تبیان، دستیار زندگی
صدومیت می تواند تلخ ترین اتفاق ممکن برای یک ورزشکار حرفه ای باشد و بدون شک هیچ کس به اندازه فرانک ریبری این اتفاق تلخ را تجربه نکرده است. ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در همین یک سال اخیر با مصدومیت های مختلفی روبه رو شده؛ به طوری که همین مسئله باعث شد او جا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ریبری از فوتبال خداحافظی می‌کند؟‌


مصدومیت می‌تواند تلخ‌ترین اتفاق ممکن برای یک ورزشکار حرفه‌ای باشد و بدون‌شک هیچ‌کس به اندازه فرانک ریبری این اتفاق تلخ را تجربه نکرده است.
ریبری

ستاره فرانسوی بایرن‌مونیخ، در همین یک سال اخیر با مصدومیت‌های مختلفی روبه‌رو شده؛ به طوری‌که همین مسئله باعث شد او جام‌جهانی‌ ۲۰۱۴ را از دست داده و از تیم ملی فرانسه نیز خداحافظی کند. این ستاره فرانسوی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، رقابت‌های جام‌جهانی‌ را از دست داد و آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو هم باعث شد تا در فصل گذشته تنها 15 بازی برای باواریایی‌ها انجام دهد. این در حالی است که فصل قبل از آن هم ریبری در 20 بازی بایرنی‌ها به دلیل مصدومیت غایب بود. حالا به نظر می‌رسد تداوم مصدومیت زانو باعث شده تا این ستاره فرانسوی در آستانه خداحافظی زودهنگام از دنیای فوتبال قرار بگیرد. این خبر را روزنامه اکیپ فرانسه منتشر کرده و با گزارشی که از وضعیت جسمانی فرانک ریبری داده، وضعیت این بازیکن را از نظر جسمانی و حتی روحی بسیار نامطلوب توصیف کرده. گزارشگر این نشریه در مقاله خود عنوان کرد وضعیت پای مصدوم این بازیکن نسبت به گذشته بهبود نیافته و هم‌چنان مشکلاتش به قوت خود باقی است، بر این اساس وی نخواهد توانست در ماه ژوییه که تمرینات آماده‌سازی تیم بایرن‌مونیخ‌ آغاز می‌شود، زیر‌ نظر پپ گواردیولا فعالیتش را بعد از چندین ماه دوری از سر بگیرد. چندی پیش فرانک ریبری در گفت و‌گویی با روزنامه بیلد مصدومیت‌های سریالی را به کابوسی شوم تشبیه کرده بود که در حال نابود کردن زندگی اوست.

ستاره فرانسوی بایرن‌مونیخ، در همین یک سال اخیر با مصدومیت‌های مختلفی روبه‌رو شده؛ به طوری‌که همین مسئله باعث شد او جام‌جهانی‌ ۲۰۱۴ را از دست داده و از تیم ملی فرانسه نیز خداحافظی کند
ریبری در صحبت‌های خود گفته بود: «‌مصدومیت روی اعصاب من است، شبیه یک کابوس شوم. من به فوتبال فکر می‌کنم. فقط می‌خواهم توانایی دویدن داشته باشم. می‌خواهم بازی کنم. اگر توانایی تمرین کردن داشته باشم، خوشحال خواهم بود‌. احساس خفقان می‌کنم. همیشه در مورد فوتبال فکر می‌کنم. می‌خواهم هرچه سریع‌تر به میدان بروم. من باید در‌کنار توپ باشم تا احساس شادی کنم اما روز به روز وضعیت مصدومیتم پیچیده‌تر می‌شود.»

بخش ورزشی تبیان