانند.

چهارشنبه 2/6/1390 - 11:44
موبایل
 به گزارش فارنت شرکت ال‌جی صبح امروز از گوشی تلفن همراه جدید سری اپتیموس با نام «اپتیموس سُل» (Optmius Sol) رونمایی کرد.

اپتیموس سُل با نام تجاری LG-D730 به سیستم عامل محبوب اندروید ۲٫۳ جینجربرد مجهز است و ضخامت حدودا ۹٫۸ میلیمتری این گوشی، آن را در رده نازک‌اندامان بازار مطرح می‌کند.

ال‌جی اپتیموس جدید خود را برازنده صفحه نمایش ۳٫۸ اینچی اُلترا آمولد (Ultra AMOLED) دانسته تا بتوان شفافیت و وضوح این صفحه نمایش را که به راحتی و در روشنایی آفتاب و در تاریکی محتویات خود را به خوبی نمایش می‌دهد از برترین‌های بازار دانست.

پردازنده یک گیگاهرتزی این تلفن همراه به همراه پشتیبانی از آخرین نسخه فلش و وسعت رنگ فوق‌العاده صفحه نمایش ۳٫۸ اینچی به نظر برای وب‌گردی‌های طولانی مدت به راحتی پاسخگو بوده و لذت‌بخش خواهد بود.

صفحه نمایش جدید و پیشرفته الترا آمولد این تلفن همراه نسبت به صفحه نمایش‌های استاندارد آمولد در بحث بازتاب نور دو برابر پیشرفت نشان می‌دهد و عوامل تخریب تصویر در این خصوص را به خوبی کاهش می‌دهد.

این تلفن همراه از دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه قابلیت‌هایی همچون عکاسی خودکار سریع، تنظیم فاصله کانونی (فوکوس) خودکار و عکاسی پی در پی برخوردار است که به نظر مناسب یک تلفن همراه هوشمند است.

این گوشی همچنین از سیستم مدیریت ایده‌آل باطری تلفن همراه بهره می‌برد که بنابر اعلام شرکت ال‌جی ۲۰ تا ۳۰ درصد به افزایش عمر شارژ باطری کمک می‌کند. بنا بر اعلام این شرکت در این گوشی با انتخاب رابط کاربری تاریک (Dark UI) نور سفید کمتری به نسبت عادی منتشر شده و باعث افزایش عمر شارژ باطری می‌شود.

قابلیت‌های ارتباطی وای‌فای و DLNA نیز از دیگر امکانات آخرین مدل تلفن همراه هوشمند سری اپتیموس شرکت ال‌جی است.

دکتر جان سئوک‌پارک مدیر بخش موبایل ال‌جی در این خصوص می‌گوید: اپتیموس سُل به عنوان در دسترس‌ترین تلفن همراه هوشمند اندرویدی یک گیگاهرتزی با صفحه نمایش آمولد رقبای خود را کنار خواهد زد.

وی همچنین می‌افزاید: با عرضه تلفن همراهی که هیچ کار بیهوده‌ای در آن به چشم نمی‌خورد و به یکی از باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش‌های بازار می‌بالد، ما بر این باوریم که برنده واقعی جلب مشتریانی خواهیم بود که به دنبال تلفن همراهی ظریف اما با کیفیت نمایش خیره‌کننده هستند.

بنا بر اعلام ال‌جی این تلفن همراه به رنگ‌های مشکی، نقره‌ای تایتان و سفید از اواخر ماه سپتامبر روانه بازارهای اروپا خواهد شد و به دنبال آن در دیگر بازارها نیز عرضه خواهد شد.
چهارشنبه 2/6/1390 - 11:41
اخبار
تدریس زبان فارسی در همه مدارس اسرائیل!
سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی معروف به "امان" از وزارت آموزش این رژیم خواست آموزش زبان فارسی را به عنوان یک ماده درسی در مدارس این رژیم تدریس شود.

به گزارش 598 به نقل از مشرق "دافنه لیلال" گزارشگر شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) که از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد، از وزارت آموزش این رژیم خواست آموزش زبان فارسی را به عنوان یک ماده درسی و از همان پایه اول در مواد درسی این رژیم جای دهد.

گزارشگر شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود گفت که این پیشنهاد سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با استقبال وزارت آموزش و پرورش این رژیم مواجه شده است.

اولین شهری که با ایده اموزش زبان فارسی در مدارس موافقت کرد، شهر بئر السبع بود که حرکت بزرگی را برای آموزش زبان فارسی آغاز می‌کند و اگر این طرح با موفقیت مواجه شود، در سراسر رژیم صهیونیستی به اجرا در می‌‌آید.

