تبیان، دستیار زندگی
امیر یادت باشه ، فرهاد باید باشه شعاری بود که هواداران استقلال توسط آن اعتراض خود به عملکرد سرمربی تیمشان را نشان دادند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمام حواشی شکست آبی‌ها


"امیر یادت باشه ، فرهاد باید باشه" شعاری بود که هواداران استقلال توسط آن اعتراض خود به عملکرد سرمربی تیمشان را نشان دادند.

استقلال و الهلال

لیگ یازدهم را که فراموش نکرده اید، لیگی که از ابتدا تا روزی که حمید استیلی از پرسپولیس رفت، فریادهای علی دایی نماد اعتراض طرفداران این تیم شده بود و مثل پتک در هر بازی که تیم خوب نتیجه نمی گرفت یا خوب بازی نمی کرد بر سر حمید استیلی فرود می آمد. این داستان آن قدر تکرار شده بود که حتی در ورزشگاههایی که اثری از پرسپولیس در آن نبود، فریادهای علی دایی تبدیل به نماد اعتراض و انتقاد تماشاگران نسبت به تیم هایشان می شد.

این که آیا واقعا فرهاد مجیدی توان بازی در این بازی را داشت یا نه ، نمی تواند مساله چندان مهمی باشد چون به هرحال امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم همان قدر که باید در برابر نتایج تیم پاسخگو باشد ، به همان اندازه باید در انتخاب نفرات مورد نیاز خود برای هربازی باید اختیار تام داشته باشد و او هم صلاح دیده بود که مهاجم شماره 7 تیمش را در این بازی در فهرست 18 نفره قرار ندهد .

نباید فراموش کرد که استقلال بازی رفت در زمین همین الهلال را هم در غیاب فرهاد مجیدی با نتایجه 2 -1 به سود خود خاتمه داده بود . امیر قلعه نویی هنوز چیزی را از دست نداده است و مستحق آن نیست که توسط تماشاگران خودی چنین تحت فشار قرار بگیرد. فرهاد مجیدی بازیکن خوبی است و از نیم فصل هم که به استقلال آمده تاثیر جالبی در این تیم داشته است ولی آیا استقلال در حضور 75 دقیقه ای همین بازیکن برابر سپاهان از گردونه رقابتهای جام حذفی کنار نرفت؟

اما این تنها حاشیه این دیدار به شمار نیم رفت و کاپیتان تیم ملی ایران نارضایتی خود را نسبت به تصمیم و تعویض اش علنی کرد.

"امیر یادت باشه ، فرهاد باید باشه" شعاری بود که هواداران استقلال توسط آن اعتراض خود به عملکرد سرمربی تیمشان را نشان دادند

جواد نکونام در نیمه اول دیدار تیم‌های الهلال عربستان و استقلال پایه گذار تک گل این بازی برای نماینده عربستان بود و همین مسئله باعث شد تا بین دو نیمه توسط امیر قلعه‌نویی از بازی تعویض شود و هاشم بیگ زاده جای او را در زمین بگیرد.

جواد نکونام پس از تعویض بین دو نیمه و در شرایطی که بیش از 10 دقیقه از زمان بازی مانده بود ورزشگاه آزادی را ترک کرد. کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هنگام ترک ورزشگاه گفت: یک بازیکن حرفه ای نباید از تعویض شدنش ناراحت باشد. من از این موضوع ناراحت نیستم. ما با هم هماهنگ هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از پایان مسابقه ورزشگاه را ترک می کنید گفت: از نظر شما اشکالی دارد؟

بخش ورزشی تبیان

منبع : سایت گل