قرار است، این رشته در دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی هم تدریس شود و فارغ التحصیلان این رشته مستقیماً به استخدام امان درخواهند آمد؛ البته این استخدام اختیاری خواهد بود؛
اما کسانی که به عنوان کارشناس زبان فارسی وارد امان شوند از امتیازات بسیاری برخوردار خواهند شد، چون این افراد خواهند توانست مشکلات اساسی بسیاری را که طی سال‌های اخیر به دلیل عدم آشنایی با زبان فارسی در دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی از جمله امان به وجود آمده رفع کنند.
چهارشنبه 2/6/1390 - 11:39
آلبوم تصاویر

حالت جالب چهره‌ها در یک عکس تلفیقی. اما تعجب نکنید، این‌ها شش زن وزنه‌بردار هستند که در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری وزن ۷۵+ بانوان در آنتالیا ترکیه در حال بلند کردن هالتر هستند.

چهارشنبه 2/6/1390 - 11:35
آلبوم تصاویر

چهارشنبه 2/6/1390 - 11:33
اخبار

مگان استیوارت دختر ۱۳ ساله اسکاتلندی است که از یک بیماری نادر رنج می‌برد.وی در صورتی که بر اثر برخورد با اجسامی که دارای الکتریسیته ساکن هستند تکان سخت بخورد، مغزش از کار می‌افتد!

بر اساس گزارش ایژیا وان، این بیماری سندروم شانه کردن مو نام دارد و فقط ۲ نفر در جهان به آن مبتلا هستند. در این بیماری کوچک‌ترین تکان الکتریسیته ساکن خطر مرگ را بدنبال دارد.

چند سال قبل زمانی که مادر مگان درحال شانه کردن موهای دخترش بود، یک وضعیت غیر عادی در دخترک روی داد. در واقع، تماس ناگهانی شانه با موهای مگان سبب تشنج و بی‌رنگ شدن لب‌هایش شد.

مگان به علت این بیماری که هنوز پزشکان در مورد آن به نتیجه‌ای نرسیده‌اند، قادر به انجام مواردی چون لمس بادکنک، پوشیدن لباس‌های پلی استریل و راه رفتن با جوراب بر روی فرش ضخیم به دلیل تولید جریان الکتریسیته ساکن نیست

چهارشنبه 2/6/1390 - 11:32
آلبوم تصاویر

چهارشنبه 2/6/1390 - 11:31
آلبوم تصاویر

چهارشنبه 2/6/1390 - 11:28
شعر و قطعات ادبی

خــــــداحافظ
ای کوفه ای شهر غم

که در کام من ریختی زهر غم
بیا ای فروغ شهادت بیا
نجات علی ای شهادت بیا
که شام علی گشته دیگر سحر
به شامم کسی آفتابی نداد
سلام علی را جوابی نداد
خدایا زکارم گره وا شده
خدایا دلم تنگ زهرا شده

که امشب روم نزد پیغمبر
خــــــداحافظ
ای کوچه های خموش
نیاید دگر نان و خرما به دوش
خــــــداحافظ
ای سجده گاه علی

که مانده نگاهت به راه علی
خداحافــــــظ
ای ماجـــرای فدک
خداحافـــظ
ای نـــان خشک و نمک
خــــــداحافظ
ای خشـــــــم لب دوخته
خــــــداحافظ
ای خانه سوخته
خــــــداحافظ
ای کوچــــــه ی پر زدود
خــــــداحافظ
ای باغ یــــــــاس کبود
خــــــداحافظ
ای انتـــــظـــــار عجـــــــل

خــــــداحافظ
ای زانــــــــــــوی در بغل
دگر اشـــــک و آهـــــــــم ندارد سحر
خداحافظ ای پــــــــور من ای حـــــــسن

که سهم تو شدخـــــــــــــون دلهای من
خداحافظـی کرده ام با هــــمه
که چشـــــــم انتظارم بود فاطـــــمه
غم و دردم آخر به پایـــــــان رسید
به زهرا بگــــــــو این مهمان رسید

بیا حـــق ز حق ناسپاســـان بگیر
علـــــــی از علـــــی ناشناسان بگیر
خــــــداحافظ
ای سنـــــگ زن های بام
خــــــداحافظ
ای سرشــــــکن های شـــــام

خــــــداحافظ
ای نخــــــــل ها چاها
دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها
که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر

که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر

چهارشنبه 2/6/1390 - 11:27
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته